20 Reacties

3 jaar geleden

O ja, ze is 9 maanden...

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft al wel een paar keer een waterijsje gehad op warme dagen. Van die ijsjes die je ontdooid koopt en eerst nog moet invriezen of een peren/aardbeien ijsje. En niet een heel ijsje hoor, gewoon een aantal likjes/hapjes tot ze er klaar mee is. Meestal 1/3 van het ijsje ofzo

3 jaar geleden

Jazeker! Maar wel fruit ijsjes. Je kunt ze heel simpel zelf maken. Heel soms krijgt ze een hapje van onze ijsjes. Echter probeer ik dat te beperken. Je kunt ze ook zonder koemelk maken, bv met kokosyoghert en fruit. Meloen is hier een hit!

3 jaar geleden

Ja, zelfgemaakt met alleen fruit. Banaan, bevroren banaan 馃崒 en wat bevroren bosvruchten. Ze vond het heerlijk

3 jaar geleden

Op de dagen dat ze alles aan vocht en eten weigert of wanneer het echt heet is een raketje. Ons meisje heeft ook koemelk allergie dus ik laat haar eerst genieten van dat raketje en eet daarna pas zelf op wat overblijft... alleen het gele dus馃ぃ of ik geef ijsje gemaakt van haar voeding

3 jaar geleden

Op de dagen dat ze alles aan vocht en eten weigert of wanneer het echt heet ...
Oh ja ik hoef geen commentaar op dat een raketje is af en toe. Als je kindje dagen op rij niet tot nauwelijks drinkt en eet ben je blij met alles wat wel erin gaat馃槆

3 jaar geleden

1 x gedaan en ze at het hele ijsje op de hoofd die ze erbij trok was geniaal en aardbei ijsje als ze maar gelukkig is en niet elke dag doet zal het vast geen kwaad kunnen

3 jaar geleden

Wij maken zelf fruit ijsjes maar ze heeft ook wel eens een vegan (kan ook met koemelkallergie) magnum mee gesnoept (met oma)馃槏 Luna wil namelijk alles proberen wat wij ook eten 馃槀

3 jaar geleden

M'n zoontje is 8.5 maand en omdat hij een keelontsteking had zeiden ze geef hem maar perenijsje dat is goed voor zijn keel en krijgt hij toch voldoende vocht binnen. Hij vind het heerlijk

3 jaar geleden

Ik heb kleine ijsvormen die handig zijn voor kleine handjes, waarin ik ijsjes van moedermelk maak, maar je kan ook water met gepureerde fruit doen.

3 jaar geleden

Je kunt ook makkelijk ijsjes maken met een beetje diksap en water. Hier een succes 馃憣

3 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Ik heb kleine ijsvormen die handig zijn voor kleine handjes, waarin ik ijsj ...
Waar heb je deze gekocht?

3 jaar geleden

Hier soms ook van die simpele invries ijsjes. Ze word dan helemaal wild als je hem weg haalt 馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op scfreeling

Wij maken zelf fruit ijsjes maar ze heeft ook wel eens een vegan (kan ook m ...
Even off topic: wat een haar 馃槏馃槏馃槏

3 jaar geleden

Nuby heeft ook ijslolly vormpjes voor baby. Deze hebben een soort van lek-randje en geen stokje maar een ring, omdat kleine kindjes nog minder kracht in hun vingers hebben om een stokje vast te houden. Wij gebruiken deze en vinden ze ideaal! 馃憣馃徏

3 jaar geleden

Ik heb een tijdje terug bij Kruidvat hele schattige kleine ijsvormpjes gehaald. Van de week watermeloen geblenderd en in de vormpjes gedaan. Ze vind het lekker en leuk om mee te experimenteren. Zal vanavond een foto maken!

3 jaar geleden

Super charmante screenshot gemaakt uit het filmpje van gisteravond.. 馃槃

3 jaar geleden

https://www.puursuzanne.nl/recepten/5x-zelfgemaakte-ijsjes-fruit Deze kun je heel makkelijk zelf maken! Hier ook kma dus vond het prettig om het zelf te maken. Hij moet er alleen niks van hebben, veel te koud 馃槄馃槀

3 jaar geleden

Reactie op svs15

Nuby heeft ook ijslolly vormpjes voor baby. Deze hebben een soort van lek-r ...
Deze onderhand aangeschaft en werken inderdaad fantastisch! Hij kan het ijsje goed vasthouden. Hij werd zelfs boos toen zijn ijsje op was馃檮