20 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochter heeft al wel een paar keer een waterijsje gehad op warme dagen. Van die ijsjes die je ontdooid koopt en eerst nog moet invriezen of een peren/aardbeien ijsje. En niet een heel ijsje hoor, gewoon een aantal likjes/hapjes tot ze er klaar mee is. Meestal 1/3 van het ijsje ofzo
3 jaar geleden
Jazeker! Maar wel fruit ijsjes. Je kunt ze heel simpel zelf maken. Heel soms krijgt ze een hapje van onze ijsjes. Echter probeer ik dat te beperken. Je kunt ze ook zonder koemelk maken, bv met kokosyoghert en fruit. Meloen is hier een hit!
3 jaar geleden
Op de dagen dat ze alles aan vocht en eten weigert of wanneer het echt heet is een raketje. Ons meisje heeft ook koemelk allergie dus ik laat haar eerst genieten van dat raketje en eet daarna pas zelf op wat overblijft... alleen het gele dus馃ぃ of ik geef ijsje gemaakt van haar voeding
3 jaar geleden
Op de dagen dat ze alles aan vocht en eten weigert of wanneer het echt heet ...
Oh ja ik hoef geen commentaar op dat een raketje is af en toe. Als je kindje dagen op rij niet tot nauwelijks drinkt en eet ben je blij met alles wat wel erin gaat馃槆
3 jaar geleden
Wij maken zelf fruit ijsjes maar ze heeft ook wel eens een vegan (kan ook met koemelkallergie) magnum mee gesnoept (met oma)馃槏
Luna wil namelijk alles proberen wat wij ook eten 馃槀

3 jaar geleden
Reactie op scfreeling
Wij maken zelf fruit ijsjes maar ze heeft ook wel eens een vegan (kan ook m ...

Even off topic: wat een haar 馃槏馃槏馃槏
3 jaar geleden
Reactie op mhdv91
Waar heb je deze gekocht?
https://www.bol.com/nl/nl/p/fleau-ijsvormpjes-siliconen-ijslolly-vormen-vormpjes-voor-ijsjes-ijshouder-anti-knoei-7-stuks-bpa-free/9300000087613496/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611
het zijn deze en makkelijk uit de vorm te krijgen.
3 jaar geleden
https://www.puursuzanne.nl/recepten/5x-zelfgemaakte-ijsjes-fruit
Deze kun je heel makkelijk zelf maken! Hier ook kma dus vond het prettig om het zelf te maken. Hij moet er alleen niks van hebben, veel te koud 馃槄馃槀