76 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een wegwijzer. Deze ben ik zelf aan het maken en daarbij gebruik ik dit plaatje als voorbeeld.

5 jaar geleden

Bij ons krijg je als de baby geboren is van je familie/vrienden versiering in de tuin.. borden met de naam erbij op .. vlaggetjes.. ballonnen ..ooievaar tegen je raam 🤣 Er staat nu al bij ons een ooievaarsnest met een bordje hier landen(ben 34 weken)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op Babyontheway

Wij hebben gekozen voor een wegwijzer. Deze ben ik zelf aan het maken en da ...
Gaaf😍!

5 jaar geleden

Deze gaat weer in de tuin. Heeft bij alle drie de meiden in de tuin gestaan. Is een knipoog naar onze achternaam de Haan

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. De vriendengroep heeft een geboortebord dat van baby naar baby gaat.

5 jaar geleden

Reactie op Luna31

Bij ons krijg je als de baby geboren is van je familie/vrienden versiering ...
Wat ontzettend leuk! Nu ook al het ooievaarsnest vind ik briljant😁

5 jaar geleden

Ik heb een bord gemaakt. Hier is het gebruikelijk dat je het zelf regelt. En dat vind ik ook wel fijn, want ik vind de meeste niet echt mooi. Het bord van de vorige keer bleek rot, dus maar een nieuwe gezaagd met twee pinguïns. Dit is een foto van tijdens het maken.

5 jaar geleden

Reactie op Nora-28

Ik heb een bord gemaakt. Hier is het gebruikelijk dat je het zelf regelt. E ...
Wauw wat gaaf en creatief!

5 jaar geleden

Dit is ons geboortebord, er komt nog een wolk boven met naam er in. Op de babykamer hebben we een muurschildering van een me to you beer op de schommel, door mijn vader en mij gemaakt. Geboortebord heb ik samen met mijn vriend gemaakt.

5 jaar geleden

Ik zag laatst deze met een naambordje erbij 😂

5 jaar geleden

Als vriendengroep versieren wij altijd bij elkaar de tuin met slingers, ballonnen en kleertjes en een geboorte bord. Ook familie doet vaak wat!

5 jaar geleden

Hier is het gebruikelijk dat de vriendengroep dat doet.

5 jaar geleden

Reactie op Gini89

Wauw wat gaaf en creatief!
Dankjewel. Ik vond de borden die hier in de buurt te koop of huur waren niet zo mooi en best prijzig, dus dan maar zelf maken.

5 jaar geleden

Wij hebben een geboortevlag besteld met zijn naam!😁

5 jaar geleden

Bij ons komt deze met de naam in de tuin staan :) Verder nog een wegwijzer met een lieve tekst en geboortedatum. Ik ben zelf lekker creatief geweest.

5 jaar geleden

Wat een super mooie borden en ideeën allemaal! En jullie zijn zo creatief😍

5 jaar geleden

Wij hebben raam stickers 2 jaar geleden bij de action gekocht. (krijgen nu weer een meid) en ik heb zelf 2 jaar geleden van hout een paal gemaakt met bordjes er aan. Op de bordjes stond hoera een meisje. Van mij hoeft niet zo nodig de naam en geboortedatum er op maar dat is persoonlijk.

5 jaar geleden

Zelf een geboorte bord gemaakt. Hier is hij nog niet af. Maar zitten inmiddels ogen en alles op. En een losse wolk waar de naam van onze dochter op staat
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Bij onze familie/vrienden is het niet gebruikelijk dat zij dat doen. Bij de 1e had ik alleen een naamslinger voor het raam, nu wonen we elders en vond ik zo'n bord wel leuk. Man had hout over, ik tekenen, hij zagen, ik schuren en verven. Geen geboortedatum, wel de naam, die weten we al. Uiteindelijk zijn het er 2 geworden; 1 kinderwagen en 1 paal met wegwijzers; voor- en achtertuin. Foto als voorbeeld gebruikt, van Pinterest. Puur gedaan omdat ik het zo leuk vond om te maken. Heel benieuwd naar de reacties van fam etc..

5 jaar geleden

Wat een supermooie creatieve ideetjes allemaal!! Nu wil ik ook aan de slag 😍😍