We reden laatste door een straat en toen zagen we allemaal leuke borden, stickers en vlaggen met de babynaam in de tuin (het was een babyboom in die straat😂). Hier had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht.
Nu ben ik benieuwd: maken jullie ook melding op het raam of in de tuin? En wat kiezen jullie dan?🥰
Bij ons krijg je als de baby geboren is van je familie/vrienden versiering in de tuin.. borden met de naam erbij op .. vlaggetjes.. ballonnen ..ooievaar tegen je raam 🤣
Er staat nu al bij ons een ooievaarsnest met een bordje hier landen(ben 34 weken)
Ik heb een bord gemaakt. Hier is het gebruikelijk dat je het zelf regelt. En dat vind ik ook wel fijn, want ik vind de meeste niet echt mooi. Het bord van de vorige keer bleek rot, dus maar een nieuwe gezaagd met twee pinguïns. Dit is een foto van tijdens het maken.
Dit is ons geboortebord, er komt nog een wolk boven met naam er in. Op de babykamer hebben we een muurschildering van een me to you beer op de schommel, door mijn vader en mij gemaakt. Geboortebord heb ik samen met mijn vriend gemaakt.
Wij hebben raam stickers 2 jaar geleden bij de action gekocht. (krijgen nu weer een meid) en ik heb zelf 2 jaar geleden van hout een paal gemaakt met bordjes er aan. Op de bordjes stond hoera een meisje. Van mij hoeft niet zo nodig de naam en geboortedatum er op maar dat is persoonlijk.
Zelf een geboorte bord gemaakt. Hier is hij nog niet af. Maar zitten inmiddels ogen en alles op. En een losse wolk waar de naam van onze dochter op staat
Bij onze familie/vrienden is het niet gebruikelijk dat zij dat doen. Bij de 1e had ik alleen een naamslinger voor het raam, nu wonen we elders en vond ik zo'n bord wel leuk. Man had hout over, ik tekenen, hij zagen, ik schuren en verven. Geen geboortedatum, wel de naam, die weten we al. Uiteindelijk zijn het er 2 geworden; 1 kinderwagen en 1 paal met wegwijzers; voor- en achtertuin. Foto als voorbeeld gebruikt, van Pinterest. Puur gedaan omdat ik het zo leuk vond om te maken. Heel benieuwd naar de reacties van fam etc..