116 Reacties

5 jaar geleden

Oja hierzo ik ben super veel het haken ondertussen al 1 dekentje en 1 knuffeltje af volgende dekentje is in de maak en ondertussen nog bezig met een wagenspanner te maken.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik had nog nooit met de naaimachine gewerkt, maar met youtube kom ik een heel eind. Ik ben nog op zoek naar patronen voor babybroekjes en anders een goed instructie filmpje.

5 jaar geleden

Reactie op LauraBouBru

Heel herkenbaar! Ik had nog nooit met de naaimachine gewerkt, maar met yout ...
Oooh wat lief! Heb je een patroon van de bijtring? Ik heb gister stof ingekocht voor het Oliver broekje, ken je die al? Beetje baggy broekje van tricot of french terry 🥰

5 jaar geleden

Reactie op LauraBouBru

Heel herkenbaar! Ik had nog nooit met de naaimachine gewerkt, maar met yout ...
Tweede project

5 jaar geleden

Ik kom mijn verlof tot nu toe ook door met haken. Super leuk om te doen:) tip: kijk eens bij stip en haak, een website met heel veel leuke patronen (o.a. ook gratis) of op Freubelweb. Deze haas vorige week gemaakt.

5 jaar geleden

Deze is ook erg leuk, ook van stip en haak

5 jaar geleden

Reactie op Mar1992

Deze is ook erg leuk, ook van stip en haak
Zo schattig!! 😍

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap deze wagenspanner gehaakt. Nog steeds erg blij mee

5 jaar geleden

Ook maak ik elke zwangerschap zelf lakentjes, dekentjes, babynestje, extra grote badcapes (waar ze.nog tot zeker 2.5 inpassen) van zowel hydrofiel als badstof en niet te vergeten naamslinger

5 jaar geleden

Heb geen patroontje gemaakt na aanleiding van een foto

5 jaar geleden

Allemaaal zo mooi en zo leuk 🤭🤭🥰🥰! Ik heb zelf geen naaimachine ofzo heb zeer weinig tijd in men vrije tijd dus zie het me helaas niet doen ... ik laat het wel allemaal maken door iemand dus de meeste kleedjes zijn handmade door iemand anders ... echt knap van jullie 😁😁

5 jaar geleden

Heb geen patroontje gemaakt na aanleiding van een foto
Mooi gemaakt! Mag ik vragen waar je de label vandaan hebt ???

5 jaar geleden

Zelf de olifantjes voor de muziekmobiel gehaakt en een jurkje. Verder nog een konijntje en het volgende jurkje is in de maak

5 jaar geleden

Jep babynestje is klaar. Ook 2 dekentjes voor erin. Nu het boxkleed nog. Helaas kan ik zelf niet haken of breien dus mn zus en oma ook aan het werk gezet, 🤭

5 jaar geleden

Reactie op daniiellee

Mooi gemaakt! Mag ik vragen waar je de label vandaan hebt ???
www.wolcafe.nl hebben heel veel leuke

5 jaar geleden

Reactie op Sasx3

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap deze wagenspanner gehaakt. Nog steeds e ...
Wat een leukerd 😍😍 jammer dat ik niet kan haken anders had ik ook zoiets gaan makdn

5 jaar geleden

Wauw hoe kunnen jullie dit 😍 echt goed

5 jaar geleden

Hier een dekentje aan het breien met de bobbelsteek 😁❤

5 jaar geleden

Hier ook veel zelf gemaakt. Nog niet eens alles staat in de collage. Zo leuk om lekker voor de kleine bezig te zijn. Ff verstand op nul. Goede afleiding

5 jaar geleden

Oooh wat lief! Heb je een patroon van de bijtring? Ik heb gister stof ingek ...
Ik heb helaas geen patroon. De afmetingen zijn 38 cm bij 6 cm. De ronding in de oortjes heb ik op de gok gedaan.