20 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een geboortekaartje van Bladergoud. Moet wel je stijl zijn.

5 jaar geleden

Hoi! Ik kom niet uit die buurt, maar kan wel je kaartje ontwerpen als je dat wil. Heb die van ons ook zelf gemaakt 😊 als je niet iemand in de buurt kan vinden, laat het me dan maar weten!

5 jaar geleden

Wij hebben boeken gehaald bij de drukkerij. Om zo een idee te krijgen. En tenslotte op een a4 een geboortekaartje gemaakt. Terug naar de drukker en een offerte gekregen. We hoeven alleen ff de gegevens door te bellen zodra de baby er is en een dag later kunnen we de kaartjes ophalen

5 jaar geleden

Reactie op Jeevdb

Wij hebben een geboortekaartje van Bladergoud. Moet wel je stijl zijn.
Ik wil wel veel goud, maar kan geen voorbeeld vinden van bladergoud...

5 jaar geleden

Reactie op Mandyvm16

Hoi! Ik kom niet uit die buurt, maar kan wel je kaartje ontwerpen als je da ...
Ik hou het in m'n gedachten Mandy, dankjewel!!

5 jaar geleden

Wat voor een stijl spreekt je aan? Ik ken veel vormgevers in Arnhem, maar die hebben wel een specifieke stijl

5 jaar geleden

Wij zijn bezig met een online ontwerptool bij Zojoann. Wellicht is dat iets voor je? Leveren door heel NL.

5 jaar geleden

Reactie op Nic87

Wij zijn bezig met een online ontwerptool bij Zojoann. Wellicht is dat iets ...
Wij hebben daar ook ons kaartje samengesteld. Ze helpen ook erg goed via e-mail (ontwerp omzetten naar een andere vorm kaart bijv).

5 jaar geleden

Reactie op RBK

Wat voor een stijl spreekt je aan? Ik ken veel vormgevers in Arnhem, maar d ...
Graag wit met goudfolie, tijgerprint in de hoeken, wel wat strakker. Het zit in m'n hoofd maar lastig uit te leggen 🤣

5 jaar geleden

Fientje en co

5 jaar geleden

Wij hebben vanalles geprobeerd en zelf ontworpen via Blijkaartje. De ontwerpafdeling helpt je gratis als je ideeën hebt. Verder ken ik iemand die aan de hand van geboortekaartjes cadeautjes maakt. Jacqiedesign Jansen, te vinden via Facebook

5 jaar geleden

Wij hebben ons kaartje laten ontwerpen door Tessa van Topduo. Zit in de omgeving van Armhem. Erg tevreden over. Je kan haar zo mailen over je wensen en de mogelijkheden: Tessa@topduo.nl

5 jaar geleden

Reactie op JackyGhi

Graag wit met goudfolie, tijgerprint in de hoeken, wel wat strakker. Het zi ...
Nee, ik ken niet echt iemand die dit doet denk ik. Succes met zoeken!

5 jaar geleden

Bij kaartje2go echt leuke en kan het helemaal aanpassen naar jullie wens https://www.kaartje2go.nl/ Wij hebben ons kaartje al helemaal klaar staan moet alleen op de dag van geboorte nog wat invullen en een leuke foto, hebben alle adressen al klaarstaan dan wordt alles automatisch verstuurd.

5 jaar geleden

Nu 4e x bij lilalein laten maken, vind ze elke keer weer super mooi ! www.lilalein.nl

5 jaar geleden

Mijn nichtje ontwerpt geboortekaartjes en naamposters en komt uit Utrecht. Ik weet niet of ze ook bezoeken aan huis doet maar er is geen minimum wat je af moet nemen. Je kan via www.ontwerpdoorlindy.nl contact met haar opnemen

5 jaar geleden

Jakima.nl kan je zelf wat ontwerpen.

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor Made for Moments. Echt zo blij mee. Ze hebben een ontwerptool en zijn elke dag bereikbaar voor vragen en hulp. Zijn mega lief en behulpzaam!

5 jaar geleden

Reactie op JackyGhi

Graag wit met goudfolie, tijgerprint in de hoeken, wel wat strakker. Het zi ...
Ik heb vandaag gezien dat dit kan bij Made for Moments! 😍

5 jaar geleden

Hoi Jackyghi, Ik doe dit zelf, woon in Veenendaal, en ga graag met je in gesprek over wat je zou willen. Misschien kan ik je verder helpen? Mailen mag: marlonnell@hotmail.com Groetjes Marlon