47 Reacties

5 jaar geleden

Ik had laatst een elektrische schommelstoel besteld maar daarvoor was onze zoon met zn maatje 56 nog echt te klein dus teruggestuurd. Hebben een niet elektrisch wipstoeltje maar die voegt weinig toe tov de newbornstoel van triptrap vind ik.

5 jaar geleden

Hier is de elektrische een groot succes😊 incl baby tv😂 2 weken terug huilde hij erg veel, 10 min hier in ( kan ook schommelen) en hij sliep
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Wij hebben een schommelstoel bij de eerste gekocht en die gebruiken we nu weer bij de 3e. Het verschilt want de eerst vond het niet altijd heel fijn. De tweede wel en de derde vind m ook fijn. Hebben een simpele elektrische schommelstoel. Ze passen er in vanaf maat 56 in tot een kilo 9 ongeveer.

5 jaar geleden

Wij hebben die van Babybjörn! Heel tevreden van! Eerste kindje zat er heel graag in en ons tweede nu ook. Kan hij lekker rondkijken. Hangt er allemaal vanaf wat je graag wil dat de wipstoel kan. Hebben ook een newbornnestje voor op de triptrap zo kan hij bij aan tafel of als ik aan het koken ben.

5 jaar geleden

Reactie op evelienjj

Hier is de elektrische een groot succes😊 incl baby tv😂 2 weken terug hui ...
Ahh wat leuk zeg. Welk merk heb je?

5 jaar geleden

Reactie op Bibi37

Wij hebben een schommelstoel bij de eerste gekocht en die gebruiken we nu w ...
Welk merk heb je? Ik heb een box op wielen en als ik beetje heen en weer beweeg dan vindt ie dat wel fijn, dus zat te denken dat een wipstoel ook wel fijn zou vinden, hoop ik

5 jaar geleden

Reactie op Babyboy84

Ahh wat leuk zeg. Welk merk heb je?
Fisher price Hij is al wel wat ouder, de middelste zoon heeft er ook in gelegen, die is inmiddels 6

5 jaar geleden

Reactie op evelienjj

Dat ziet er idd heel relaxed uit 😊

5 jaar geleden

Wij hebben een 4moms mamaroo heel erg blij mee. Vooral de autorit stand 🙊

5 jaar geleden

Zie hier het resultaat 😂

5 jaar geleden

Reactie op Joy95

Zie hier het resultaat 😂
Haha dat ziet er zeker lekker uit

5 jaar geleden

Reactie op Babyboy84

Haha dat ziet er zeker lekker uit
Wel 2e hands trouwens anders zoooo duur 😅

5 jaar geleden

Reactie op Joy95

Wel 2e hands trouwens anders zoooo duur 😅
Jaa oef ik ging al google😅

5 jaar geleden

Hier vindt hij het fijn om zo af en toe naar buiten te kijken..

5 jaar geleden

Reactie op Joy95

Zie hier het resultaat 😂
Ga ook zoeken naar die stoel, ziet er erg fijn uit, en schattig kindje 💕 En je hond op de pf, leuk! Zo een hebben wij ook ☺️

5 jaar geleden

Reactie op evelienjj

En welke is dit?

5 jaar geleden

Wij hebben een elektrische! Hij is hier heel erg geliefd hoor. Ze zit er graag in. Ik heb er een paar maanden geleden eentje besteld via de online site van de Lidl!

5 jaar geleden

Wij hebben de babybjörn (via marktplaats). Die is mede ontwikkeld met kinderartsen en daardoor ook ergonomisch. We zijn er super blij mee. Hij wiebelt zo maar, ze is nu met 6 weken nog iets te klein om hem de hele tijd zelf te laten wiebelen. Maar ben er enorm blij mee, zoek de reviews maar eens op. De hele rug word ondersteund in een mum van tijd de hoes in de wasmachine en enorm plat te maken voor vervoer en opbergen. Een top ding!

5 jaar geleden

Deze foto zegt genoeg. Gister zat pim voor t eerst in zijn elektrische schommelstoeltje en hij heeft echt constant gelachen. Hij vind t prachtig Pim is 9 weken