47 Reacties
5 jaar geleden
Ik had laatst een elektrische schommelstoel besteld maar daarvoor was onze zoon met zn maatje 56 nog echt te klein dus teruggestuurd. Hebben een niet elektrisch wipstoeltje maar die voegt weinig toe tov de newbornstoel van triptrap vind ik.
5 jaar geleden
Wij hebben een schommelstoel bij de eerste gekocht en die gebruiken we nu weer bij de 3e. Het verschilt want de eerst vond het niet altijd heel fijn. De tweede wel en de derde vind m ook fijn. Hebben een simpele elektrische schommelstoel. Ze passen er in vanaf maat 56 in tot een kilo 9 ongeveer.
5 jaar geleden
Wij hebben die van Babybjörn! Heel tevreden van! Eerste kindje zat er heel graag in en ons tweede nu ook. Kan hij lekker rondkijken. Hangt er allemaal vanaf wat je graag wil dat de wipstoel kan. Hebben ook een newbornnestje voor op de triptrap zo kan hij bij aan tafel of als ik aan het koken ben.
5 jaar geleden
Reactie op Joy95
Zie hier het resultaat 😂

Ga ook zoeken naar die stoel, ziet er erg fijn uit, en schattig kindje 💕 En je hond op de pf, leuk! Zo een hebben wij ook ☺️
5 jaar geleden
Wij hebben de babybjörn (via marktplaats). Die is mede ontwikkeld met kinderartsen en daardoor ook ergonomisch. We zijn er super blij mee. Hij wiebelt zo maar, ze is nu met 6 weken nog iets te klein om hem de hele tijd zelf te laten wiebelen. Maar ben er enorm blij mee, zoek de reviews maar eens op. De hele rug word ondersteund in een mum van tijd de hoes in de wasmachine en enorm plat te maken voor vervoer en opbergen. Een top ding!
5 jaar geleden
Deze foto zegt genoeg.
Gister zat pim voor t eerst in zijn elektrische schommelstoeltje en hij heeft echt constant gelachen.
Hij vind t prachtig
Pim is 9 weken