80 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een schommelstoel, dat vind ik fijn en mijn zoon vond het ook fijn als hij niet in slaap kon komen. Armleuningen zou ik sowieso aanraden als je de stoel ook gebruikt voor voeden. Dan is dat echt fijn ter ondersteuning.

5 jaar geleden

Schommelstoel met armleuningen hebben wij. Ik zit er nog steeds elke avond in met mijn dochter van anderhalf, een boekje te lezen. Heb haar ook de bv gegeven in die stoel en mijn zoon de fv. Had niet zonder armleuningen gewild! Als je denkt/hoopt veel tijd in de stoel door te brengen raad ik echt wel een goede comfortabele stoel aan, het is het dan zeker waard!

5 jaar geleden

Wij hadden ook een schommelstoel met armleuningen. Jaaaaren gebruikt.

5 jaar geleden

Zou zeker met armleuningen doen. Dan heb je meer steun tijdens voeden bijvoorbeeld. Wij hadden een normale ektorp fauteuil van Ikea staan. Heb er regelmatig nachtjes op doorgebracht met mijn deken. En werd dan wakker met beetje stijve gewrichten. Ik zou nu zelf gaan voor een stoel die ik bij Ikea heb gezien die plat kan met benen in de lucht en rugleuning naar achteren. Als ik dan zou moeten slapen op de babykamer lijkt me dat stuk relaxter liggen.

5 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij hebben een schommelstoel, dat vind ik fijn en mijn zoon vond het ook fi ...
Is het niet lastig als je gaat zitten of opstaat omdat hij dan kan gaan schommelen ? Ik ben ook opzoek en daar dacht ik aan...

5 jaar geleden

Reactie op rosak

Is het niet lastig als je gaat zitten of opstaat omdat hij dan kan gaan sch ...
Vind ik zelf eigenlijk niet.

5 jaar geleden

Bij de 1e had ik een houten schommelstoel, bij de 2e overgegaan op deze. Ik vondt dit echt een super fijne stoel lekker bontje en kleedje erin, bij nr 3 mag de stoel straks ook weer op de kamer. Echt een aanrader

5 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk voor de poang van Ikea met schommelonderstel. Die is simpel, strak en met de hoge rug ook lekker comfortabel

5 jaar geleden

Wij hebben voor deze stoel gekozen. Ben er zo blij mee, hadden eerst een houten wipstoel. Maar kreeg zo’n last van m’n rug als ik er een poosje met haar in zat. Deze zit heel comfortabel en kan je zelfs de voetenplank uitklappen voor langere periodes op de stoel. Staat op de kamer van onze dochter, die gaat straks naar de kamer van haar kleine zusje 💕. Als ik het goed heb is dit een stoel van de ikea.

5 jaar geleden

Wij hebben deze en ik ben er zoo blij mee. Zit heerlijk en staat mooi op de kamer 🥰

5 jaar geleden

Deze van de leenbakker heerlijke stoel🥰

5 jaar geleden

Wij hebben een glider (via marktplaats anders echt mega duur) gekocht en zit heerlijk! Helaas nog geen ervaring met nachten met een kleintje (zwanger van de 1e).

5 jaar geleden

Wij hebben deze van de Jysk. Zou wel met armleuningen doen ter ondersteuning.

5 jaar geleden

Wij hebben de Strandmon oorfauteuil van de Ikea. We hadden zo al 2 fauteuils in de veranda staan en ze zitten echt heerlijk! Als je er een fijn kussentje in legt, wordt je rug goed ondersteund, en je kan er ook een voetenbank bij kopen als je dat graag hebt.

5 jaar geleden

Wij hebben deze van ikea. Is de Tullsta

5 jaar geleden

Wij gaan de strandmon van Ikea halen! Vind ze ideaal qua zithoogte en fijn dat ik mijn hoofd ook wat kan 'laten hangen'... 😅

5 jaar geleden

Ik heb deze van ikea. Voorheen had ik een schommelstoel maar dat neemt best veel ruimte in. Ik zou wel met armleuning nemen, want dat is echt fijn met voeden! 😁

5 jaar geleden

Wij hebben gisteren de zit test gedaan bij de Ikea, ik had een paar gezien online die allemaal niet lekker zaten, maar de omtanksam zat toch echt goed dus dat word m voor ons

5 jaar geleden

Wij hebben deze stoel van de jysk

5 jaar geleden

Ik denk met armleuningen, fijn om iets te te hebben om je armen te steunen. Ik vind een hoge rugleuning belangrijk, zodat mijn hoofd ondersteuning heeft, ik krijg snel last van mijn nek. Ik had deze gezien van quax. Wel mega duur maar het zat zooo heerlijk!