22 Reacties

5 jaar geleden

Ja!! Ben gister even naar boven gegaan omdat ik voelde dat ik ging ontploffen om niks 😂

5 jaar geleden

Reactie op ellenn91

Ja!! Ben gister even naar boven gegaan omdat ik voelde dat ik ging ontploff ...
nou maar echt... mijn theelepel zat vast in dat bestekbak ding van de vaatwasser. Ik ben helemaal van me à-propos

5 jaar geleden

Haha ik ook! Kan boos worden om niets (vooral als iets niet lukt) en dan kan ik zelfs gaan huilen🤣

5 jaar geleden

nou maar echt... mijn theelepel zat vast in dat bestekbak ding van de vaatw ...
Ohhhh ik heb hier zo verschrikkelijk hard om gelachen. Kut hormonen ook

5 jaar geleden

Inderdaad zo herkenbaar!

5 jaar geleden

Nou maar eerlijk! Daar kan je toch gek van worden😓 Heeeeel herkenbaar😂

5 jaar geleden

Oooh hahaha ik voel deze enorm!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar 🙈 mijn vriend zei gister iets waar ik het niet mee eens was. Ineens zit ik daar te huilen van kwaadheid, en zeg ik hem dat hij het echt allemaal niet snapt. Hij heeft werkelijk geen idee wat hij fout deed 🙈

5 jaar geleden

Deze topic en de reacties maakt het allemaal wel handelbaar voor mij hoor, dank Allen

5 jaar geleden

Jaaa herkenbaar, behalve op het werk geen last van. In die chaggie tijden je gewoon even afzonderen (zolang dat lukt). Ik doe dat ook maar voor mijn vriend want ik zeur soms om van alles wat echt nergens op slaat😅

5 jaar geleden

Ooo jaa zeker en huilbuien, slaat binnen 1 seconde om. Haha verschrikkelijk, heb gelukkig een lieve man(en vooral geduldig haha).

5 jaar geleden

Vandaag toevallig weer EXTREEM snel geïrriteerd over de kleinste dingetjes ...

5 jaar geleden

Hahaha herkenbaar! Ik ontplofte twee weken terug het gehele weekend toen ik een glaasje omstootte (dit was natuurlijk mijn partner zijn schuld) en toen hij niet snel genoeg de wc doorspoelde. Ik was echt een draak! Afgelopen weekend erachter gekomen dat ik zwanger ben.... verklaart een hoop!

5 jaar geleden

Mijn vriend had gelijk over iets en ik vond van niet. Oh en gisteren wilde ik mijn werklaptop meenemen naar huis maar dat kon niet, want die had een collega in gebruik. Daar reageerde ik niet zo rustig op 😅 vanmorgen excuses aangeboden maar hoefde niet, hij wist dat het de hormonen waren haha

5 jaar geleden

Ik ben vandaag ook chagrijnig! Niet normaal 😅

5 jaar geleden

Ik roep deze topic weer even in het leven 😫 Oh wat ben ik me toch een portie chagrijnig en bozig. Ik ben echt bang dat ik m'n fronsrimpel enorm versterk 😱

5 jaar geleden

Ja, ik heb het ook. Ik ben logopediste en ik merk dat ik het steeds minder kan verdragen als een kind niet goed meewerkt. En vorige week wou ik een paar sneden brood uit de vriezer halen en de sneden brakenninntwee en ik kreeg ze niet los van elkaar. Ik ben moeten weggaan voor ik jet hele brood op de grond ging gooien. Gelukkig kwam men vriend toen thuis en heeft hij het verder gedaan 😅

5 jaar geleden

Hier ook, tegen agressief aan...vreselijk, gaat ook echt nergens over. Mijn arme vent is mijn “afreageer object” geworden, heel zielig, hoop dat ik snel weer de oude word😳

5 jaar geleden

In kan nogal fel zijn, dat vond mijn vriend.. hij bracht het zelf nogal lomp, ik heb de hele avond gehuild. Toppertjes hoor, die hormonen🤣