8 Reacties

4 jaar geleden
Ik ben zelf een vaste klant van keelontstekingen helaas, ik neem nu vooral rooibos thee met honing. Werkt ontsmettend en verzacht. Naast dat zou je kunnen roggelen met zout water, en paracetamol nemen dat mag wel.

4 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Tja paracetamol is pijn verzachtend maar het is een ontsteking en ontstekingsremmer mogen nu niet……vind het dan ook zo wat om maar paracetamol te nemen om maar wat te nemen.
Huisarts ook even gebeld en die gaf aan zuigen op vicks snoepjes en ijsjes. Het helpt heeeeeeel iets maar niet zoals voorheen helaas. Hoop dat het snel voorbij gaat…..slaap er ook zo slecht door…..

4 jaar geleden
Reactie op happy-us
Bedankt voor de reacties. Tja paracetamol is pijn verzachtend maar het is e ...
Honing is een natuurlijk ontstekingsremmer. Net zoals zout zuivert, vandaar roggelen met een glas water met zout. (Is wel heel vies) paracetamol alleen gebruiken om de last een beetje te minderen

4 jaar geleden
Stomen kan helpen.
https://www.thuisarts.nl/bijholte-ontsteking/ik-heb-bijholte-ontsteking
Sterkte☘️

4 jaar geleden
Ik heb ook onwijs last van keelpijn, net maar voor zekerheid getest op corona. Maar ik word gek van het hoesten. Heb waterijsjes geprobeerd vandaag & tijm siroop.
Afgelopen dagen veel thee gedronken, water, gegorgeld met zout etc. Niks hielp.
Ik denk niet dat het corona is, omdat ik het al heb gehad & ik ruik en proef gewoon nog alles.

4 jaar geleden
Ik heb ook sinds een paar dagen bijholte ontsteking. Mag niks anders gebruiken dan zoutoplossing neusspray en stomen van de huisarts. En geduld hebben... terwijl het hartstikke zeer kan doen. Zit al een week aan de zoutoplossing neusspray maar werkt helemaal niet bij mij. Dus ik zit ook heel hard te wachten tot het eindelijk voorbij is.