15 Reacties

5 jaar geleden

Enj0y it vind ik erg lekker! Net echt. Haal je gewoon bij de Jumbo

5 jaar geleden

- Torres Natureo Muscat - Light live Chardonnay - Light live wit sparkling Rood vind ik persoonlijk echt tegenvallen zonder alcohol, dus dit zijn witte. In rosé variant ook “lekker”

5 jaar geleden

Ik had geen idee dat ze alcoholvrije wijn bij de jumbo gewoon verkochten. Ik had eerder bij een wijnboer een witte wijn gekocht voor 10 euro. Nu ter vergelijking bij de jumbo gehaald. En die is zeker net zo lekker, misschien zelfs lekkerder! Thanks voor de tip!

5 jaar geleden

EnjOy it selected white. Van de Jumbo, Met bubbels!!!. Zijn hier al een heleboel flessen doorheen gegaan. 🍾

5 jaar geleden

Omg ik zweer bij de rode Lindemans alcohol vrij!! Smaakt echt net als rode wijn💞 ik heb een voorraadje ingeslagen.. Te koop bij de ah

5 jaar geleden

Omg ik zweer bij de rode Lindemans alcohol vrij!! Smaakt echt net als rode ...
Ik heb de witte van Lindemans ook geprobeerd. Viel bij mij ook goed in de smaak. De rode al in huis maar nog niet geprobeerd. Ben benieuwd!

5 jaar geleden

En de 0,0 sparkling rosé van La Tulipe vond ik ook lekker!

5 jaar geleden

Reactie op stephanie21

Ik heb de witte van Lindemans ook geprobeerd. Viel bij mij ook goed in de s ...
Ah die ga ik ook proberen en rose ga ik onthouden.. Lekker voor van de zomer (als ik 30 word) 😂 kan ik nog een beetje hoogzwanger een drankje mee doen voor m'n gevoel haha

5 jaar geleden

Torres natureo wit vind ik wel goed. De rode daarentegen erg slecht, dat is net bessensap 😂 Ben wel benieuwd naar die lindemans en die van de jumbo nu 👌🏻

5 jaar geleden

Reactie op stephanie21

Ik heb de witte van Lindemans ook geprobeerd. Viel bij mij ook goed in de s ...
Ja Lindemans! Zowel rood als wit

5 jaar geleden

Www.alcoholvrijshop.nl ! Ik had hier vorige week toevallig heerlijke rose besteld voor de babyshower van mn vriendin. Er staat zoooooveel op.

5 jaar geleden

Meiden, die lindemans daar zit 0,5% alcohol in.. so you know... 😩

5 jaar geleden

Reactie op yellow82

Meiden, die lindemans daar zit 0,5% alcohol in.. so you know... 😩
😱😩😥...... thanks voor je opmerkzaamheid!

5 jaar geleden

Reactie op stephanie21

En de 0,0 sparkling rosé van La Tulipe vond ik ook lekker!
Ja ik heb er vele geprobeerd maar deze staat bij mij echt met een grote voorsprong op 1!