77 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem.. voor de 1e zwangerschap E na de 1e G en nu bij de 2e na 18 weken H/I nodig en zoek me een ongeluk😔

4 jaar geleden

Ik heb 75G en heb vooral sportbh’s aan. Zit lekkerder en daarbij kunnen ze gewoon erin groeien. Heel vervelend dit inderdaad. Heb jij al sportbh’s geprobeerd?

4 jaar geleden

Reactie op Romy-Racquel00

Ik heb 75G en heb vooral sportbh’s aan. Zit lekkerder en daarbij kunnen ze ...
Nee nog niet! Dat is klinkt dan inderdaad als een uitkomst. Welke sportbh's vind jij fijn en waar bestel je die?

4 jaar geleden

Reactie op Vellamo

Ik heb hetzelfde probleem.. voor de 1e zwangerschap E na de 1e G en nu bij ...
Ik vind het echt waaaaaardeloos. Ik zit serieus een borstverkleining te overwegen (als de kleine er lang en breed is natuurlijk)

4 jaar geleden

Reactie op Paddenstoel

Ik vind het echt waaaaaardeloos. Ik zit serieus een borstverkleining te ove ...
Ik ook precies dat.. denk er al een aantal jaar over na.. ben alleen als de dood dat ze het verpesten en ik een lelijke bobbel of scheef of weet ik veel wat krijg.. 😅

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een afspraak gemaakt bij hunkemoller. Paar goed zittende bh’s gekocht (geen voedingsbh’s) met beugel en niet voorgevormd. Ik zit nu op f en zat op d/e. Niks zat lekker en maar bestellen kost handenvol geld. Deze zitten heerlijk. Het schijn dat je rond het einde wel weer grotere borsten krijgt ivm stuwing. Maar tegen die tijd koop ik wel voedingsbh’s.

4 jaar geleden

Hier ook een cup 85G/H. Heel eerlijk, ik draag al sinds m'n eerste zwangerschap alleen voedingsbh's. Ik vind normale bh's zooo vreselijk irritant en zitten voor geen meter! Je zou eventueel ook sportbh's kunnen dragen. Die zitten ook lekker!

4 jaar geleden

Reactie op Paddenstoel

Nee nog niet! Dat is klinkt dan inderdaad als een uitkomst. Welke sportbh's ...
Ik heb vanaf mijn 12e al d en werd met de jaren meer en meer. Vaak ook gedacht aan een borstverkleining maar te bang voor naalden en messen haha. Ik heb vaak bij hunkemuller gekeken maar dan of hadden ze niks in mijn maat of niks moois of niks wat paste in mijn budget. Mijn tante adviseerde me om te bestellen bij bonprix en daar heb ik toen sportbh’s gekocht met extra ondersteuning.

4 jaar geleden

Ik heb vanaf mijn 12e al d en werd met de jaren meer en meer. Vaak ook geda ...
Thanks! Dan ga ik daar even kijken! En inderdaad, een borstverkleining is geen kleine ingreep...echt goed over nadenken. Lees wel veel verhalen van dames die dat hebben gedaan en na die tijd echt super opgelucht, blij waren met het eindresultaat en van hun rug/nek klachten af waren. Maar eerst maar eens een kind baren en hopelijk borstvoeding kunnen geven...me verdiepen in een borstverkleining komt later wel.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem! Lees graag mee. Ik heb nu 1 fijne voedingsbh gevonden via zalando. Had voor 400 euro aan bhs besteld en daarvan paste er maar 1 *huilen*...

4 jaar geleden

Even wat anders.. let bij de borstvoeding op dat je een lactayiekundige of kraamhulp hebt die verstand heeft van grote borsten. Bij mij is het 2 keer fout gegaan omdat ik enorme pijnen in mijn rug kreeg, bleek gewoon te zijn door mijn grote borsten. Bij de 3de eindelijk goeie hulp, was het zo verholpen. Ik draag trouwens een soort topjes die lijken op sportbhs maar daarnaast ook al een aantal jaar die of geen bhs.. in het begin vervelend, maar je krijgt er uiteindelijk echt minder last van je rug en zo. Ik weet niet eens meer welke cup ik nu heb, gok F..

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ik had voor de zwangerschap 75G. Ik merk nu dat mijn borsten gaan groeien. (Ben nu 18 weken) gelukkig had ik er in de eerste weken weinig last van. Ik draag al heel lang bh’s van Prima Donna. Ze zijn aan de prijzige kant maar ze zitten erg comfortabel. Ik kan ze nu ook nog aan en er snijdt niks in mijn huid! Ik ben wel heel benieuwd wat het straks wordt als ik hoogzwanger ben. Ik ben vooral benieuwd waar je goede voedingsbh’s kan kopen..

4 jaar geleden

Reactie op Paddenstoel

Thanks! Dan ga ik daar even kijken! En inderdaad, een borstverkleining is g ...
Ik heb ook voedingsbh’s zonder beugel van de bonprix gekocht. Voor grote mate echt een aanrader, zouden een beetje meegroeien als ik het goed heb gelezen.

4 jaar geleden

Ik ken t, ik had 75F en maatje 36/38 en heb na 5 weken al zwangerschap de grootste maar voeding bh’s besteld bij Hunkemöller maar nu alweer te klein.🥴 mijn tepels hangen er de hele tijd uit😂

4 jaar geleden

Ik heb 75G en heb vooral sportbh’s aan. Zit lekkerder en daarbij kunnen ze ...
Misschien heb ik het mis, maar komen je borsten er wel een beetje mooi in uit met kleding? Ik heb het gevoel dat sport bh's niet mooi zitten? Of heb ik het mis?

4 jaar geleden

Ik herken je probleem volledig, zucht.. maat F85 en bh's besteld G85 en 90 maar die zitten ook niet lekker en goed. Terwijl het altijd mijn lievelingsbh's (minimizers van hunkemoller) waren die perfect zaten.

4 jaar geleden

Reactie op Paddenstoel

Ik vind het echt waaaaaardeloos. Ik zit serieus een borstverkleining te ove ...
Ja ik ook, maar ben zo bang dat het mislukt.

4 jaar geleden

Reactie op Nasje2

Ja ik ook, maar ben zo bang dat het mislukt.
Ik heb vier jaar geleden een borstverkleining laten doen: van een F naar een D. Beste keuze ooit geweest...

4 jaar geleden

Hier hetzelfde.. ook cup G nog en 14 weken zwanger nu, dus ze worden nog veel groter. Heb er savonds last van de rug ervan jij ook?

4 jaar geleden

Ik heb ook cup 70g maar nu zijn ze echt veel groter draag daarom elke dag en nacht een sportbh dat is nu het enigste wat fijn zit