49 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar dat ze er al zijn. Zo vervelend! Vandaag de tip gekregen uitgeknepen zakjes kamille thee (lauwwarm) er tegen aan te houden.

2 jaar geleden

Ik spray otrivin neusspray.

2 jaar geleden

Ik heb ze al een paar weken, heel vervelend. Bij mij helpt lidocaïne zalf van de apotheek (iets). Ik slik ook de curanol tabletjes. En natuurlijk om de stoelgang soepel te houden. Gedroogde pruimen.

2 jaar geleden

Als je aambei paars is, is het waarschijnlijk een trombose aambei. Dan zou ik echt langs de dokter gaan. Die maakt het open en haalt daarmee de druk weg

2 jaar geleden

Reactie op MAW178

Ik spray otrivin neusspray.
Op je aambei? Of zeg ik nu iets heel doms 🙈🙈

2 jaar geleden

Reactie op KLY8

Op je aambei? Of zeg ik nu iets heel doms 🙈🙈
Ja dit was ook het advies van mijn gynaecologen!

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Goed om te weten, nog nooit van gehoord! 🙏🏻

2 jaar geleden

Dankjewel! Dit heb ik ook geprobeerd, maar helaas niet geholpen. Misschien niet de goede neusspray gehad dan.

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje_369

Ik heb ze al een paar weken, heel vervelend. Bij mij helpt lidocaïne zalf v ...
Ik heb deze zalf nu ook opgehaald bij de apotheek. Hopen dat het de pijn wat verlicht en ik in ieder geval weer iets meer kan dan alleen maar half liggend op de bank hangen..

2 jaar geleden

Reactie op Mamavan1jongen

Ik heb deze zalf nu ook opgehaald bij de apotheek. Hopen dat het de pijn wa ...
Sterkte meid, ik voel je…

2 jaar geleden

Je kunt ook op zo'n rond opblaasding zitten zodat er geen druk op komt 😘

2 jaar geleden

Ik heb er ook heel erg last van en het werd ook met de dag erger. Ik smeer nu 3 keer per dag lidocaïne zalf om de pijn te verlichten, 2 keer per dag zinkzalf dat zou ze moeten laten krimpen. 2 keer per dag curanol pillen om het van binnen uit op te lossen en inderdaad neusspray omdat dat de vaten vernauwd. Er moet dan wel xylometazoline in zitten, mijn verloskundige zei dat je de spray zo vaak mag gebruiken als je wilt. Het is bij mij nu al wel minder pijnlijk, het is nog niet minder geworden, maar ook niet erger. Ben maandagmiddag begonnen

2 jaar geleden

Reactie op Paula2904

Ik heb er ook heel erg last van en het werd ook met de dag erger. Ik smeer ...
Oooh super vervelend. Ik weet precies wat je voelt 😭 Qua pijn heb ik nu juist vannacht erg last gehad. Verder wordt het qua pijn heeeel iets minder, maar het zit er allemaal nog net zo erg. Sterkte er mee en hopelijk zakt het snel een beetje af bij ons beide voordat we moeten bevallen 😭

2 jaar geleden

Hier plots veel erger weer 😪. Ik neem movicol zodat m'n stoelgang beter gaat, maar hierdoor moet ik super vaak gaan en nu zijn m'n aambeien wat ontstoken van al dat afvegen. Doet zo ontzettend pijn!!

2 jaar geleden

Hier plots veel erger weer 😪. Ik neem movicol zodat m'n stoelgang beter ga ...
Ooh wat pijnlijk... Ik had gisteren echt hele dunne ontlasting gehad stuk of 4 keer. Dus elke keer na het voorzichtig vegen, spoelen onder de douche.

2 jaar geleden

Hier plots veel erger weer 😪. Ik neem movicol zodat m'n stoelgang beter ga ...
Bij mij helpt trouwens die zalf van de apotheek wel wat. Geeft wel een stuk verlichting. Vannacht nog echt totaal niet, maar vandaag merk ik echt dat het een stukje beter gaat qua pijn.

2 jaar geleden

Bij mij helpt trouwens die zalf van de apotheek wel wat. Geeft wel een stuk ...
Welke zalf heb je?

2 jaar geleden

Welke zalf heb je?
Lidocaïne zalf. Heb ik hier als tip gekregen van iemand. Dat is een verdovende crème. Ik gebruik ook curanol tabletten en zalf. Die zijn echt voor het bestrijden ervan. Maar dat helpt nu bij mij dus niet. Ze worden niet minder.

2 jaar geleden

Lidocaïne zalf. Heb ik hier als tip gekregen van iemand. Dat is een verdove ...
Oh oké dan moet ik dat mss eens gaan halen. Bestrijding werkt idd niet, hier ook al tabletten en zalf. Bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Oh oké dan moet ik dat mss eens gaan halen. Bestrijding werkt idd niet, hie ...
Sterkte ermee!! Hopelijk verlicht het snel iets! Ik combineer de zalfjes nu. Smeer een beetje om en om, in de hoop dat de curanol toch nog wat werk doet.