38 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op 💙noeerr
Bij mijn verloskundige hebben ze elke maandag avond een hartjesspreekuur. V ...
Serieus? Ik zou sowieso als ik een doppler zou halen wekelijks en keer luisteren, maar ik wist niet dat dat mogelijk was bij de verloskundige praktijk, misschien moet ik dat even navragen.

2 jaar geleden
Ik vind t een geweldig apparaat! Heb er een van angelsound en kom met 9,3 t hartje al vinden. Super cute! Gebruik m nu al 3 zwangerschappen en zolang je t af en toe doet blijft t ook heel erg leuk! Je hoort je beebs ook wegzwemmen en zo haha... mjah idd, je moet soms even geduld hebben voor je t hartje vind.. die kleine verplaatst zich ook natuurlijk. Later kun je t ook op 2 plekken horen, daar waar baby ligt en via de navelstreng... als je niet in paniek raakt omdat je t soms niet vinden kan is t echt wel de moeite waard! Oh, en t kan prima met babyolie als je gel op is 😉

2 jaar geleden
Reactie op 💙noeerr
Ik zou even informeren bij je verloskundige.. ik snap je onzekerheid heel g ...
Heb ze gebeld en ze zeiden dat ze dat vroeger deden zoals jij zei op maandagen dat mensen langs mochten komen om naar het hartje te luisteren maar omdat bijna niemand kwam doen ze het niet meer, maar goed ik mag in ieder geval volgende week langs komen! Ze zei ook wanneer je de behoefte hebt om naar het hartje te luisteren mag je dat altijd aangeven!

2 jaar geleden
Reactie op Kentry
Ik vind t een geweldig apparaat! Heb er een van angelsound en kom met 9,3 t ...
Agg wat fijn dat jij het zo goed hebt ervaren! Door deze positieve reviews was ik dus echt van plan om eentje te halen die goede recensies heeft alleen puur voor dat stukje stress en het misschien niet gelijk kunnen vinden ben ik dus gaan twijfelen.. ik denk dat ik wel echt zou stressen als ik het even niet zou vinden haha. Misschien nogmaals even overwegen.. ben over 3 dagen 12 weken:

MOD
2 jaar geleden
Hier een mama met een Doppler! Ik heb de Angelsound al 10 jaar (onze dochter wordt bijna 11) Ik vind het een enorme uitkomst! Vooral in de periode dat je je kindje nog niet voelt! Ik heb twee miskramen gehad en vind het lastig om op mijn lijf te kunnen en durven vertrouwen! Ik heb deze zwangerschap het hartje al vrij vroeg gevonden, was wel even zoeken omdat het kindje nog achter je schaambeen ligt! Maar het is wel zo dat als je inderdaad snel in paniek raakt ik je dit apparaatje afraadt! Ook geeft het natuurlijk niet aan of het goed of slecht met je kindje gaat, daarvoor moet je echt een deskundige laten luisteren! Ik luister ongeveer om de 4 dagen 30 seconde en dan ben ik weer gerust gesteld! Maar als je verloskundige aangeeft dat je ook daar mag komen luisteren zou ik dit zeker aanpakken! 🤗

2 jaar geleden
Reactie op Suusepuus
Hier een mama met een Doppler! Ik heb de Angelsound al 10 jaar (onze dochte ...
Aahh vind het zo fijn en leuk om jouw reacties tegemoet te komen op mijn topics. Ik wilde in het begin de sonoline doppler halen maar toen las ik en paar reviews dat mensen ook even bezig waren tot ze het hartje vonden en mijzelf kenende zou ik helemaal stressen hahaha, maar zoals je zei op het moment dat je de baby nog niet voelt dan kun je zo onzeker zijn over je lichaam en het proces en dan is zo een doppler enorm fijn. Ik ga denk ik voor nu langs de verloskundige wanneer ik er erg veel behoefte aan heb, het scheelt me dan ook gelijk €70 🤪

2 jaar geleden
Het gaf mij altijd veel rust! Maar je moet er idd vanuit gaan dat je hem zelf niet kunt vinden. Hoe groter je buik en baby wordt hoe makkelijker het vinden is. Maar in het begin is het vaak nog echt lastig, mijn verloskundige is er daarom geen voorstander van, omdat dit veel mensen juist onrust geeft

2 jaar geleden
Ik heb de angelsounds en t geeft mij enorme rust!! 3x geprobeerd en 3x vrij snel hartje gevonden 😍 (op 10 weken al)

2 jaar geleden
Ik lees veel mensen die al vanaf 10 weken naar het hartje luisterden. Ik vroeg me af wat daarin het advies was van jullie VK?
Ik mocht zelfs met de termijnecho het hartje nog niet horen (was 11+4) omdat mijn VK zei dat dit schadelijk was voor de baby op dit termijn.
Ik wil zo graag het hartje horen en hoop dat het met 13 weken wel mag!

MOD
2 jaar geleden
Ik lees veel mensen die al vanaf 10 weken naar het hartje luisterden. Ik vr ...
Met 13 weken mag het zeker Meis! Het is zo’n geweldig geluid! 🤩 Advies van mijn Verloskundige en Gynaecoloog was dat het geen kwaad kon …(ik was ruim 10 weken destijds) Zolang je maar kort luisterd en niet dagelijks! Advies was 1x per week! Ik heb de eerste keer echt 15 seconde geluisterd en nu wekelijks een halve minuut! ❤️

2 jaar geleden
Ik lees veel mensen die al vanaf 10 weken naar het hartje luisterden. Ik vr ...
Doppler is anders dan een Doptone die vk gebruikt.

2 jaar geleden
Doppler is anders dan een Doptone die vk gebruikt.
Die van de vk is beter toch?

2 jaar geleden
Reactie op MarciaSj
Heb ook een angelsound besteld maar ben nu 13+3 weken maar kan het hartje n ...
Je hoort meteen of het je eigen is of van je kindje. Je kindje is een soort stoomlocomotiefje 😍 soms kun je hem niet vinden, dan is het kindje even verplaatst of ligt met rug naar buik toe. Gisteren vond ik m niet. Vanochtend vond ik hem met 2 sec 😅😅 laag zoeken!! Net bij je schaambot

2 jaar geleden
Reactie op Suusepuus
Bij 12 a 13 weken moet je echt nog ‘enorm laag’ zoeken! Ik heb dit plaatje ...

Help! Ik zag laatst voorbij komen dat jij de angelsound had. Ik zoek mij een ongeluk maar ik vind gewoon geen hartslag. Klinkt het anders als bij de verloskundige? Bij haar hoor ik vaak een versnelde trein haha. Nu raak ik niet meteen in paniek maar wat doe ik fout? Zoals hier op het plaatje hou ik hem laag (15 weken vandaag) maar of hij is goed verstopt of ik doe iets fout

2 jaar geleden
Reactie op eyenn
Help! Ik zag laatst voorbij komen dat jij de angelsound had. Ik zoek mij ee ...
Je moet wel echt een stoomtreintje horen inderdaad. Zoek je niet teveel bij je lies? Ik vind hem altijd middenin net bij t bot