1023 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op biye
Vandaag de 30 weken echo gehad en gelukkig is alles weer goed 😁 ik voelde ...
Wat fijn om te zien!! Raar dat het de laatste echo is dan ja.. Ook niet rond de 36 weken ofzo? (Ik heb geen idee hoor, zelf heb ik al sinds de 20 weken geen echo meer gehad en krijg er rond de 36 blijkbaar pas een)
2 jaar geleden
Hier kwam even het besef, dat er zo over ongeveer 6 weken een baby in huis zou kunnen zijn 😱 mijn zoontje kwam met 37+3 en nu ben ik 31+4.
Ik heb dus maar even een to do lijstje gemaakt, van alles wat ik nog graag wil schoon maken/ opruimen in huis, voor de baby er is 😁 voor de baby zelf, staat alles klaar. Alleen nog de kleertjes wassen. De rest ligt allemaal schoon en opgevouwen in de kast. 👌
2 jaar geleden
Reactie op biye
Ohh wat leuk! Ik had bij de vorige een andere praktijk en die deed ook alle ...
Onze praktijk doet er helemaal geen na de 20 weken als er geen indicatie voor is. Voor nu lijkt er geen twijfel over ligging dus ik gok dat ik ga moeten wachten tot ze eruit is om weer wat te zien!
2 jaar geleden
Reactie op Mamavan1jongen
Hier kwam even het besef, dat er zo over ongeveer 6 weken een baby in huis ...
Spannend hè! Ik dacht er toevallig ook aan.. misschien ivm suiker eerder inleiden bij mij.. langer dan 40 weken gaat hij sowieso niet blijven zitten dus dat zou betekenen binnen 6-8 weken 😍 spannend en leuk! Ik nog 1 dag werken vandaag en dan begint mijn vakantie/verlof 🥳
2 jaar geleden
Reactie op KLY8
Spannend hè! Ik dacht er toevallig ook aan.. misschien ivm suiker eerder in ...
Oh wat heerlijk zeg!! Geniet ervan! Ik moet nog 2,5 week werken. Echt zo aan het aftellen!
2 jaar geleden
Hebben jullie ook zoveel harde buiken? Heb het nu ik als ik verder gewoon rustig zittend aan t werk ben en ook vannacht heel veel. Ga morgen maar even urine laten checken om blaasontsteking uit te sluiten.
2 jaar geleden
Hebben jullie ook zoveel harde buiken? Heb het nu ik als ik verder gewoon r ...
Zeker laten checken! Bij mij was het door een blaasontsteking (zelf helemaal niets van gemerkt) en had het zelfs al weeën in gang gezet op 30 weken zwangerschap. Nu alles weer rustig in mijn buik (30+4 vandaag) maar geen risico’s nemen en laten nakijken :)
2 jaar geleden
Hebben jullie ook zoveel harde buiken? Heb het nu ik als ik verder gewoon r ...
Ja, best wel vaak. En eigenlijk altijd als ik ga zitten, komt er eerst een harde buik opzetten.