14 Reacties
3 jaar geleden
Dit is echt super persoonlijk en zou je echt aanraden om te gaan passen en voelen. Ik draag deze zwangerschap bijvoorbeeld heel andere bh's dan mijn vorige zwangerschap, omdat die niet lekker zitten.
3 jaar geleden
Ik heb net van noppies gekocht. Vandaag aan en owww wat ren verademing.. en ook nog serieus mooie en redelijk sexy bh ook
3 jaar geleden
Ik heb zelf een dark croissant BH gekocht bij op en top zwanger, maar inderdaad, het is heel persoonlijk.
3 jaar geleden
Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog 2 van carriwel deze vind ik heel fijn. Ik heb er vorige week ook 2 soort sportbeha's gekocht bij de zeeman. Ik vind iets zonder beugels etc. fijn en iets met bredere banden. Ik heb hele pijnlijke borsten, en gezien ze niet klein zijn vind ik de brede band wel fijn voor de stevigheid.

3 jaar geleden
Reactie op Jamie0407
Ik heb de mama set van 2 padded voedingsbh’s gekocht van de h&m.
Echt ...

Ik heb deze ook gehaald, niet helemaal perfect, maar voor nu heel fijn… Voor de zwangerschap droeg ik amper een bh, heb wel 75D maar ik hou er gewoon niet van… maar dat is een fijne tussenoplossing
3 jaar geleden
Had bij de h&m 75E gehaald. Maar die is ook al bijna te klein. Zit wel heel fijn die bh moet ik zeggen.
3 jaar geleden
Ik heb twee duo-packs van mamalicious gekocht. Die zijn de enige die ik qua stof ed kan verdragen.
Nadeel is dat je bij strakke kleding een beetje tepel ziet (niet veel maar ik heb ook geen mega uitstekende tepels), Maargoed dat is m’n lichaam nou eenmaal 🙈
3 jaar geleden
Ik heb twee duo-packs van mamalicious gekocht. Die zijn de enige die ik qua ...
Dat had ik van de week nou ook 😂
Ik schrok mij rot toen ik dit zag op het toilet.
Durf momenteel haast heen t-shirts meer aan haha.
Zijn hier dames die ervaringen hebben met bh’s waar je tepels niet doorheen schijnen?
Alvast bedankt 🤗

3 jaar geleden
Hier maat 75E/F voor de zwangerschap!
1.Dit is een fijne die ook als voedingsbh kan (dus ook handig als de baby er is en je borstvoeding wil geven): https://www.bol.com/nl/nl/p/carriwell-padded-meegroeibh-en-voedingsbh-zwart-xl/9200000052682680/?bltgh=v8XmreZSJtuGWgG3H6JPbQ.2.15.ProductImage
2. Deze van de Hema droeg ik voor de zwangerschap vaak en heb ik nu in grotere maat gekocht, geeft lekker veel steun: https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh/voorgevormde-sportbh-heavy-support-met-beugel-b-f-1000015349.html
8 maanden geleden
Reactie op ElsPrr
Ik had voor en nu tijdens mijn zwangerschap hele goede ervaringen met bh's ...
Heb je een linkje?