6 Reacties
vorig jaar
Ik heb een tens apparaat. Niet voor een bevalling maar tegen andere pijn. Door de tens komen er te veel prikkels naar je hersenen waardoor je de pijn niet voelt. Bij mij helpt het als ik hem gebruik. Je moet alleen wel goed weten waar de de plakkers moet plakken. Dus ik zou het even overleggen met je verloskundige/gyneacoloog
vorig jaar
Heb hem besteld! Heb goede en fijne ervaringen gehoord, daarom nu toch proberen. Bij de 1e was ik sceptisch over de tens
vorig jaar
Ik heb hem bij mijn vorige bevalling veel gebruikt en vond hem heel fijn. Het idee is dat hij mini schokjes verstuurd terwijl je een wee hebt, zodat de pijnprikkel richting je hersenen wordt verstoord.
Of het werkelijk werkt of niet weet ik niet, maar het gaf mij wel het idee iets te kunnen doen tegen de pijn en ‘in control’ te zijn.
Placebo effect of niet, die plakkers gaan er deze bevalling weer op! Baat het niet dan schaadt het niet
Overigens een no go onder de douche of in bad. Ding werkt op batterijen met elektrode dus je wilt er geen water bij hebben 😅