27 Reacties

vorig jaar

Ik lees even mee. Wij hebben echt mega weinig ruimte dus de stoel zal hoe dan ook in de weg staan... dus een beetje een compacte die wél geschikt is voor mijn brede derrière is nogal een uitdaging. 🫣

vorig jaar

Wij vonden een schommelstoel zoooo onhandig. En ook gevaarlijk. Sowieso moet die dan van de kamer als ze groter worden ivm vingertjes er onder. We hebben een mooie lekkere teddy stoel van de Kwantum en daar heel blij mee

vorig jaar

Wij hebben deze via de bol, groot zitvlak en heerlijk zacht

vorig jaar

Bij de IKEA hebben ze nu ook schommelstoelen

vorig jaar

Bij Rocking Seats hebben ze schommelstoelen waar je later ook pootjes onder kan zetten. Als je het schommelen onhandig vindt of met kruipende kindjes eng vindt, kun je de poten eronder zetten.

vorig jaar

Reactie op lkkl

Deze heb ik ook gehaald, ben er erg blij mee. Moet wel zeggen dat ik het nog een klus vond om de rugleuning vast te zetten.. maar het is gelukt 🙈

vorig jaar

Wij hebben deze gescoord

vorig jaar

Wij hebben deze! Van Nimara

vorig jaar

Ik had een schommelstoel bij mijn dochter maar dat vond ik echt verschrikkelijk! Nu dus een mooie fauteuil😅

vorig jaar

Ik heb deze! Sweeek, in meerdere kleuren beschikbaar.

vorig jaar

Reactie op Rosalindem

Ik heb deze! Sweeek, in meerdere kleuren beschikbaar.
Waar heb je deze vandaan?

vorig jaar

Ikea poang doet hier al 2 jaar dienst heerlijk dik kussen

vorig jaar

Ik heb ook de Nimera heel fijn wel vind ik hem lekker zitten met een laag kussentje erbij. Hij is nu in de actie zag ik voor €129.

vorig jaar

Reactie op Larissa0411

Waar heb je deze vandaan?

vorig jaar

Deze hebben wij van Bellani

vorig jaar

Reactie op Manonhoekstra

Wij vonden een schommelstoel zoooo onhandig. En ook gevaarlijk. Sowieso moe ...
Oooo nou onze 2 jarige vindt het nog steeds geweldig die stormt er gewoon op af. Denk met de vingers eronder dat het puur type kind is

vorig jaar

Wij hebben de IKEA poang gekocht, maar dan de normale versie, met het dikkere kussen! Die schommelt niet maar “veert” wel. Ik wilde graag een stoel met armleuning én hoofdsteun. Bij IKEA krijg je deze maand (met pas) bij besteding van €100, €20 korting. Stoel kostte dus nu €119!

vorig jaar

Reactie op Thanysha

Ik heb ook de Nimera heel fijn wel vind ik hem lekker zitten met een laag k ...
Is de rugleuning hoog genoeg om er met je hoofd ook goed op te kunnen leunen? En hoe zit de stoel? Geen hard zitvlak?

vorig jaar

Reactie op DMJ92

Is de rugleuning hoog genoeg om er met je hoofd ook goed op te kunnen leune ...
Ja zeker ! Ik vind het niet extreem zacht maar zeker niet hard. Ik vind hem heel fijn.

vorig jaar

Reactie op lkkl

Link?