42 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb inderdaad ook Dr Brown, en dan de glazen flessen

2 jaar geleden

Reactie op Maud26

Ik heb inderdaad ook Dr Brown, en dan de glazen flessen
Bestaan die ook nog. Zal eens kijken! Bedankt!

2 jaar geleden

Ik zou voor glazen flesjes gaan of die van Hegen. Wij hebben beide gehaald

2 jaar geleden

Reactie op Bonnie03

Ik zou voor glazen flesjes gaan of die van Hegen. Wij hebben beide gehaald
Die ga ik ook even bekijken, bedankt!

2 jaar geleden

Wij hebben de flessen van Difrax. Heel erg tevreden over, dus die gaan wij voor de tweede ook weer gebruiken. Ze heeft geen last van krampjes gehad, dus hoop dat het nu weer zo gaat zijn 😉 Die van Dr Brown lijken mij nogal lastig met schoonmaken.

2 jaar geleden

Reactie op Smus

Wij hebben de flessen van Difrax. Heel erg tevreden over, dus die gaan wij ...
Goed om te horen, die Dr Brown waren toen zo hip vanwege dat baby's geen darmkrampjes kregen.

2 jaar geleden

Ik heb Dr Brown en Hegen. Groot voordeel van Hegen het is totaal 3 onderdelen afwassen ipv Brown die ook het ventiel en pijpje heeft😂

2 jaar geleden

Wij gaan deze keer investeren in glazen flessen. We nijgen naar Dr. Brown of Hegen.

2 jaar geleden

Mijn ervaring (vanuit mijn werk op de kinderopvang) is dat veel kinderen avent flesjes goed pakken dus die willen wij gaan proberen. Ik lees veel mamas die voor een glazen fles gaan, is dat met een speciale reden?

2 jaar geleden

Reactie op Imke97

Mijn ervaring (vanuit mijn werk op de kinderopvang) is dat veel kinderen av ...
Ik las daarstraks dat glas beter schoon te maken is. Krasvast en laten geen geur en kleur achter. Las ook dat het nadeel is dat ze wel erg zwaar zijn.

2 jaar geleden

Ik wil borstvoeding gaan geven maar heb een setje Mam flessen in huis (ooit gewonnen met een winactie). Daar hoor ik eigenlijk weinig over, dus ben benieuwd.

2 jaar geleden

Wij gaan dit keer ook de Hegen flessen proberen. Vorige keer begonnen met difrax, toen naar dr Brown en toch maar Philips avent uiteindelijk. Was een hele zoektocht werd er gek van. Voor ons werkte uiteindelijk de avent het beste maar toch hoor ik veel positieve verhalen over de Hegen flessen.

2 jaar geleden

ik hoor veel of d'r Brown of de difrax. d'r broen schijnt het goed te doen icm borstvoeding. wij hebben zelf difrax en dat gaat super

2 jaar geleden

Reactie op ZwangerVanIronWurm

Ik las daarstraks dat glas beter schoon te maken is. Krasvast en laten geen ...
Ik heb Lansinoh en qua gewicht valt het wel mee. Bij de eerste eerst de dr.brown glazen variant maar die was zwaar en buisjes krijg je nooit helemaal school genoeg

2 jaar geleden

Reactie op Imke97

Mijn ervaring (vanuit mijn werk op de kinderopvang) is dat veel kinderen av ...
Microplastics, makkelijker schoon te krijgen, geen geurtjes , en flesjes gaan al 3 kinderen mee( ooit 1 of 2 kapot gevallen op 3 kinderen)

2 jaar geleden

Ik ben van plan borstvoeding te geven (als het lukt) maar ik wil voor de zekerheid en als het mij eens niet lukt wel een flesje achter de hand hebben. Het liefst een glazen en ik hoor en lees veel goeds over dr Brown, maar dan kom ik bij het volgende.. welke maat kun je het beste nemen als je niet overbodig iets wilt kopen? De kleinste van 150 ml of direct al een stapje groter van 270 ml?

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie info! Ik sla het even op. 20 juni hoor ik van de kinderarts of het mogelijk is met mijn medicatie en ook of ik het lichamelijk wel aan kan. Ik hoop echt dat het kan! Het is straks waarschijnlijk het enige wat ik überhaupt zelfstandig kan doen.

2 jaar geleden

Ik heb borstvoeding icm gekolfde melk in een flesje (Philips Avent) gegeven vanaf de geboorte. Altijd bij de dezelfde flesspeen gebleven met de gedachte dat mijn tepels ook niet groter worden 😅

2 jaar geleden

Reactie op Manonneke_db

Ik heb borstvoeding icm gekolfde melk in een flesje (Philips Avent) gegeven ...
Die zat in een van de pakketten die ik vorige week heb gehaald. Dus als het borstvoeding wordt is die top.

2 jaar geleden

Reactie op asil122

Ik ben van plan borstvoeding te geven (als het lukt) maar ik wil voor de ze ...
Ik zou gaan voor de grotere. Uit ervaring bij de eerste werd de kleine fles heel snel te klein.