77 Reacties
vorige week
Onze baby heeft hem gisteren gehad (16-12) en had koorts een aantal uren er na. Hij voelde zich duidelijk ongemakkelijk. Twee zetpillen gehad en daarna niet meer. Veel knuffelen bij mamma. Meer geslapen dan normaal. Onze zoon was ook afgelopen zaterdag besneden dus ik denk dat dat ook niet mee hielp. Zijn lichaam moest vast en zeker hard werken om te herstellen van beide.
vorige week
Nee alleen paar uur later dat hij 1 voeding niet aan wilde happen. Fles accepteerde hij wel. Hij moest toen huilen waarschijnlijk omdat hij op zn zij op de geprikte plek lag.
Hij had maar een paar uur last dat was het. We zitten in centerparcs de volgende dag kon hij gewoon mee Zwemmen.
vorige week
Nee vooral last van rota, veel buikpijn in de avond. Van de prikjes geen koorts of verhoging gekregen. Dronk 1 fles niet op maar daarna weer gewoon normaal.
vorige week
Hier gisterochtend gehad en gisteravond koorts. Is nu wel weer wat gezakt zelfs zonder paracetamol. Helaas valt het hier samen met de eerste verkoudheid dus ondertussen ook snot aan het uitzuigen en zo.
vorige week
Nee ze heeft alleen die dag wat meer geslapen dan anders en als ik haar perongelijk vast pakte bij de prikplek huilde ze wel maar geen koorts oid.
vorige week
Hier alleen last van de beentjes, enorm huilen en ze heeft geen moment getrappeld wat ze normaal wel veel doet.
vorige week
Hier wat last van de beentjes, meer slapen en wat minder drinken. Hij huilt iets meer, maar is verder eigenlijk nog steeds het vrolijke ventje die we kennen.
Alleen heeft hij wat vlekken op zijn lichaam, deze zie ik met verschonen en trekken dan weer snel weg. Het valt me op sinds de vaccinatie. GGD weet niet wat het is, denkt een bijwerking. Meer mensen die dat hebben?
vorige week
Onze dochter heeft er een dag goed last van gehad. Binnen een paar uur spuugde ze erg dat het zelfs door haar neusje eruit kwam, twee spuitluiers en verhoging (37.8 met paracetamol zetpil dus wss gewoon koorts). Dit was allemaal binnen een paar uur na de enting. Voor de rest erg hangerig, erg veel willen slapen en zelfs papa was niet goed genoeg. Wilde alleen maar mama, arm meisje. Maar goed binnen 24u lag ze weer druk te spelen 馃┓