77 Reacties

vorige week

Nee, een dagje of twee.

vorige week

wij hebben hem over een paar uur! dus ik ga hierop terugkomen :)

vorige week

Mijn baby heeft wat verhoging gehad en was hangerig maar na een zetpil is ze lekker gaan slapen en heb ik er niks meer van gemerkt. In het vervolg geef ik een zetpil vooraf ls ze vaccinaties krijgt

vorige week

Ons zoontje had heel veel last van z鈥檔 beentjes. Echt zielig. Elke keer als hij ging trappelen moest hij huilen 馃槩. Voor de rest geen bijwerkingen

vorige week

Nee hier niet, twee spuitluiers + koorts maar ze leek er zelf niet veel last van te hebben. Na een zetpil inderdaad gaan slapen en wat langer dan normaal.

vorige week

Onze baby heeft hem gisteren gehad (16-12) en had koorts een aantal uren er na. Hij voelde zich duidelijk ongemakkelijk. Twee zetpillen gehad en daarna niet meer. Veel knuffelen bij mamma. Meer geslapen dan normaal. Onze zoon was ook afgelopen zaterdag besneden dus ik denk dat dat ook niet mee hielp. Zijn lichaam moest vast en zeker hard werken om te herstellen van beide.
hier geen last gehad. temp was iets hoger alleen

vorige week

Beetje koorts na een paar uur en de volgende dag merkte ik al niks meer aan hem. Dus eigenlijk alleen dezelfde dag wat last van.

vorige week

Nee alleen paar uur later dat hij 1 voeding niet aan wilde happen. Fles accepteerde hij wel. Hij moest toen huilen waarschijnlijk omdat hij op zn zij op de geprikte plek lag. Hij had maar een paar uur last dat was het. We zitten in centerparcs de volgende dag kon hij gewoon mee Zwemmen.

vorige week

Hier maandag gehad tot nu toe maandag alleen nog meer slapen en iets minder goed drinken doordat hij zo veel sliep nu merken we er niks meer van
Nee vooral last van rota, veel buikpijn in de avond. Van de prikjes geen koorts of verhoging gekregen. Dronk 1 fles niet op maar daarna weer gewoon normaal.

vorige week

Alleen last van de rota druppels
Hier gisterochtend gehad en gisteravond koorts. Is nu wel weer wat gezakt zelfs zonder paracetamol. Helaas valt het hier samen met de eerste verkoudheid dus ondertussen ook snot aan het uitzuigen en zo.

vorige week

Nee ze heeft alleen die dag wat meer geslapen dan anders en als ik haar perongelijk vast pakte bij de prikplek huilde ze wel maar geen koorts oid.

vorige week

Hier de avond en nacht van de vaccinatie koorts gehad en de twee dagen daarna snel prikkelbaar. Ondertussen weer helemaal zichzelf (afgelopen vrijdag vaccinaties gehad).

vorige week

Alleen pijn in de benen op de plek van prikken en daardoor de middag na prikken flink wat gehuild, maar in de avond was het over en ook geen koorts gekregen gelukkig

vorige week

Hier alleen last van de beentjes, enorm huilen en ze heeft geen moment getrappeld wat ze normaal wel veel doet.

vorige week

Nee hier nergens last van gehad!

vorige week

Hier wat last van de beentjes, meer slapen en wat minder drinken. Hij huilt iets meer, maar is verder eigenlijk nog steeds het vrolijke ventje die we kennen. Alleen heeft hij wat vlekken op zijn lichaam, deze zie ik met verschonen en trekken dan weer snel weg. Het valt me op sinds de vaccinatie. GGD weet niet wat het is, denkt een bijwerking. Meer mensen die dat hebben?

vorige week

Onze dochter heeft er een dag goed last van gehad. Binnen een paar uur spuugde ze erg dat het zelfs door haar neusje eruit kwam, twee spuitluiers en verhoging (37.8 met paracetamol zetpil dus wss gewoon koorts). Dit was allemaal binnen een paar uur na de enting. Voor de rest erg hangerig, erg veel willen slapen en zelfs papa was niet goed genoeg. Wilde alleen maar mama, arm meisje. Maar goed binnen 24u lag ze weer druk te spelen 馃┓