327 Reacties

10 maanden geleden

Hii, ik heb voordat ik zwanger werd ubiquinol geslikt. Ik weet natuurlijk niet of het daardoor is gekomen maar ik ben nu wel 27 weken zwanger! Ik had er ook veel goede verhalen over gehoord. Het verbeterd de eicel kwaliteit en de hormoonbalans en het helpt bij allerlei andere ziektes. Ik hoop voor je dat het snel bij je gaat werken! Bij mij wel een positieve ervaring.

10 maanden geleden

Reactie op Nerissa1996

Hii, ik heb voordat ik zwanger werd ubiquinol geslikt. Ik weet natuurlijk n ...
Wat leuk om te horen, gefeliciteerd! Was je toen al lang bezig met proberen, en heb je het eerst ook zonder ubiquinol geprobeerd? Geniet van je zwangerschap🥰

10 maanden geleden

Reactie op Mijnnaamisbibii

Wat leuk om te horen, gefeliciteerd! Was je toen al lang bezig met proberen ...
Dankjewel🥰 Het heeft 6 maanden (dus 6 rondes) geduurd voor ik zwanger was. Ubiquinol gaan slikken 3 maanden voor ik zwanger werd. Eicellen doen er gemiddeld 3 maanden over om te rijpen dus je moet het in ieder geval 3 maanden de tijd geven om zn werk te doen:) je kan er eventueel ook dci en six sense bij slikken, dit stabiliseert je bloedsuikerspiegel waardoor je hormonen meer in balans komen! Dan breng je en je hormonen en bloedsuikerspiegel in balans en je verbeterd de eicel kwaliteit🤗 je mag me ook altijd prive een berichtje sturen als je dat wil voor meer informatie of tips. Ik heb (ook toen we er nog niet mee bezig waren) veel onderzoek gedaan en met hormoon therapeuten gesproken dus heb best veel tips gespaard haha!

10 maanden geleden

Ik ben afgelopen week ook begonnen met 100 mg ubiquinol omdat in het zelfde had gelezen als jou 😊 Ben inmiddels 37 dus dacht misschien gaat het werken. Was in ronde 9 zwanger maar helaas is dit een MA geworden. Inmiddels ronde 11 en al een dik jaar bezig.

10 maanden geleden

Ik begin toevallig morgen met ubiquinol, vanwege dezelfde redenen als die jij noemt. Ook chatgpt om informatie hierover gevraagd ;)

10 maanden geleden

Reactie op Nerissa1996

Dankjewel🥰 Het heeft 6 maanden (dus 6 rondes) geduurd voor ik zwanger was. ...
Dankjewel nerissa, goede tips! Dat van die bloedsuikerspiegel hoor ik voor het eerst, daar ga ik eens onderzoek naar doen... En @guusjes en @aanmoedigendecactus, spannend! Zullen we hier een beetje contact houden wat voor effecten het heeft? Mijn eerste menstruatie sinds ik begonnen ben met ubiquinol brak door op CD27 terwijl ik normaal bijna altijd een cyclus van 30 dagen heb! Ik ben heel benieuwd of dit toevallig is, of dat mijn cyclus een beetje korter wordt door de ubiquinol. Ik ben heel benieuwd of jullie dit herkennen!

10 maanden geleden

Dankjewel nerissa, goede tips! Dat van die bloedsuikerspiegel hoor ik voor ...
Mijn cyclus is nog helemaal in de war door mijn MA in december. Ben benieuwd of het gaat herstellen 🤞🏻 Zou wel een mooie gemiddelde cyclus zijn 🤗 Mijn cyclus was voorheen ook 27 dagen. Waar zit je nu je cyclus? Ik ben nu 5/6 dpo ☺️

10 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Mijn cyclus is nog helemaal in de war door mijn MA in december. Ben benieuw ...
Lijkt me heel naar dat je een MA hebt gehad! Hopelijk herstelt je cyclus nu snel :) ik zit op CD 10 en ben van plan vanaf morgen weer te starten met ovulatietesten. Ik veracht m'n ovulatie zo eind deze week! Maar wanneer precies weet ik niet sinds de ubiquinol. Ik hoop zooo dat het inmiddels echt wat effect heeft gehad op m'n eicellen ☺️ spannend dat je eisprong al geweest is! Dan kan je over een weekje ongeveer gaan testen🍀 hoe voel je je deze ronde?

10 maanden geleden

Ja, lijkt me fijn om contact te houden inderdaad! Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Dit is wat chatgpt zegt: ' Ubiquinol (de actieve vorm van CoQ10) heeft verschillende positieve effecten op de vruchtbaarheid, vooral door zijn rol als krachtige antioxidant en energiebooster voor cellen. Effecten op de vrouwelijke vruchtbaarheid 1. Verbetering van eicelkwaliteit Eicellen hebben veel energie nodig om te rijpen en zich goed te delen na de bevruchting. Ubiquinol ondersteunt de mitochondriën (de energiecentrales van de cel) en helpt veroudering van de eicellen tegen te gaan. Dit is vooral nuttig bij een langere cyclus, omdat eicellen langer in de follikelfase blijven en dus meer blootgesteld worden aan schade door oxidatieve stress. 2. Ondersteuning van de eicelrijping Bij vrouwen met een onregelmatige of lange cyclus kan CoQ10 helpen om de eicelrijping efficiënter te laten verlopen. Dit kan indirect helpen om een betere eisprong te krijgen en de kans op bevruchting te verhogen. 3. Bescherming tegen oxidatieve stress Oxidatieve stress kan eicellen beschadigen en de kans op een gezonde innesteling verminderen. Ubiquinol helpt cellen te beschermen, wat belangrijk is voor een gezonde zwangerschap. 4. Eventuele ondersteuning van progesteron Hoewel het geen direct progesteronverhogend supplement is, kan een betere eicelkwaliteit en een gezondere eisprong leiden tot een sterker corpus luteum (het gele lichaam dat na de eisprong progesteron produceert). Dit kan je luteale fase ondersteunen. Effecten op de mannelijke vruchtbaarheid Verbetert de zaadkwaliteit door spermacellen te beschermen tegen schade. Kan de beweeglijkheid van sperma verhogen. Aangezien je ubiquinol al gebruikt, kan dit dus zeker bijdragen aan een betere eicelkwaliteit en een sterkere eisprong.' Ben benieuwd! Slikken alleen jullie het of jullie partners ook?

10 maanden geleden

Lijkt me heel naar dat je een MA hebt gehad! Hopelijk herstelt je cyclus nu ...
Ja was heel naar. En de lange nasleep erg frustrerend. Heb 3 keer medicatie gehad en uiteindelijk nog een curettage. Ben benieuwd wanneer jij je piek vind 🤞🏻

10 maanden geleden

Reactie op Hoopvol123

Ja, lijkt me fijn om contact te houden inderdaad! Ben benieuwd naar jullie ...
Voor nu slik ik het alleen. Mijn vriend slikt wel multiman met zink en selenium. Maar misschien weet in hem ook te overtuigen 😅

10 maanden geleden

Reactie op Hoopvol123

Ja, lijkt me fijn om contact te houden inderdaad! Ben benieuwd naar jullie ...
Dit klinkt wel heel goed! En interessant ook van die rijping, dat kan dus mij echt gezorgd hebben voor een drie dagen kortere cyclus🎉 vind ik wel fijn want het is altijd al zo lang wachten haha! En mijn vriend neemt het nu niet, want bij hem lijkt alles in orde uit alle onderzoeken. Als ik dit nu lees denk ik toch dat het toch handig is, maar ik vind het zoooo duur💸💸💸 Daarom ook mijn volgende vraag: waar kopen jullie het en hebben jullie een beetje betaalbare gevonden? Ik heb nu deze maar het potje is bijna leeg

10 maanden geleden

Dit klinkt wel heel goed! En interessant ook van die rijping, dat kan dus m ...
Deze is 30 euro voor 60 x 100 gram en ik neem er eentje per dag. Ik ga deze nog maar bestellen behalve als jullie betere tips hebben😁

10 maanden geleden

Ik weet niet of dit per sé door de Q10 kwam maar ik had bij mijn 1ste punctie 13 eicellen waarvan maar 5 embryo’s overbleven. De 2de punctie had ik 16 eicellen waarvan 9 bevruchtingen en daar bleven 7 van over. Het enige wat ik daarin veranderd had was dat ik aan de Ubiquinol was gegaan 🙊 Ergens denk ik dat dit wel de eicelkwaliteit heeft verbeterd want ik slikte het al 6 maanden ongeveer.

10 maanden geleden

Dit klinkt wel heel goed! En interessant ook van die rijping, dat kan dus m ...
Deze gebruik ik ook 😊

10 maanden geleden

Temperaturen jullie ook? Mijn temperatuur is echt heel stabiel, normaal echt pieken en dalen. Zal nog wel niet aan de ubiquinol liggen omdat ik er net mee begonnen ben. Maar wel opvallend 😅

10 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Temperaturen jullie ook? Mijn temperatuur is echt heel stabiel, normaal ech ...
Ik temperatuur zelf niet, want met ovulatietesten vind ik het al lastig het vol te houden😁 laat staan elke dag temperaturen. Lijkt me wel heel interessant om bij te houden hoor, als je de discipline hebt! Ben wel benieuwd of je echt verschillen gaat meemaken

9 maanden geleden

Nee die ken ik niet. Ik heb dezelfde als je je eerder stuurde

9 maanden geleden

Reactie op Hoopvol123

Nee die ken ik niet. Ik heb dezelfde als je je eerder stuurde
Ja ik heb die ik eerder had nu maar weer besteld, leken toch de goedkoopste en ze zijn prima. Ik ben zo benieuwd wat mijn cyclus nu doet, Helaas nog geen piek gevonden maar ik ga straks weer een testje wagen!