40 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook corona gehad tijdens de zwangerschap. Voelde me niet goed en koorts. Ik hoefde me geen zorgen te maken alleen goed de koorts in de gaten houden. Die mocht (volgens mij, tijdje geleden) niet boven de 38,5 uitkomen anders moest ik weer bellen. Uiteindelijk wel een vroeggeboorte gekregen. Placenta is onderzocht maar geen oorzaak kunnen vinden. Waarschijnlijk was corona dus ook niet de oorzaak. Snap dat je bang bent maar komt vast goed! Goed uitrusten en blijven drinken! Beterschap 🍀

één jaar geleden

Ik heb corona gehad toen ik 5 weken was. Inderdaad goed koorts in de gaten houden en paracetmol nemen. Ik ben er goed van hersteld en met mijn zwangerschap gaat het ook goed! Sterkte en beterschap!

één jaar geleden

Reactie op Meliss123

Ik heb ook corona gehad tijdens de zwangerschap. Voelde me niet goed en koo ...
Pff ook wel heftig. Hoeveel weken was je toen je Covid had? En alles oke met je kindje?

één jaar geleden

Ik heb het gehad. Een week of 10 last van gehad nog, uiteindelijk. (Vooral van mijn longen, die waren nog lang pijnlijk en ik had last met inspanning) Maar omdat de koorts te laag bleef deed de huisarts er niets aan. Paracetamol slikken en afwachten, was het advies.

één jaar geleden

Ik had ook een positieve test toen ik 8 weken zwanger was. Inmiddels 25 weken zwanger en alles gaat goed!

één jaar geleden

Reactie op AmyRox

Ik heb corona gehad toen ik 5 weken was. Inderdaad goed koorts in de gaten ...
Dankjewel! Hopelijk gaat ook alles goed hier 😊

één jaar geleden

Ik was 12 weken zwanger en corona positief. 2 weken goed ziek geweest en de kleine heeft er (nog) niets van. Ben nu 33 wk zwanger

één jaar geleden

Reactie op Wikkel19

Ik was 12 weken zwanger en corona positief. 2 weken goed ziek geweest en de ...
Nasleep heeft wel weken geduurd trouwens, de vermoeidheid

één jaar geleden

Je bent nog vroeg in je zwangerschap dus dat gaat wel goedkomen hoor. Het kan gevaarlijker worden zodra je in het 3de trimester zit en hoge koorts krijgt. Ik heb vorig jaar toen ik 26 weken zwanger was corona gehad. Nergens last van gehad. Beetje snotneus. Wel wat druk op mijn borst maar meer niet. Onze kleine is ook gewoon gezond ter wereld gekomen

één jaar geleden

Beterschap! Hier Corona gehad toen ik 20 weken zwanger was. Nu een dochter van 2 maanden oud. Hier had het geen nadelige gevolgen 🤗

één jaar geleden

Hier corona positief toen ik aan het bevallen was… Onze kleine man heeft het waarschijnlijk ook gehad doordat ik dus al positief was toen hij nog in mijn buik zat, niet laten testen. Hij is een weekje eerder geboren, geen idee of dat door corona kwam. We hebben er bij hem niks van gemerkt, waarschijnlijk wel antistoffen daardoor. Maar wel echt een grote ellende om zo je kraamweek in te gaan😓.

één jaar geleden

Ik heb corona gehad toen ik 14 weken was. Alleen flink verkouden geweest, voor de rest niks geks. Was ook al de derde keer in totaal, dus ik ga ook geen prikken meer halen, want meer dan een verkoudheid is het nooit geweest. Nu 32 weken zwanger en behalve de gebruikelijke kwaaltjes gaat alles voorspoedig tot nu toe

één jaar geleden

Ik heb corona gehad toen ik 13 weken was, voelde me niet top, maar heeft geen gevolgen gehad voor de kleine man in m'n buik. Alle controles zijn tot nu toe goed (inmiddels 38+5).

één jaar geleden

Ik heb het gehad toen ik 15 weken was en 23 weken. De 15 weken geen klachten op licht verkoudheid. En op 23 weken, moe, spierpijn en zo nu en dan hoofdpijn. Na een week waarvan enkele dagen weer “normaal” was kwam er een luchtweginfectie bij. Puffer gekregen, weekje door gemodderd. Nu 32 weken, wel medisch maar niet door COVID. Word na de bevalling mijn moederkoek onderzocht voor studie. De gyn maakt zich ook geen zorgen. Overigens 1 vaccinatie gehad (Janssen) dit omdat ik het niet wou en ik overal geweigerd werd met mijn andere 2 kids.

één jaar geleden

Corona gehad rond 20 weken, niets van gemerkt. Ik was maar 1x gevaccineerd en dit was al ruim 9 maanden voordat ik besmet raakte. De verloskundige zei ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

één jaar geleden

Ik heb het gehad. Een week of 10 last van gehad nog, uiteindelijk. (Vooral ...
Gelukkig is alles goed! Ik heb helaas wel veel koorts en maakt me daarom echt zorgen.

één jaar geleden

Reactie op proudmom83

Ik had ook een positieve test toen ik 8 weken zwanger was. Inmiddels 25 wek ...
Was je er ziek van? Koorts enzo?

één jaar geleden

Reactie op Wikkel19

Ik was 12 weken zwanger en corona positief. 2 weken goed ziek geweest en de ...
Ook met koorts? Gelukkig gaat alles goed met je kindje

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Je bent nog vroeg in je zwangerschap dus dat gaat wel goedkomen hoor. Het k ...
Ja idd, maar de huisarts zei als m’n koorts niet zakt dat het niet gezond is. Dus ik moet dat in de gaten houden.

één jaar geleden

Reactie op PatriciavdW

Beterschap! Hier Corona gehad toen ik 20 weken zwanger was. Nu een dochter ...
Gelukkig! 😊 Had je ook koorts?