773 Reacties

2 jaar geleden

En daar is nr 4 alweer 😂

2 jaar geleden

Hoihoi! Wat leuk om te lezen en super spannend! Wij hebben ook besloten om voor een 3de te gaan. Vorig maand werd mijn man ziek dus veel is er niet van gekomen. Sinds 2 weken zijn we goed bezig maar wel heel vermoeiend om te wachten en de twijfels of ik wel of niet zwanger raak. Zou wel leuk zijn mocht ik zwanger raken om dit tijdens de kerstdagen bekend te maken. Ik heb een app gedownload en hou dit ook steeds bij. Ook gebruik ik de ovuluatie test van clear blue. Dat is wel zeker een aanrader! Aangezien je toch duidelijkheid wilt van je meest vruchtbare dagen. Wens je veeel succes en hoop dat je snel zwanger raakt❤️

2 jaar geleden

Hoihoi! Wat leuk om te lezen en super spannend! Wij hebben ook besloten om ...
Spannend zeg, succes!

2 jaar geleden

Succes !

2 jaar geleden

Ik ben de afgelopen week ontmaskerd dat m’n babyshower morgen is haha 😂 Ik wil eigenlijk geen babyshower maar ontkom er niet aan met enthousiaste oma’s .

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ik ben de afgelopen week ontmaskerd dat m’n babyshower morgen is haha 😂 ...
Oooh, ook leuk hoor! Geniet ervan morgen.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ik ben de afgelopen week ontmaskerd dat m’n babyshower morgen is haha 😂 ...
Oh leuk hoor, veel plezier!

2 jaar geleden

Spannend en welkom yasbr! Toch superleuk een babyshower 🥰 Onze vrienden belden net, ze waren ergens anders uitgenodigd en wij waren ook welkom, of we daar heen gingen 😕 Dus mijn man belt net terug: ja Linda blijft liever thuis vanavond, anders komt iedereen toch naar hier! (Iedereen... 4 man 🤣) Dus nu hebben we echt soort mini feestje, haha

2 jaar geleden

Hoihoi! Wat leuk om te lezen en super spannend! Wij hebben ook besloten om ...
Welkom!

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Spannend en welkom yasbr! Toch superleuk een babyshower 🥰 Onze vrienden ...
Bedankt!❤️ Hahaha geweldig! Nou geniet ervan zou ik zeggen!😅 Nou dat doet die van mij dus ook weleens sta ik daar binnen no time alles op te ruimen voordat iedereen er is🥲 Succes!🤣

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Spannend zeg, succes!
Bedankt!!❤️❤️

2 jaar geleden

Wow nummer 4 al weer geopend🙈

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Wow nummer 4 al weer geopend🙈
Heeee! Hoe is het mama???

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Heeee! Hoe is het mama???
Ik heb last van een nacht draak😅 Overdag redelijk slapen( wel in mijn armen ofzo dan) en snachts na de nachtvoeding gaan we niet slapen meer, nee mam dan gaan we lachen en gezellig doen🙈 gevolg 2/3 of 4 uur achter elkaar wakker😭. Maar mijn kleine lieverd weegt alweer 5078gr en 58,4 cm. Verder ben ik gister middag voor het eerst ongesteld geworden😩 na 10 maanden🥺 Wat vreselijk zeg die menstruatie😶 was het effe vergeten🤭

2 jaar geleden

Hoihoi! Wat leuk om te lezen en super spannend! Wij hebben ook besloten om ...
Welkommmm! Spannend, 3e kindje. Leuk! Hoe oud zijn je andere kindjes? 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ik heb last van een nacht draak😅 Overdag redelijk slapen( wel in mijn arme ...
Hahahah aaaah t is nu al een draakje idd.

2 jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ik heb last van een nacht draak😅 Overdag redelijk slapen( wel in mijn arme ...
Oh jee, ja, dat kan heeeeel gezellig zijn in de nacht 🙈 Hopelijk draait het ritme snel genoeg.

2 jaar geleden

Oh daar kijk ik zo niet naar uit, haha.

2 jaar geleden

Goedemorgen, ik heb vanmiddag weer een afspraak bij verloskundige voor controle. Verder gebeurt er niets wat ook maar lijkt op een naderende bevalling.

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Goedemorgen, ik heb vanmiddag weer een afspraak bij verloskundige voor cont ...
Goedemorgen! En hoe voel je je? Ooooh lijkt me zo spannend als je zo ver bent... wanneer is je uitgerekende datum?