773 Reacties

2 jaar geleden

Je kunt altijd nog bijkopen. Je hebt vast niet te weinig

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ik krijg weer helemaal kortsluiting dat ik te weinig spullen hebt enz 😂 nu ...
Hahahaha, heerlijk. Je hebt het echt zo bij besteld hoor. Ik kan mijn hele maatje 50 wel uit de commode halen, draagt alleen maar 56.

2 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd hoe groot ons meisje gaat zijn. Ikzelf was maar 45 cm bij de geboorte. En ik ben ook maar 159 nu.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Je kunt altijd nog bijkopen. Je hebt vast niet te weinig
Haha nee vast niet maar is onzekerheid ook haha

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ik ben heel benieuwd hoe groot ons meisje gaat zijn. Ikzelf was maar 45 cm ...
Ahhh wat een kleintje was je, en ben je nog steeds dan eigenlijk haha. Hoe lang is je man?

2 jaar geleden

Mijn man is 183. Dus vrij normaal

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hahahaha, heerlijk. Je hebt het echt zo bij besteld hoor. Ik kan mijn hel ...
Zonde is dat dan he 😒 Eerste dochter heeft 8 weken lang maatje 50 gedragen en tweede dochter zo’n 5 weken. Ze is nu 9 weken en draagt nog maatje 56, maar sommige worden wel te klein nu..

2 jaar geleden

Ik: de buik gaat wel steeds meer in de weg te zitten. Manlief: was dat niet altijd al dan? 😑😑😑😑

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ik: de buik gaat wel steeds meer in de weg te zitten. Manlief: was dat nie ...
Oei! 😲 En hij werd vernietigend aangekeken?

2 jaar geleden

Hier gaat het goed ladies. Wel to-taal gesloopt maar ook genieten. De darmkrampen zijn in volle glorie aanwezig, dat is wel supersneu. Gisteren begon dat smiddags al en is hij echt heel veel en lang wakker geweest. Nu heeft hij het pas vanaf 19.00 . Vriend kan al helemaal slecht tegen weinig slaap dus die logeert al twee nachten bij dochter op de kamer. Ah ja, heb ik lekker twee persoonsbed om met Nathan in te kroelen en te slapen

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hier gaat het goed ladies. Wel to-taal gesloopt maar ook genieten. De darmk ...
Ah germ. Heeeerlijk lijkt me samen zo in een groot bed. Geniet ervan!

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Oei! 😲 En hij werd vernietigend aangekeken?
Uiteraard! Hij bedoelde het niet zo. Haha. Hij bedoelde sinds dat mijn buik is gaan groeien, haha. Lekker tactisch he.

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hier gaat het goed ladies. Wel to-taal gesloopt maar ook genieten. De darmk ...
Wat vervelend dat hij al krampjes heeft. Nathan slaapt bij jullie op de kamer? Wij hebben nu geen logeerbed meer. Dus als manlief ergens anders wil slapen, zou dat de bank zijn 🤣

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Wat vervelend dat hij al krampjes heeft. Nathan slaapt bij jullie op de kam ...
Ja, hij slaapt bij ons. We hebben een co-sleeper maar daar wil hij niet in slapen. Ik oefen er ook niet echt mee hoor (foei mama!) maar ik houd mijn baby’s graag dicht bij me. Mijn dochter is pas na halfjaar naar haar eigen kamer gegaan, toen was het goed zo. Een bank slaapt ook goed na veel slaapgebrek hoor 😂 Vriend is nu met dochter naar onze beste vrienden. Kan ze daar even spelen met hun dochter, even energie kwijt en hij luncht daar. Even mannen onder elkaar. Ik ben alleen met Nathan. Poging doen tot hem in slaap krijgen zodat ik zelf ook even de ogen dicht kan doen (heb veel last van hoofdpijn sinds de bevalling) maar helaas lukt dat nog niet zo.

2 jaar geleden

Bedenk me nu ineens dat hij 10 dagen oud is. Dat verklaart zijn vele vragen om voeding vandaag: eerste regeldag is gaande 👌🏻

2 jaar geleden

Hier alweer 37+4. Merk nu dat ik wat moeier wordt. Heb wat hoofdpijn en nu 2 keer licht flitsjes/ sparkeltjes gezien in de afgelopen dagen. Dikkere enkels enz m’n bloeddruk was netjes vorige week. Even kijken hoe ik me morgen voel anders toch maar even contact met de verloskundige.. zo lastig haha tis niet heel heftig allemaal maar dat ik denk moet ik er wat mee ja of nee 😂 Maarja nu afgelopen periode al 3 keer extra contact gehad 😂 ben niet zo’n dokter loper

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier alweer 37+4. Merk nu dat ik wat moeier wordt. Heb wat hoofdpijn en nu ...
Zeker in dit trimester gewoon bellen met vragen hoor. Soms zijn dit soort kleine dingen zaken die niets betekenen maar soms ook wel.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier alweer 37+4. Merk nu dat ik wat moeier wordt. Heb wat hoofdpijn en nu ...
Ik snap je hoor. Ik ben oop geen dokterloper en wil niet te vaak bellen maar ben er wel achter gekomen om gewoon te bellen als je twijfelt over iets. Ik belde met 38+2 weken zwangerschap over menstruatie achtige klachten en harde buiken maar niet tegelijkertijd en moest voor de zekerheid even langskomen. Was daar rond 14.00 en 20.34 is onze zoon geboren😅💙. En dacht nog dat het wel niks zou zijn en we gewoon naar huis mochten na korte controle 🤣. Dus beter teveel bellen dan te weinig en succes met de laatste loodjes 😘

2 jaar geleden

Liever teveel bellen dan te weinig inderdaad!

2 jaar geleden

Mijn dag-nachtritme is aan het omdraaien 😂 Vannacht wel 100x gevoed. Lang leve de regeldagen. Geen oog dicht gedaan. Dochter gaat straks naar de ochtendopvang tot 13.00 dus ik duim echt heel hard dat Nathan lekker gaat slapen want die is ook druk geweest vannacht, dan slaap ik mooi met hem mee!