773 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Mijn dag-nachtritme is aan het omdraaien 😂 Vannacht wel 100x gevoed. Lang ...
Ooh zo herkenbaar. Nathan heeft nog het ritme uit jou buik. Zodra jij slaapt is hij wakker. Christian heb daar ook echt wel paar weken goed last van gehad. Nu we de 6 weken voorbij zijn begint meneer het steeds beter te begrijpen. Enkel gooien de sprongetjes telkens roet in het eten😅. Hoop dat je een beetje kan slapen vandaag🙏

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier alweer 37+4. Merk nu dat ik wat moeier wordt. Heb wat hoofdpijn en nu ...
Niet vertrouwen is bellen hoor.. je bent zo kwetbaar de laatste weken. Liever te vaak dan te weinig bellen.

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Mijn dag-nachtritme is aan het omdraaien 😂 Vannacht wel 100x gevoed. Lang ...
Oh ja dat is erg vervelend 😒😖 Maar…. Het wordt echt beter! Is je man nog thuis of is ie al weer aan het werk?

2 jaar geleden

Had net een controle bij de gyn, bloeddruk meten etc en toen zei ze wil je even snel naar je kleintje kijken? EH WAT DENK JE ZELF? Yes please 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Had net een controle bij de gyn, bloeddruk meten etc en toen zei ze wil je ...
Ahhh wat fijn!!

2 jaar geleden

Altijd fijn extra spieken! Ik mag volgende week weer op controle. Geen echo dan. Maar wel hartje luisteren

2 jaar geleden

Reactie op BABY--2021

Oh ja dat is erg vervelend 😒😖 Maar…. Het wordt echt beter! Is je man n ...
Die is alweer aan het werk. Gaat me best oké af, twee kids managen 😂 Mijn dochter is gewoon echt zo megalief en goedluisterend. Zo trots op haar. Nog verliefder op haar dan ik al was 😂

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Had net een controle bij de gyn, bloeddruk meten etc en toen zei ze wil je ...
💕

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Altijd fijn extra spieken! Ik mag volgende week weer op controle. Geen echo ...
Ja niet vervelend nee! Had het niet verwacht dat ik mocht kijken dus was een leuke verrassing! 🥰

2 jaar geleden

Ik vind het echt hilarisch als Nathan aan de borst drinkt en dan zijn luier vol gaat zitten poepen. De geluiden die hij dan maakt, net een agressieve baby 😂 De meiden die al een baby hebben weten wat ik bedoel en anders komen jullie er nog wel achter, hahaha.

2 jaar geleden

Wat een viespeuk. Poepen tijdens het eten 😋

2 jaar geleden

Nou hier 38+1 en vandaag controle gehad bij verloskundige. Allemaal keurig alleen nog niet ingedaald. Rustig afwachten maar.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Nou hier 38+1 en vandaag controle gehad bij verloskundige. Allemaal keurig ...
Oh wat gaat dat snel! Spannend hoor!

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Wat een viespeuk. Poepen tijdens het eten 😋
Ja joh, maar straks, als jullie dochtertje er is, vind je echt niets vies meer 😂

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Nou hier 38+1 en vandaag controle gehad bij verloskundige. Allemaal keurig ...
Spannend! Komt ook steeds dichterbij, onwerkelijk hè.

2 jaar geleden

Jaa maar nog geen enkele teken hoor .. vind vooral afwachten heel vervelend het lichamelijke is allemaal wel goed te doen

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Jaa maar nog geen enkele teken hoor .. vind vooral afwachten heel vervelend ...
Gelukkig is dat nog wel te doen. Het afwachten is vervelend inderdaad, ik ging op een gegeven moment gewoon denken aan 42 weken. Dan wist je, binnen 4 weken ben ik mama. Dat hielp wel wat.

2 jaar geleden

Wat een ellendige nacht 🙈🙈 veel maagzuur last van diarree. Veel krampen ook. Iets te vroeg geroepen dat lichamelijk prima te doen is haha maar denk niet dat iets met bevalling te maken heeft haha 😂

2 jaar geleden

Ah wat vervelend. Laatste loodjes! Ugh. Onze buren hebben een kindje die is denk ik verstandelijke beperkt. Maar die stampt en schreeuwt de hele dag door. Echt hard stampen, tegen de muren bonken, joelen. Doordeweeks alleen avond, want overdag is dat jongetje niet thuis. Avond gaat door tot 12 uur 's nachts ofzo. Vader rent regelmatig naar buiten om te gaan blowen. In het weekend is het dus de hele dag door. Kijk kinderen maken herrie. Snap ik. Maar omdat het elke dag de hele avond of hele dag door is. Begint het nu enorm vervelend te worden. Gelukkig hebben we geen gehorig huis. Maar je hoort uiteraard constant wel het gebonk en gejoel. De beste mensen spreken geen woord Nederlands en Engels. Dus veel kunnen we er niet mee. Weet niet zo goed wat we ermee kunnen. Gezien reactie van vader vinden hun het ook vreselijk.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Wat een ellendige nacht 🙈🙈 veel maagzuur last van diarree. Veel krampen o ...
Nouuuu, diarree had ik ook een paar dagen voor de bevalling hoor 😉 Maakt je lichaam zich alvast schoon en leeg. Dus wie weet!