773 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ah wat vervelend. Laatste loodjes! Ugh. Onze buren hebben een kindje die ...
Oef, heb je een huur of koophuis? Huur kan misschien nog via verhuurder en een tolk regelen? Wij hebben ook anderhalfjaar boven een alleenstaande moeder met een zwaar geestelijk gehandicapte zoon gewoond. De beste jongen was al 18 en een boom van een vent. Doordeweeks in een instelling maar het weekend thuis bij zijn moeder. Sloopte het complete huis in het weekend. Supersneu maar was echt niet te houden. We zijn toen wel gesprek aangegaan omdat we ons ook zorgen maakte om zijn en haar welzijn. Was supersneu natuurlijk want haar zoon maar het werd gewoon gevaarlijk. Wij zijn uiteindelijk verhuisd paar deuren verderop, niet vanwege haar hoor, maar tijd later spraken we haar en toen gaf ze aan dat hij inderdaad ook op advies van begeleiding niet meer thuis kwam in de weekenden.

2 jaar geleden

Huurhuis, dat is wel een goede tip! Het zijn echt geen verkeerde mensen, maar het is wel onhandig zo. Oh dames. We krijgen zo ons proefkaartje van geboortekaartje binnen. Heel snel, I know. We hadden al eventjes wat op het oog. En dit is een 1-mans bedrijfje. Ze neemt dus ook beperkt opdrachten aan. Vorige week contact gehad, vandaag is de proef onderweg. Echt heel gek! Had al ervaringen gelezen van dames dat het weken duurde voordat ze een digitale proef hadden e.d (niet dit bedrijf). Dus we dachten, nou ja, dan beginnen we er maar aan

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Huurhuis, dat is wel een goede tip! Het zijn echt geen verkeerde mensen, ma ...
Beter te vroeg dan te laat toch!

2 jaar geleden

Waren jullie blij met de proefdruk van het kaartje Linda? Oh, hier even pochen hoor. Geboortegewicht van Nathan was 4322gr. Ze vallen altijd wat af in het begin al was dat bij hem sowieso wel weinig. Einde kraamweek zat hij op 4200gr. Nu tien dagen later de intake consultatiebureau gehad en een weegmoment: 4620gr! Hoppa! En dat op mama’s melk, ik ben trots.

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Waren jullie blij met de proefdruk van het kaartje Linda? Oh, hier even po ...
Wow! Goed bezig 💪🏻💪🏻💪🏻 Ik geef ook nog steeds borstvoeding en ze is nu pas 1,5 kg aangekomen 😝 Ofja, pas.. Volgens mij is het vrij gemiddeld hahaha!

2 jaar geleden

Reactie op BABY--2021

Wow! Goed bezig 💪🏻💪🏻💪🏻 Ik geef ook nog steeds borstvoeding en ze is ...
Ook super goed hee!

2 jaar geleden

Ja proefkaartje is echt perfect! Nu nog 4 maanden wachten, haha. Ah lekker aangekomen zeg! Lijkt mij ergens wel eng. Hoe weet je of de kleine genoeg voeding binnen heeft als je borstvoeding geeft. Je weet niet hoeveel hij binnenkrijgt... *New mom* 🤣

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ja proefkaartje is echt perfect! Nu nog 4 maanden wachten, haha. Ah lekker ...
Fijn dat het meteen perfect was! Dat scheelt ook alweer zo veel! Ja, is ook spannend hoor. Dit is mijn tweede kindje maar ook deze keer weer altijd twijfels van is het wel voldoende etc. Maar goed, kraamverzorgende hebben er goed kijk op en kijken eerste week natuurlijk mee. En je kan het echt wel linken aan hoeveelheid olas- en poepluiers. En of een kindje tevreden is. Als dat allemaal zo is, dan kan je er een beetje vanuit gaan dat er voldoende binnen komt, het is gelukkig geen rocketsience. Maar toch, de bevestiging van het gewicht was voor mij gisteren toch ook wel weer heel fijn.

2 jaar geleden

Ik moest zo lachen gisteren. Gisteren waren we intiem zeg maar. 🙈 Zegt mijn man: ik voel echt je baarmoeder. Het is net alsof je een ballon in je buik hebt. 🤣

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ik moest zo lachen gisteren. Gisteren waren we intiem zeg maar. 🙈 Zegt mij ...
Hahahaha! Dat is ehm, apart 😂 Mannen hebben er soms hele ideeen bij.

2 jaar geleden

Hier gaat het niet zo best. Of althans, met mij en de kids wel maar mijn vriend heeft burn-out achtige klachten. Dinsdag ook even opgenomen geweest in ziekenhuis om longembolie uit te sluiten. Gelukkig was dat het niet zeg! Maar naar huis gestuurd maar: jammer joh, het is stress. Dat is echt wel even heavy en zagen we niet aankomen. Ik leef nu beneden met baby, peuter, honden en hele huishouden. Hij ligt boven op bed. Net samen even potje gejankt want o wat voelt hij zich slecht over de hele situatie en o wat maak ik me zorgen en is het gewoon zo zwaar. Ben nog geen drie weken geleden bevallen en het is gewoon echt keihard werken. Maar maak me ook echt zorgen om hem en hoe dat straks allemaal moet gaan. Nou goed, potje gejankt en weer door. Luiers verschonen 🎉

2 jaar geleden

Oh wat heftig zeg! Net nieuwe baby erbij. En dan je partner in burn out. Heel zwaar 😥

2 jaar geleden

Heb mij aangemeld bij het kraamhotel. Ivm gewicht mag ik niet boven bevallen. Ik zou dan een bed beneden moeten regelen. Een matras op de keukentafel mocht ook... Nou wat een gedoe. Dan maar kraamhotel hoor! Volgende week suikertest. Ook gelijk allemaal afspraken ingepland tm week 31. Voor gevoel gaat het allemaal vlot nu!

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hier gaat het niet zo best. Of althans, met mij en de kids wel maar mijn vr ...
Oh dat is pittig! Hopelijk komen jullie er samen doorheen 😘

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Heb mij aangemeld bij het kraamhotel. Ivm gewicht mag ik niet boven bevalle ...
Ik heb ook suiker test volgende week ☹️ En dan met week 24 ook nog een keer …

2 jaar geleden

Oh dat is wel vlot! Ik hoefde pas met 24 weken.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Oh dat is wel vlot! Ik hoefde pas met 24 weken.
Ik heb door PCOS verhoogde kans op zwangerschapssuiker dus vandaar dat ik met 16 al moet..

2 jaar geleden

Ah vandaar. Wanneer heb je de test? Ik heb hem donderdag. Heb hem maar zsm ingepland. En donderdags ben ik altijd vrij

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ik heb door PCOS verhoogde kans op zwangerschapssuiker dus vandaar dat ik m ...
Ik vond het mee vallen hoor die test … alleen aan het einde werd ik onwijs suf en moe … maar daarna even cheeseburger gehaald ging het weer goed

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ik vond het mee vallen hoor die test … alleen aan het einde werd ik onwijs ...
Ah gelukkig! 2 vriendinnen van mij zijn meerdere keren flauw gevallen toen ze tussen de 2 prik tijden zaten te wachten en 1 heeft het eruit gekotst omdat ze niet goed werd hahaha