773 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ah gelukkig! 2 vriendinnen van mij zijn meerdere keren flauw gevallen toen ...
Jaa das wel zo als je gaat spugen moet je opnieuw .. niet teveel focussen op misselijk gevoel lekker serie aan. Komt goed ! Hier op het wacht bankje.. ik ben het zat. Veel hoofdpijn en nu ook misselijk. Maar geen weeen of voortekenen. Veel twijfel over bewegingen en dan dan uiteindelijk is die kleine super druk maar die onzekerheid van mezelf wordt er gestoord van. Kom al 4 weken niet voor 10e m’n bed uit stond vanochtend 6.30 onder de douche 🙈 slaap slecht .. laat allemaal maar gebeuren hoor haha

2 jaar geleden

Ah 39 weken ook al. Snap het wel. Lekker wachtbankje... vervelend dat ie wel misselijk bent enzo. Hopelijk trekt het beetje bij en kun je snel van je baby gaan genieten!

2 jaar geleden

Oh, ik vond de suikertest echt horror 😂 Heb mijzelf echt goed toe moeten spreken, dat ik de test echt niet nog een keer wilde doen en de boel dus echt binnen moest houden. Een dame die naast me zat die vond het allemaal heel erg meevallen dus denk dat het verschilt per persoon

2 jaar geleden

Mijn dochter is vanochtend opgehaald door mijn vader. Ze mag daar een nachtje logeren. Ik heb boodschappen in huis gehaald, lekker lang gedoucht en ben nu in pyjama. We gaan het hele weekend in bed liggen, series/films kijken en slapen wanneer Nathan slaapt. Dit om even bij te tanken van afgelopen rollercoaster van een week. Vriend gaat wel iets beter. Is er nog niet maar is wel meer uit bed en beetje in ritme.

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Mijn dochter is vanochtend opgehaald door mijn vader. Ze mag daar een nacht ...
Ahhh even een weekendje samen bijkomen. Soms heb je dat echt even nodig dan! Lekker van genieten 😘

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Mijn dochter is vanochtend opgehaald door mijn vader. Ze mag daar een nacht ...
Oh wat fijn, lekker hoor. Hopelijk hebben jullie beetje kunnen genieten en bijtanken. Fijn om te horen dat het ook wat beter gaat met je vriend.

2 jaar geleden

Ik heb vandaag toch maar wat buik foto’s gemaakt 🤣 ik ben helemaal niet zo van de foto’s en iedereen zegt je moet foto’s maken voor later 😂 dus met 39 weken toch maar weer een keer foto morgen nog een poging met make-up

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ik heb vandaag toch maar wat buik foto’s gemaakt 🤣 ik ben helemaal niet zo ...
Een gezicht bij de naam Laura! 🥰

2 jaar geleden

Ah wat leuk! Mooi buikje heb je! En ik snap je gevoel hoor. Ik ben ook helemaal niet van de buik foto's. Had mij voorgenomen het wel te doen. Heb nu 3 foto's, 18, 19 en 23 weken. Haha. Maar de 1e twee foto's vind ik echt niks. Die van 23 weken is wel ok. Denk dat ik nu gewoon steeds hetzelfde truitje aan moet doen. Ik denk dat je hem wel gezien hebt, die foto, in het buiken topic. Zonder hoofd. Heb echt een lekker opgezet hoofd zag ik. Haha

2 jaar geleden

Pfff. Heb op werk aangegeven dat mijn stoel en zithouding nog een keer nagekeken moet worden. Ze waren toevallig al bezig met de bureaustoelen om weer iemand langs te laten komen. Heel fijn. Maar ja, mijn werk kennende duurt dat weer eeuwen. Ook heb ik een voetensteun nodig. Mijn benen wijzen naar beneden. Dus heb gevraagd of ik deze alvast mocht bestellen. Heb er 1 gezien voor 30 euro. Mag niet... want we krijgen ook nieuwe bureaus, en stoelen. En we konden vast via dat mannetje ook een voetensteun krijgen... Heel leuk. Maar ik denk dat tegen de tijd dat alles geregeld is, ik alweer terug ben van verlof 😑 Ik ga die steun maar zelf kopen dan

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Pfff. Heb op werk aangegeven dat mijn stoel en zithouding nog een keer nage ...
Pfff.. Schiet lekker op dan.. Zou die steun gewoon lekker zelf kopen idd, dan heb je er nog wat aan ipv dat je moet gaan wachten

2 jaar geleden

Nou die suikertest is goed gegaan! Vond het wel verschrikkelijk vies en vond het een drama om zo lang stil te moeten zitten. Maar niet flauw geworden of over moeten geven gelukkig! 🥳

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Nou die suikertest is goed gegaan! Vond het wel verschrikkelijk vies en von ...
Goed bezig 💪🏻 ja tis niet lekker nee ;) haha Hier inmiddels 39+5 nog helemaal niks .. ik ben het zat slaap elke na het 12 uur haha slaap door m’n wekker heen. Donderdag een plan maken hoe verder 😂

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Nou die suikertest is goed gegaan! Vond het wel verschrikkelijk vies en von ...
Goed bezig. Ik wilde laptop meenemen, om te netflixen. Maar manlief heeft hem nodig die dag. Verder hebben we geen tablet ofzo, haha. Dan maar boekje mee ofzo

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Goed bezig 💪🏻 ja tis niet lekker nee ;) haha Hier inmiddels 39+5 nog he ...
En ik kreeg bevestiging van m’n VK dat ik ‘m tussen week 24/27 nog een keer mag … Ohhh spannend! Donderdag uitgerekende datum, wie weet misschien begint het vannacht of morgen toch onverwachts!

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Goed bezig. Ik wilde laptop meenemen, om te netflixen. Maar manlief heeft h ...
Ja ik heb zitten netflixen op m’n telefoon, alleen ik wist van ellende niet hoe ik moest gaan zitten 😂🙄

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

En ik kreeg bevestiging van m’n VK dat ik ‘m tussen week 24/27 nog een keer ...
Oeii 2 keer is minder

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ja ik heb zitten netflixen op m’n telefoon, alleen ik wist van ellende niet ...
Oh ja. Dat kan ik me wel voorstellen. Geen lekkere stoel of bank ofzo natuurlijk

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Oeii 2 keer is minder
Lauraaaaaa, hoe staat het ervoor? Nog iets spontaans begonnen of alles nog rustig?

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Oh ja. Dat kan ik me wel voorstellen. Geen lekkere stoel of bank ofzo natuu ...
Nee, daar hebben ze niet zo goed over nagedacht 😂