773 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Lauraaaaaa, hoe staat het ervoor? Nog iets spontaans begonnen of alles nog ...
Nou alles nog rustig :( morgen plan maken met verloskundige . Alleen wat meer last van m’n bekken na een stukje fietsen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Nou alles nog rustig :( morgen plan maken met verloskundige . Alleen wat m ...
Ahhh spannend zeg! Hou je ons op de hoogte? 🤩

2 jaar geleden

Nou, ik zit op het wachtbankje. Drankje zit erin. Viel me reuze mee. Ik zit wel in een lekkere bank. Haha. Muziekje op. Zo boekje lezen

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou, ik zit op het wachtbankje. Drankje zit erin. Viel me reuze mee. Ik zit ...
Succes .💪🏻 ik vond laatste half uurtje vooral pittig door die suikerdip die je krijgt maar komt vast helemaal goed .. idd goed afleiding zoeken

2 jaar geleden

Zitten we dan 40 weken 😂 ben benieuwd wat de verloskundige voor plan heeft 😂😂

2 jaar geleden

Nou pfff. Na een half uur werd ik er niet goed van! Niet het idee dat ik moest overgeven. Maar wel echt naar. Hield half uurtje aan, daarna het gevoel alsof ik ontwaakte. Haha. Nog 20 minuutjes en dan weer bloedprikken.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou pfff. Na een half uur werd ik er niet goed van! Niet het idee dat ik mo ...
Jaa die suikerdip. Hier net controle gehad. Dinsdag weer terug komen gewoon afwachten.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou, ik zit op het wachtbankje. Drankje zit erin. Viel me reuze mee. Ik zit ...
Ik heb het aan een vriendin van mij doorgegeven, die is project coördinator van het ziekenhuis en die gaat er voor zorgen dat er dus wel een bank komt te staan voor zwangere die een suikertest moeten doen

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Jaa die suikerdip. Hier net controle gehad. Dinsdag weer terug komen gewo ...
Oh meh.. Was bij een vriendin van mij ook zo, die stuurde ze ook naar huis met “ga maar afwachten” - die hebben ze uiteindelijk met 40+6 en 41+1 gestript maar dat werkte niet en die is toen met 41+5 ingeleid

2 jaar geleden

Mijn uitslag was overigens helemaal goed van de glucose test. Voor het bloed prikken was tie 5.5 en daarna 5.6 of 5.7

2 jaar geleden

Aj. Zie net mijn uitslag online. Nuchter: 5,0 Na 120 min: 9,0 🤕😥

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Aj. Zie net mijn uitslag online. Nuchter: 5,0 Na 120 min: 9,0 🤕😥
Oei das wel wat te hoog idd 😔 raar dat ze uitslag al online zetten zonder eerst te bellen

2 jaar geleden

Ja mag maximaal 7,8 zag ik. Lijkt me niet heel extreem, maar er zal wat mee moeten. Bleh.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ja mag maximaal 7,8 zag ik. Lijkt me niet heel extreem, maar er zal wat mee ...
Jaa dieet denk ik .. weet niet precies hoe het zit met zwangerschap wat wanneer ..

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ja mag maximaal 7,8 zag ik. Lijkt me niet heel extreem, maar er zal wat mee ...
Ja hij moet tussen 4.0 en 7.8 zitten. Balen van die 9.0… Mijn VK zei dat je dan op een dieet gezet word met koolhydraten minderen

2 jaar geleden

Nou jaaaaa zeg. In mijn online account staat dat ik gisteren telefonisch contact heb gehad met de verloskundige. Ik weet niet met wie ze hebben gesproken. Maar zeker niet met mij... Pffff. Daarom wilde ik geen grote organisatie. Maar had letterlijk geen keus.

2 jaar geleden

Maandag naar de gynaecoloog

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou jaaaaa zeg. In mijn online account staat dat ik gisteren telefonisch co ...
Jaa raar is dat hè ik kijk ook regelmatig en staat er al deel in wat we gaan bespreken enz haha

2 jaar geleden

Ze zeggen dat ze gisteren gebeld hebben. Heb echt geen gemiste oproep. En anoniem is niet geblokkeerd. Nou ja. Niks aan te doen. Maandag iig afspraak staan. Wat een gedoe zo. Ik zei gisteren al tegen mijn man: we gaan het bij 1 houden. Ik ga dit niet nog een keer doen. 🤣 Vind het zwanger zijn niet speciaal leuk ofzo, haha. En dan komt dit erbij. Blegh. Baalmodus

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ze zeggen dat ze gisteren gebeld hebben. Heb echt geen gemiste oproep. En a ...
Herkenbaar vind zwanger zijn ook niet het meest fantastische wat er is