773 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ze zeggen dat ze gisteren gebeld hebben. Heb echt geen gemiste oproep. En a ...
Ja mij bij stond er dus ook al notitie bij dat ze mij niet konden bereiken. Ik had 2 gemiste oproepen van een 06 nummer waar ik toen terug naartoe heb gebeld maar werd niet opgenomen dus waarschijnlijk is dat dan m’n gyn geweest maar vind het beetje vreemd dat ze mij met haar privé nummer belt, maar goed. Ik snap je baal moment heel goed hoor! Maar voor alles is gelukkig een oplossing 😘

2 jaar geleden

Nou hier nog niks 40+2 ben de badkamer wezen poetsen straks de slaapkamer nog maar een keer

2 jaar geleden

Spannend hoor. Lijkt me heel vervelend, zo wachten wanneer het begint. Ik moet toch beetje wennen aan het weinig suikers eten. Terwijl ik dacht niet zoveel suiker te eten. Maar ik dronk toch hele dag wel dun aangemaakte ranja, koekje hier een daar. Keer wat frisdrank. Allemaal niet heel extreem, maar nu toch hoofdpijn en moe. Ik probeer ook echt gedurende dag beetjes te eten. 9.00u: Skyr met muesli 11.00u: havermout reep 13.00u: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei en ham Straks weer fruit, evt in een smoothie zelf maken. Denk zo over een uurtje. Tegen 18 uur avond eten. En later op de avond bakje Griekse yoghurt met een handje noten. Tussendoor eet ik vaak wat wortels.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Spannend hoor. Lijkt me heel vervelend, zo wachten wanneer het begint. Ik ...
Je zou eventueel limo zonder suiker kunnen nemen ;)

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Je zou eventueel limo zonder suiker kunnen nemen ;)
Ja heb ik al! Maar wellicht is water wel beter. Nu denkt mijn lichaam suikers binnen te krijgen, lijkt me.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ja heb ik al! Maar wellicht is water wel beter. Nu denkt mijn lichaam suike ...
Het beste is water omdat je suiker behoefte afneemt .. suiker of zoetstoffen geeft het gevoel dat je meer suiker wil maar kwa suiker zelf maakt niet uit. Mensen met suikerziekte mogen ook gewoon zoetjes enz in de koffie thee

2 jaar geleden

Ja precies dat. Qua inname is er het niet, dat weet ik. Ik ga gewoon een bidon naast me neerzetten. Want water uit een bidon vind ik prima. Water uit een glas niet. Haha

2 jaar geleden

Ik had het hier nog niet verteld trouwens! Vanochtend geslachtsecho gehad en wij krijgen een meisje 💗

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ik had het hier nog niet verteld trouwens! Vanochtend geslachtsecho gehad ...
Ah zo leuk. Ik weet dat sinds gisteren ook! 💗😁

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Ik had het hier nog niet verteld trouwens! Vanochtend geslachtsecho gehad ...
Leuk !! Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Ah zo leuk. Ik weet dat sinds gisteren ook! 💗😁
Super leuk ! Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Ah gefeliciteerd beide! Allemaal meisjes! Ik heb op 28 weken een groei echo (misschien al eerder ivm ZD?). Wil dan nog maar even vragen of ze nog eens willen kijken. Want ze waren constant niet zeker. Heb nu al allemaal dromen gehad dat we een jongetje kregen. En dat ik vond dat ie maar in roze rompers moet.

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Ah zo leuk. Ik weet dat sinds gisteren ook! 💗😁
Aaah wat leuk! Gefeliciteerd 💗

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ah gefeliciteerd beide! Allemaal meisjes! Ik heb op 28 weken een groei ec ...
Dan maar in roze rompers idd! Vriendin van mij zei zoiets ook; als het nu toch een jongen blijkt te zijn, prima maar dan spendeert ie de eerste paar maanden van z’n leven in roze kleren, en jurkjes en strikjes voor op z’n hoofd.

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Dan maar in roze rompers idd! Vriendin van mij zei zoiets ook; als het nu t ...
Side note; ze moet nog 3,5 week hahaha, dus echt alles is natuurlijk afgestemd op een meisje. Kamer en alles haha

2 jaar geleden

Buiten kleren om hebben wij het redelijk neutral. Veel groen. Gelukkig! Haha. Denk dat ik wel even teleurgesteld ben als het toch een jongetje is, haha. Ik heb zoveel leuke meisjes kleding gekocht 😅

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou jaaaaa zeg. In mijn online account staat dat ik gisteren telefonisch co ...
Ik zou je declaraties in de gaten houden en het bedrijf mailen dat je geen contact hebt gehad. En zijn bepaalde zorg instellingen die onrechtmatig decla maar dan wel een rapp schrijven in je dossier voor het geval er gecontroleerd wordt.

2 jaar geleden

???

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Zitten we dan 40 weken 😂 ben benieuwd wat de verloskundige voor plan heeft ...
Hahaha, hoe voel je je? Mijn dochtertje is met 41+5 weken geboren, ben benieuwd of je mij overtreft 😜

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Mijn uitslag was overigens helemaal goed van de glucose test. Voor het bloe ...
Oh super goed! 😁