773 Reacties

2 jaar geleden

Spannend allemaal Lanibo! Wil je uiteindelijk ingeleid worden? Vind het een lastige dag vandaag. Collega heeft een slechte 13 weken echo gehad, verder onderzoek gehad. En ziet er niet goed uit. Over 3 weken nieuwe echo om te kijken hoe het ontwikkelt heeft. Sowieso heel verdrietig en heftig. En ze is zo lief. Vraagt naar het geslacht van mijn baby (ze wist dat ik vorige week echo heb gehad) en hoe het allemaal gaat. Vind het zo lastig. Loop ik daar, met mijn dikke buik, een gezond kindje (tot nu toe). Voelt zo raar tegenover haar 😪 En tegelijkertijd ben ik zo gelukkig dat het bij mij allemaal zo voorspoedig verloopt.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Spannend allemaal Lanibo! Wil je uiteindelijk ingeleid worden? Vind het ee ...
Oh ja dat is zeker lastig, super erg en spannend voor haar! Maar natuurlijk ben je blij voor jezelf, logisch! Pff hopelijk komt het goed...

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Goedemorgen! En hoe voel je je? Ooooh lijkt me zo spannend als je zo ver be ...
25-12. Dus stiekem hoop ik eerder want met Kerst een kindje krijgen vind ik eigenlijk niets, ook voor het kind later niet. Jarig zijn met Kerst..

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

25-12. Dus stiekem hoop ik eerder want met Kerst een kindje krijgen vind ik ...
Oh ja dat is het zo....en nee snap ik zeker!! Succes

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Spannend allemaal Lanibo! Wil je uiteindelijk ingeleid worden? Vind het ee ...
Nou, als het weer 42 weken wordt zoals bij mijn dochter dan ontkom je er niet aan. Maar ik ben dus bij haar ingeleid en dat was meteen een giga weeenstorm en weet ik wat. Hele heftige bevalling dus als het dit keer wat normaler kan, graag 😂 Dus nee, geen inleiden als het niet perse noodzakelijk is. Ja, jeetje. Heftig voor je collega. Wat ontzettend knap van haar dat ze dan nog wel belangstelling voor jou heeft. Probeer er op jouw manier voor haar te zijn maar laat je eigen geluk er niet door leiden hoor. Ik kreeg tijdens mijn eerste zwangerschap van allerlei mensen te horen: wees maar dankbaar en gaat echt niet altijd zo, beetje negatieve reacties allemaal zeg maar. Van mensen die dus moeite hadden met zwanger worden / miskramen etc. En dat is echt heel naar natuurlijk maar mijn geluk werd zo wel een beetje te niet gedaan en merkte ik dat ik niets meer ging delen over mijn zwangerschap (mijn vriend had hetzelfde, op den duur zeiden we maar niets meer). En dat is gewoon jammer.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ik ben de afgelopen week ontmaskerd dat m’n babyshower morgen is haha 😂 ...
Hoe was de babyshower Laura?

2 jaar geleden

Ja daarom vind ik het zo bijzonder dat mijn collega zo blij voor mij is. Echt knap van haar! Met kerst jarig zijn is inderdaad niet zo leuk. Hopelijk wat eerder!

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hoe was de babyshower Laura?
Jaa was super leuk. Erg mooie kadootjes gehad en iedereen heeft z’n best gedaan . Hou er niet zo van om in middelpunt te staan ☺️☺️☺️

2 jaar geleden

Ik heb een bedje gevonden! 🥳

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Jaa was super leuk. Erg mooie kadootjes gehad en iedereen heeft z’n best ge ...
Oh, ik ken dat maar wel super dat je zo genoten hebt.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ik heb een bedje gevonden! 🥳
Yeah! Precies ook die je wilde?

2 jaar geleden

Jep! Zaterdag halen. Wel een maatje groter, dus 70x140. Maar helemaal prima. Past makkelijk in de kamer.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Jep! Zaterdag halen. Wel een maatje groter, dus 70x140. Maar helemaal prim ...
Top!

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

En daar is nr 4 alweer 😂
Ja bizar! 😂 Ik probeer geregeld mee te lezen hoor, maar druk druk druk… 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Goedemorgen, ik heb vanmiddag weer een afspraak bij verloskundige voor cont ...
Spannend wordt het nu he!! 😁

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Spannend allemaal Lanibo! Wil je uiteindelijk ingeleid worden? Vind het ee ...
Ik snap zooo goed hoe je je voelt 😥 Heb hetzelfde mee gemaakt met mijn beste vriendin… Is dan heel erg confronterend.

2 jaar geleden

Reactie op BABY--2021

Spannend wordt het nu he!! 😁
Zeker. Maar vooralsnog alles rustig. Vriend is nu naar de nieuwste Spider-Man film. Ja, om 07.30 😂 De voorstelling begint om 08.00 geloof ik, de bioscopen moeten wat en hij wilde deze film zo ontzettend graag zien. Bij mij nog totaal geen activiteit dus hij kon gewoon gaan. Ik breng straks dochter naar de opvang en dan ga ik denk ik weer rusten op bed. Weer een slechte nacht gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Zeker. Maar vooralsnog alles rustig. Vriend is nu naar de nieuwste Spider-M ...
Haha yoo das vroeg 🤣Oh ja dan nog even lekker rusten!

2 jaar geleden

Pff net gevallen .. dus straks even extra controle bij de verloskundige

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Pff net gevallen .. dus straks even extra controle bij de verloskundige
Oh jee, hoe ben je onderuit gegaan?