773 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Oh jee, hoe ben je onderuit gegaan?
Kinderkamer kwam binnen en wou een doos naar binnen schuiven maar gleed uit :(

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Kinderkamer kwam binnen en wou een doos naar binnen schuiven maar gleed uit ...
Ook op je buik gevallen of dat niet? Sowieso altijd goed om te checken, zeker in trimester waar je nu bent. Ik ben een keer goed gevallen in eerste trimester maar dan zit zo een kindje natuurlijk nog goed veilig achter je schaambot en kan het heel wat hebben.

2 jaar geleden

Oej das niet zo fijn Laura. Fijn dat je extra controle hebt!

2 jaar geleden

Manlief wilde een toekan verwerken in de muurschildering... we hebben safari/jungle thema. Niks mis met een toekan, zou je denken. Maar we hebben alles in thema Afrika eigenlijk 😅 En ik ben nogal van, het moet kloppen. Dus ben even gaan zoeken voor hem. En heb de vorkstaartscharrelaar gevonden voor hem (een ara vind ik zo afgezaagd). Hij heeft nu blijkbaar mega inspiratie en heeft al helemaal wilde ideeën. Ben benieuwd.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Pff net gevallen .. dus straks even extra controle bij de verloskundige
Ohjee succes, hopelijk alles oke!

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Manlief wilde een toekan verwerken in de muurschildering... we hebben safar ...
Haha, moest echt even opzoeken hoe een vorkstaartscharrelaar er dan uit mag zien maar wat een prachtige vogel!

2 jaar geleden

Ja mooi hè! Dus ben heel benieuwd wat het gaat worden

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Ohjee succes, hopelijk alles oke!
Ja lig nu aan ctg in het ziekenhuis maar ziet er goed uit ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ja lig nu aan ctg in het ziekenhuis maar ziet er goed uit ☺️
Gelukkig! 💕

2 jaar geleden

Hmm, ik heb wat last van menstruatie achtige krampen en begin wat rugpijn te krijgen. Alleen is beetje lastig inschatten wat het precies is want door mijn hernia heb ik altijd pijn in mijn rug. Maar voelt wel wat anders dan anders.

2 jaar geleden

Oooooooh super spannend!!!!

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hmm, ik heb wat last van menstruatie achtige krampen en begin wat rugpijn t ...
Oehhh heel erg spannend 🥰🥰

2 jaar geleden

Niks meer gehoord, nog spannender!

2 jaar geleden

Haha, nou. Niets aan de hand verder hoor. Nog steeds wat ongemak maar verder? Nee. Heb de ‘fout’ gemaakt door het mijn vriend te vertellen dus die denkt nu dat ik ieder moment ga bevallen terwijl dit nog makkelijk drie weken kan duren. Tot overmaat van ramp pakt mijn peuter ook nog eens mijn telefoon, wat ze eigenlijk nooit doet en gaat hem bellen 😂 Terwijl hij op zijn werk is. Ik bel hem nooit op zijn werk en had notabene vanmiddag nog gezegd: als het echt los gaat dan bel ik wel, dan app ik niet. Dus je snapt, zijn hart sprong uit zijn borst net 😂

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Haha, nou. Niets aan de hand verder hoor. Nog steeds wat ongemak maar verde ...
Hahahah die Norah klinkt echt als een boeffie 😂 gaat ze papa bellen terwijl ze dat eigenlijk beter niet kan doen nu hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Hahahah die Norah klinkt echt als een boeffie 😂 gaat ze papa bellen terwij ...
Whehehe ja, ik moest er heel hard om lachen dus Norah kreeg alleen maar meer de bevestiging dat ze grappig was 😂

2 jaar geleden

Nou, alles weer weggebt hoor dus we gaan maar gewoon slapen.

2 jaar geleden

Aah vals alarm. Toch zijn zulke krampen wel spannend. En jouw dochter 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Ja heerlijk joh die leeftijd. Gaan jullie ook allemaal meemaken, genieten. Hele dag rustig hier. De ongemakken van gisteren zijn echt weg en weggebleven.

2 jaar geleden

Man is nu bedje ophalen. Samen met mijn beste vriend. Die heeft een busje. Heel overdreven, maar bedje past toch echt niet in mijn volkswagen UP 🤣