773 Reacties

één jaar geleden

Nadeel van de tijd, dat is al 1 dag kraamzorg... belachelijk eigenlijk. We zijn vandaag naar huis gegaan. Gaat erg goed. Ze vraagt nu enorm veel de borst. Maar met de kraamzorg die ik zelf heb uitgekozen, gaat het 100x beter. Net volledig alleen gevoed 💪 25 minuten per kant. Nu is ze voldaan lekker aan het slapen.

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nadeel van de tijd, dat is al 1 dag kraamzorg... belachelijk eigenlijk. We ...
Wauw wat een haar 🥰

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nadeel van de tijd, dat is al 1 dag kraamzorg... belachelijk eigenlijk. We ...
Ja belachelijk de rekentool he? Ook al is Aedyn dan nog maar 1 minuut op de wereld, is een dag kraamzorg. Goed hoor! Knap dat ze ook al 25 minuten per kant haalt! Wat een popje, dat haar 🥰

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nadeel van de tijd, dat is al 1 dag kraamzorg... belachelijk eigenlijk. We ...
Ja heel stom met die kraamzorg, Ik moet zeggen dat ik er best tegen op zie dat ik weer kraamzorg krijg had bij de jongste eerst een hele leuke maar die had al alsmaar gewerkt dus die is 2 dagen geweest daarna hadden we echt een heks dus denk dat ik de zo kort mogelijke tijd ga nemen aangezien me moeder dan ook over komt uit Griekenland en blijft logeren

één jaar geleden

Stiekem ook wel benieuwd hoe schoonmoeder eronder is Linda? 🙈

één jaar geleden

Gefeliciteerd Linda!! 💕

één jaar geleden

Reactie op Lanibo

Stiekem ook wel benieuwd hoe schoonmoeder eronder is Linda? 🙈
Oh ja ik ook wel eigenlijk 🙊

één jaar geleden

Nou ze hebben ons beetje gestalkt qua bellen. We hebben gewoon niet opgenomen. Haha. Ze zijn nu op bezoek. Ze zouden eigenlijk vanmiddag komen. Maar we zijn in de middag vaak echt kapot en gaan even op bed. Dus gevraagd of ze de ochtend willen komen. Deden ze onwijs moeilijk. Dat het wel heel vroeg was (10.00u). En dat we hun niet mochten weghouden van hun kleindochter (hoezo weghouden, gewoon ander tijdstip). Dat het hoog tijd was dat ze Aedyn zagen (echt hou op... mijn vader is gisteren geweest, verder niemand. Ze zijn alsnog een van de eersten) Ik zit boven. Borsten koelen. Heb moeten kolven om bij te voeden. Maar nu mega productie. Heb na de voeding nog 150 ml gekolft. Kolven gaan we afbouwen, bijvoeden hoeft ook niet meer, ze drinkt nu goed. Ik heb iig al wat in de vriezer liggen 🤣

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou ze hebben ons beetje gestalkt qua bellen. We hebben gewoon niet opgenom ...
Jeetje, meisje is nog geen week oud en ze zeggen nu al dat jullie dr bij hun weg houden. Het gaat dus precies zoals je eigenlijk wel verwacht had, ondanks dat je hoopt dat ze toch enigszins bijdraaien na de geboorte ofzo. Wat fijn voor jou dat je productie zo goed gaat!

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou ze hebben ons beetje gestalkt qua bellen. We hebben gewoon niet opgenom ...
O ik zou gek worden. Als ik net bevallen ben wil ik het rustig houden heb er al 2 rondlopen gelukkig zijn ze wel al wat ouder. En me moeder komt 20 november voor langere tijd naar ons omdat ik wil dat ze bij de bevalling is zodat ze het nog eens meemaakt, en omdat mijn vriend zen werk hier 45 min vandaan is en er wel iemand bij me is.

één jaar geleden

Mijn schoonouders hebben de hele week niet geslapen en in spanning gezeten. Want ze hadden Aedyn nog niet gezien. En iedereen in hun omgeving vond het belachelijk dat ze de kleine nog niet hadden gezien... Wij hebben aangegeven dat we een bevalling van 3 dagen achter de rug hebben. Dat we kapot moe zijn, en in alle rust willen wennen aan de nieuwe situatie. Zucht. Overigens hebben ze niet 1x gevraagd hoe het met mij ging... En ze hebben een volledige babykamer gekocht en ingericht bij hun thuis 🤣

één jaar geleden

Oooh gadver, daar krijg je toch de kriebels van. Hoezo weghouden inderdaad?! Daar krijg je niet eens de kans toe om zo te lezen 🥲 En bahahaha, hele kamer ingericht. Ik denk niet dat Aedyn daar veel zal komen te slapen maar dat is mijn invulling, haha. Blijf lekker in jullie eigen bubbel hoor! De wereld kan je wat. Knap van de productie al! Zo vroeg ook al na de geboorte, dat is echt heel goed.

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Mijn schoonouders hebben de hele week niet geslapen en in spanning gezeten. ...
O god vreselijk, is toch logisch dat jullie even willen wennen en even rust willen

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Mijn schoonouders hebben de hele week niet geslapen en in spanning gezeten. ...
Serieus niet gevraagd hoe het met jou ging🤯, een een hele babykamer bij hun thuis doe normaal dachten ze dat ze gelijk mag komen logeren ofzo

één jaar geleden

Pff die kleine van ons gaat naar kinderdagverblijf nou wilt ie daar niet in een bedje slapen vaak alleen in de box of kinderwagen 🙈 nou vind ik dat geen probleem want thuis slaapt ie wel in z’n bedje soms even maar min erbij staan zodat ie in slaapt valt maar krijg je gelijk het gevoel dat je iets mis doet. Terwijl hij verder vrolijk is bijna niet huilt daar eigenlijk Nou eet ie ook net ff te weinig nog deels kunst en deels Bv dus opzich als je borstvoeding geeft uit de borst heb je ook geen idee wat ie drinkt .. maar heb het idee dat ze dan misschien er de tijd minder voor nemen dan dat ik thuis doe .. hij was laatste keer bij consultatie bureau stuk gezakt in z’n lijntje kwa gewicht Man man man wat wordt ik hier weer onzeker van ..

één jaar geleden

Ik kreeg trouwens een berichtje in de app dat ie nu wel in bed lag maar ze er echt bij moest blijven staan beetje kort bericht

één jaar geleden

Hoe gaat het ladies? Linda, hoe gaat het met jou? Wil het herstel een beetje vlotten? Laura, gaat het inmiddels iets beter op KDV? Debbsss, hoe is het met jou dan??

één jaar geleden

Ja gaat goed. Herstel van mij gaat ook super. Ik vloei nauwelijks meer, alleen nog soms wat geel. Met Aedyn gaat het ook goed. Al vind ik het soms echt lastig wat ze nou wil. Laatste dagen huilt ze heel veel na voeding. Boertjes laten we al doen en houden haar tijdje rechtop. Maar ze lijkt voor 30-60 minuten ontroostbaar. Heeft ze nog honger, krampjes? Vind ik heel lastig en maakt mij heel onzeker. Ik wil het goed doen en ben bang de foute keuze te maken. En dat maakt helemaal niet uit. Het feit dat je het beste wil voor je baby en je daarvoor inzet, is al genoeg. Maar mijn verstand weet dat, mijn gevoel niet. Slapen gaat ook steeds beter. Maar ook dat vind ik lastig. Afgelopen nacht heeft ze de hele nacht in de cosleeper geslapen, jeey! Overdag leggen we haar steeds in het babynestje in de box. Dan slaapt ze een uurtje en wordt weer wakker eb overstuur. We hebben nu een klamboe boven de box, zodat ze minder prikkels heeft. Lijkt wel iets te doen. Boven slapen zou best zijn voor minder prikkels. Maar dan raakt ze weer overstuur omdat we niet in de buurt zijn. Ik heb contact gehad met een babycoach. Niet zozeer omdat ik vind dat het slecht gaat. Maar omdat ik zo onzeker ben en er buikpijn van krijg. Als ik weet wat ze wil en ik weet hoe ik moet handelen, zal me dat al veel meer rust geven. Zijn het krampjes, ok puur troosten en hopen dat het snel overgaat. Nu twijfel ik enorm of ik daar dan goed aan doe.

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ja gaat goed. Herstel van mij gaat ook super. Ik vloei nauwelijks meer, all ...
Ach mama, je doet het hartstikke goed zo te lezen! Die onzekerheden horen er bij. Als ze veel huilt na voeding kan het inderdaad krampen zijn, leg haar eens op haar buikje op je onderarm en dan lekker dansen met haar. De meeste baby’s vinden dat heel fijn en worden ze rustig. En fietsen met de beentjes, masseren of lekker warm huid op huid. Ik vond die krampjes inderdaad ook echt vreselijk.

één jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hoe gaat het ladies? Linda, hoe gaat het met jou? Wil het herstel een bee ...
Hier alles nog goed! 35+3 vandaag. Bijna 2 weekjes met verlof nu, en ik geniet heerlijk. Ik begin er lichamelijk wel een beetje klaar mee te zijn, en dan niet in dat ik de zwangerschap beu ben, dat helemaal niet zelfs maar die buik gaat gewoon in de weg zitten nu hahaha. Vanochtend nog controle gehad, bloeddruk was iets aan de hoge kant dus kreeg op m’n kop van de gyn dat ik meer rust moest nemen.