773 Reacties

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ja gaat goed. Herstel van mij gaat ook super. Ik vloei nauwelijks meer, all ...
Is de babycoach al geweest?

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Hier alles nog goed! 35+3 vandaag. Bijna 2 weekjes met verlof nu, en ik gen ...
Lukt het met meer rust nemen? Schiet ook echt al op.

één jaar geleden

Hoe gaat het nu met jullie lindak86?

één jaar geleden

Ik had vandeweek iets raars, kreeg ineens een mail dat mijn afspraak bij de gynaecoloog bevestigd was wist zelf nergens van dus dacht even bellen waarom ik een afspraak had. Nu ben ik dus doorgestuurd door de verloskundige ivm slechte beeldvorming bij de 13 weken echo de verloskundige had ons daar toe niks over gezegd en vertelde ons dat ons kindje gewoon goed en gezond was. Nu is onze oudste wel 2 maanden te vroeg geboren dus denk ook ivm daarmee maar maak me nu wel weer wat zorgen. De gynaecoloog had ook gevraagd of de verloskundige ons hiervan niet op de hoogte gebracht heeft dus ik zei nee want dat is ook niet zo. Nu vind ik een extra echo helemaal niet erg maar had het wel fijn gevonden dat we op de hoogte waren hiervan want nu maak ik me misschien wel druk voor niks

één jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Ik had vandeweek iets raars, kreeg ineens een mail dat mijn afspraak bij de ...
Nou ja zeg, dat is niet zomaar raar, ik vind dat slecht zelfs. Het hoeft niets te betekenen maar jij als zwangere bent toch de eerste die dat moet horen? Meestal tijdens zo een echo al ipv alles is goed.

één jaar geleden

Reactie op Lanibo

Lukt het met meer rust nemen? Schiet ook echt al op.
Haha soort van 😅 .. Bloeddruk was gisteren gewoon weer normaal dus denk dat het vorige week misschien beetje door haasten kwam, omdat ik iets te laat was voor m’n afspraak

één jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Ik had vandeweek iets raars, kreeg ineens een mail dat mijn afspraak bij de ...
Jeetje wat slecht van de verloskundige zeg! Je hoort juist alles bij je echo al te horen te krijgen, zeker als moeder zijnde.. Hopelijk is het niks 😘

één jaar geleden

Reactie op Lanibo

Nou ja zeg, dat is niet zomaar raar, ik vind dat slecht zelfs. Het hoeft ni ...
Ja ga er volgende week wel wat over zeggen moet toch naar de verloskundige

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Jeetje wat slecht van de verloskundige zeg! Je hoort juist alles bij je ech ...
Nouja tijdens 13 weken echo zei ze alles is goed dusja snap er niks van. Maar misschien kunnen ze dan tussen de benen kijken haha ben dan 16 weken

één jaar geleden

Jeetje dat is inderdaad wel slecht sarah! Wanneer heb je de extra echo? Debs voor jou schiet het ook op! Vanaf nu kan het. Al kan het ook nog een maand duren natuurlijk. Niet op gaan wachten hoor, haha. Hier gaat het goed. Nachten over het algemeen nog steeds heel goed. Overdag echt wisselend. Laatste dagen wil ze om de 2 uur voeding. En dat is geen gekke tijd. Maar ze slaapt overdag slechter. Dus voeden, verschonen, ben je toch al snel half uur mee bezig. Even knuffelen en boertje laten. Vervolgens leg je haar weg. Of in nestje of in mijn armen. Ze kijkt je aan en begint te krijsen. Ok troosten, speentje in. In slaap proberen te krijgen. Dan slaapt ze eindelijk. En dan 15-30 minuten later is ze wakker. Honger!!! Gelukkig dus alleen overdag. En heeeel soms een keer in de nacht.

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Jeetje dat is inderdaad wel slecht sarah! Wanneer heb je de extra echo? De ...
Dat klinkt als regeldagen, behoefte volgen, dan hebben jullie straks weer wat meer balans. Je gaf borstvoeding hè? Loopt dat fijn? Wel fijn dat de nachten goed gaan, kan je dan bijtanken.

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Jeetje dat is inderdaad wel slecht sarah! Wanneer heb je de extra echo? De ...
Vandaag 37, dus kan elk moment maar kan ook zo nog 5 weken duren 😂 Ik heb al wel aangegeven dat ik graag met 40 weken een poging to strippen zou willen, en niet langer dan 41 weken wil doorlopen maar eigenlijk ook niet ingeleid wil worden hahaha. M’n gynaecoloog begon al te lachen toen ik dat zei 🫠 Ik heb wel het gevoel, al vanaf begin af aan dat ze een week langer blijft zitten maar we gaan het zien!

één jaar geleden

Reactie op Lanibo

Dat klinkt als regeldagen, behoefte volgen, dan hebben jullie straks weer w ...
Ja ik geef gewoon voeding als ze wil. Inderdaad borstvoeding. We zijn van het weekend ook begonnen met 1x daags flesje. Dat snapte ze al heel snel. Ik ondertussen kolven natuurlijk, om productie op peil te houden. Wel spannend debs! Ik dacht dat ze met 38 weken zou komen. Uiteindelijk dus 41 weken, haha. Ik wilde niet veel verder dan 41 weken. Heb dat ook aangegeven bij de verloskundige, dat ik dat wel eng vond. Dus toen wel een plan gemaakt. Al is dat wel anders gelopen. Mijn lijf... 🤣 Maar... ik ben niet over de 41 weken gegaan!

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Jeetje dat is inderdaad wel slecht sarah! Wanneer heb je de extra echo? De ...
Nu donderdag, en vrijdag moet ik verloskundige dus ga het aangeven daar dat ik van niks wist en dus weer extra in de stress zat. Moet vrijdag dus al met 1tje praten over me angsten

één jaar geleden

Reactie op LindaK86

Jeetje dat is inderdaad wel slecht sarah! Wanneer heb je de extra echo? De ...
Fijn om te horen dat het goed gaat.

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Vandaag 37, dus kan elk moment maar kan ook zo nog 5 weken duren 😂 Ik heb ...
Spannend

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Vandaag 37, dus kan elk moment maar kan ook zo nog 5 weken duren 😂 Ik heb ...
Had ik precies het zelfde dat zei ik ook 😂

één jaar geleden

Vandaag die echo gehad bij de gynaecoloog. Weet nu ook gelijk waarom ik doorgestuurd was, ivm vroeggeboorte van de oudste en jongste te klein was. En ons frummeltje die deed het super en liet ons ook een goed spieken. We krijgen na 2 dochters een zoon💙

één jaar geleden

Potty shot

één jaar geleden

Reactie op Lanibo

Hoe gaat het ladies? Linda, hoe gaat het met jou? Wil het herstel een bee ...
Compleet ongevraagd reageer ik toch even, omdat ik jullie af en toe nog ‘bijlees’. Echt leuk om te doen vind ik dat :) mijn dochter is inmiddels al 8 maanden. Echt hoe dan.