773 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kikivie

Compleet ongevraagd reageer ik toch even, omdat ik jullie af en toe nog ‘bi ...
Aaaah wat een dotje! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Vandaag die echo gehad bij de gynaecoloog. Weet nu ook gelijk waarom ik doo ...
Ohhh wat leuk zeg, een jongetje 💙 Gelukkig was de echo gewoon goed! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Sarah1989

Vandaag die echo gehad bij de gynaecoloog. Weet nu ook gelijk waarom ik doo ...
Ooh wat leuk🥰 Gefeliciteerd💙

één jaar geleden

Reactie op Kikivie

Compleet ongevraagd reageer ik toch even, omdat ik jullie af en toe nog ‘bi ...
Wat een ondeugd zit er in dat koppie🥰🤭. Hier ook echt de tijd vliegt voorbij. Hier ook bijna 8 maand, maar waar is die tijd gebleven dan🤷🏼‍♀️. Ben je ook al aan het vangen? Hier zit meneer overal aan en gaat overal na toe😅.

één jaar geleden

Baby newssss! Afgelopen woensdag bevallen met 39+3 van onze dochter Naèlle. Ik ben verliefd 💕

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Baby newssss! Afgelopen woensdag bevallen met 39+3 van onze dochter Naèlle ...
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter geniet er van❤

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Baby newssss! Afgelopen woensdag bevallen met 39+3 van onze dochter Naèlle ...
Ahh gefeliciteerd ! Alles goed gegaan ?

één jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ahh gefeliciteerd ! Alles goed gegaan ?
Bevalling was heel pittig. En verliep beetje anders dan verwacht. T is gestart met gebroken vliezen dinsdag op woensdag nacht. Hele ontsluitingsfase heeft 4u en 40 min geduurd. Waar “officieel” gezien 1cm per uur voor staat, ging ik gelijk 2cm per uur. Tijdens de pers fase namen de weeën af dus kreeg ik opwekkers omdat de hartslag van de kleine te veel omhoog ging. Uiteindelijk hebben ze moeten knippen omdat ze er anders niet uit kon en ik heb nog een spoed ritje OK gehad omdat de placenta niet los kwam en hierdoor bijna 2 liter bloed verloren. Gisteren voelde ik me alsof ik was overreden door 6 treinen, vandaag is dat geminderd naar 3 treinen. Met de kleine gaat gelukkig verder alles goed ❤️

één jaar geleden

Gefeliciteerd debs!!! Prachtig kindje en mooie naam. En klinkt zwaar inderdaad. Maar dat heb je toch mooi maar gedaan! Nu rusten, herstellen en genieten

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Bevalling was heel pittig. En verliep beetje anders dan verwacht. T is gest ...
Heftig zeg .. gelukkig voel je je vandaag al iets beter

één jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Baby newssss! Afgelopen woensdag bevallen met 39+3 van onze dochter Naèlle ...
Aaaaah Michelle zei het al, dus ik ging snel even kijken op het topic. Wat prachtig! 💕 Gefeliciteerd. Pittige bevalling ja. Voel je je nu weer wat beter?

één jaar geleden

Reactie op BABY--2021

Aaaaah Michelle zei het al, dus ik ging snel even kijken op het topic. Wat ...
Voel me sinds vandaag echt weer 10000% mezelf. Dus ook, op de laatste dag met de kraamhulp, ook alles pas voor de eerste keer echt kunnen doen. Voorheen kon ik niet langer dan 15 min aan een stuk door staan anders werd ik licht in m’n hoofd 😅

één jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Wat een ondeugd zit er in dat koppie🥰🤭. Hier ook echt de tijd vliegt voor ...
Echt ja. ‘Uh-uh! Mag niet!’ Is mn nieuwe mantra

één jaar geleden

Reactie op Kikivie

Echt ja. ‘Uh-uh! Mag niet!’ Is mn nieuwe mantra
Ja dit dus. Hier is de christian trein aan😅. Binnen twee weken zitten een week gelede starten met kruipen en sinds zondag kunnen we ons optrekken. Dus NEE, Afblijven en is niet van jou🫣

één jaar geleden

Oo jongens ik ben sinds 1,5 jaar weer gaan sporten … ben kapot haha

één jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Oo jongens ik ben sinds 1,5 jaar weer gaan sporten … ben kapot haha
Ahhh pittig!!

één jaar geleden

Reactie op Michelle-1994

Ja dit dus. Hier is de christian trein aan😅. Binnen twee weken zitten een ...
Herkenbaar…

één jaar geleden

Meiden! Hoe gaat het allemaal met jullie? Wij zijn vandaag naar de baby spa geweest 💦 Kleine vriendin is woensdag alweer 8 weken!! Gaat zo snel .. 🥺

één jaar geleden

Het gaat hard he! Onze dame is alweer ruim 14 weken. Het gaat goed. Ik zit inmiddels aan een koemelk, soja, ei-vrij dieet. En het gaat zoveel beter met haar!

één jaar geleden

Heerlijk die updates te zien. Hier is de kleine man vandaag 8 maanden. Druk doende met optrekken en staan, de hele dag door. Liefste laat hij de bank of tafel los en loopt hij zo door het huis heen maar dat lukt nog niet. Denk wel dat deze man met zijn eerste verjaardag al door het huis rent 😂