773 Reacties

2 jaar geleden

Pff ik heb nog een man in de aanbieding … die is kinderkamer in elkaar aan het zetten maar wil absoluut geen hulp maar is gewoon geen ster in klussen

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Pff ik heb nog een man in de aanbieding … die is kinderkamer in elkaar aan ...
🤣

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Pff ik heb nog een man in de aanbieding … die is kinderkamer in elkaar aan ...
Help mijn man is klusser 🤪 Die van mij vind mij nu ondertussen wel een beetje irritant worden met m’n geklaag dat ik misselijk ben en geen eetlust heb. Sorry oké, sorry 🥺

2 jaar geleden

Haha heerlijk! Mijn man is wel handig. Heeft inmiddels het bedje al opgeknapt 🤣 Oh wat vervelend Debs. Ik mag echt blij zijn met de mijne. Heel veel begrip en rust en geduld. Hij vond het ook vreselijk om te zien hoe beroerd ik was. Schijnbaar zat ik elke dag asgrauw op de bank. Is het overgeven al wel opgehouden?

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Haha heerlijk! Mijn man is wel handig. Heeft inmiddels het bedje al opgekna ...
Haha ja hij heeft dit niet gezegd hoor, maar dat denk ik dan dat ie mij irritant vind worden 😂 Overgeven is gelukkig wel een stuk minder geworden maar vanwege Corona heb ik ook geen eetlust en ben gewoon 8 kilo afgevallen 😩 Hoop dat alles in het tweede trimester toch beter word want vind dit echt wel pittig zo!

2 jaar geleden

Ik vond het ook mega zwaar. Extreem moe en de hele dag onwijs beroerd. Vond het verschrikkelijk. Ook hele slechte eetlust, door de misselijkheid. Mijn man vroeg of ik nog steeds een kindje had gewild als ik dit had geweten. Mijn antwoord was nee. Inmiddels voel ik me heel goed. Vanaf week 14 werd het een beetje minder en vanaf week 16 eigenlijk niet beroerd meer. Alleen als ik teveel ineens eet, haha. Ik was ook afgevallen, niet zoveel als jij overigens. Ik zit nu op +1 kg sinds startgewicht. Echt aankomen doe ik niet. Maar ik snoep zo goed als niet meer. Dus daar zal ik wel van "afvallen". Heb een BMI van 37, dus het genoeg bij te zetten 🤣. Ik hoop voor jou dat het ook het 2e trimester beter wordt! Wij zijn nog lekker uit eten geweest. Lekker sushi, midden op de dag. Haha.

2 jaar geleden

Reactie op Debbsss02

Haha ja hij heeft dit niet gezegd hoor, maar dat denk ik dan dat ie mij irr ...
Jeetje, 8 kilo er af is ook wat. Ik duim echt voor je dat het af gaat nemen en je tweede trimester ook weer lekker energie hebt (kan je weer opladen voor derde trimester 😂).

2 jaar geleden

Nou zeg dames. We hebben er een matrasje twv 260 euro erbij gekregen 👀 En ziet er nog heel netjes uit. Ben de hoes al aan het wassen.

2 jaar geleden

Ik ben ook niet megablij vandaag ofzo. Zit al drie weken thuis te koekeloeren. Ga nergens heen (op opvang of keer supermarkt na), enige uitje wat ik heb is wandelen met de honden. Deels bewuste keuze want toch beetje mensenmassa vermijden nu. Maar hee, kon toch wel iets doen voor mijn gevoel als de nood echt te hoog werd. Zoals van de week even met dochter naar indoorspeeltuin zodat ik even weg was van mijn eigen muren. En dan nu, die harde lockdown die er aan gaat komen en ineens vind ik mijzelf super zielig. Verlof is geen ene ruk aan, er komt niemand langs, er is geen babyshower (al hoeft dat ook niet want is mijn tweede natuurlijk), ik kan nergens heen, niet even uiteten met vriend nog, geen bioscoopje, niet zwemmen, geen massage of iets. Gewoon niks. Ugh.

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Nou zeg dames. We hebben er een matrasje twv 260 euro erbij gekregen 👀 En ...
Lekker hee!

2 jaar geleden

Ja ik kijk ook niet uit naar die lockdown. Gelukkig heb ik mijn paard, dus buitenshuis mijn hobby uitvoeren lukt wel. Maar toch. Ik was ook begonnen met zwangerschapszwemmen, welgeteld 1x kunnen doen. Tegen de tijd dat het weer kan, ben ik zeker al bevallen 😑 En ik snap je helemaal lanibo, zo de laatste weken. Leuk is anders.

2 jaar geleden

Reactie op Lanibo

Ik ben ook niet megablij vandaag ofzo. Zit al drie weken thuis te koekeloer ...
Ja stom hé... benieuwd wat vanavond de echte uitslag is...mr ben er bang voor

2 jaar geleden

Hier snel naar prenatal gereden om nog matras te halen en kolf enz zijn dingen die je even wil bekijken of informatie over wil .. 14/1 2 weken voor m’n uitgerekende datum

2 jaar geleden

Reactie op LindaK86

Ja ik kijk ook niet uit naar die lockdown. Gelukkig heb ik mijn paard, dus ...
Gelukkig heb ik de honden ook inderdaad. Zijn ook soort van mijn hobby, ik train alleen niet meer met ze op dit moment want dat werd wat te zwaar. Maar wandelen kan gelukkig nog wel, buitenlucht doet wel goed.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier snel naar prenatal gereden om nog matras te halen en kolf enz zijn din ...
Lekker, goed dat je het binnen hebt. Internetbestellingen zullen ook vertragingen gaan oplopen.

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier snel naar prenatal gereden om nog matras te halen en kolf enz zijn din ...
Slim! Want ddlk is alles dicht tot je bevalt....aerosleep ja? Cool, twijfel zelf of het overbodige luxe is

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Slim! Want ddlk is alles dicht tot je bevalt....aerosleep ja? Cool, twijfel ...
Ja mijn vriend is chef veiligheid … dus keuze was snel gemaakt 😂 kwa prijs niet zo heel veel verschil

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Ja mijn vriend is chef veiligheid … dus keuze was snel gemaakt 😂 kwa prijs ...
Oh haha ja dan zou ik t ook doen denk ik! En qua matrasje? Ze zeggen IKEA de best geteste

2 jaar geleden

Reactie op Laura 1989-1

Hier snel naar prenatal gereden om nog matras te halen en kolf enz zijn din ...
Ja nu het nog kon he! Heb je nou 2 verschoonkussens gekocht? Wij hebben ook een bebe-jou kussen. Ik weet het! Wij zijn vrij vlot met alle spulletjes. Maar het is maar net wat ik tegenkomen en tweedehands vind, haha. Soort sport van mij, tweedehands goed scoren. Babylover: wij wilden voor en abz matrasje gaan met een airgosafe topper. Deze topper scoort heel goed. Nu hebben we een celsius medical matrasje gekregen. Dus gaan we die gebruiken. Nog wel de airgosafe aanschaffen. Maar aerosleep heb je verschillende varianten van, die variëren in prijs. Ik vond het ook lastig allemaal hoor, al die matrasjes. In eerste instantie wilden we ikea matras. Maar die bestaat niet in 70x140

2 jaar geleden

Reactie op BabyLover1994

Oh haha ja dan zou ik t ook doen denk ik! En qua matrasje? Ze zeggen IKEA d ...
Ik heb matrasje er zelf ook van. Gewoon hele set gekocht