51 Reacties

vorig jaar

Ik wil het sporten weer oppakken na een jaar niet naar de sportschool kunnen/willen gaan🥰

vorig jaar

Ik wil graag 5 mooie outfits kopen en me-time plannen.

vorig jaar

Sporten, ik ging 3/4x per week tot begin deze maand. Door een verbouwing is het er even niet van gekomen. Daarnaast ben ik net zwanger en best moe dus is de motivatie even wat lager 🙈 Het volgende op het lijstje was meer natuurlijke voeding eten. Dus als sporten weer lukt hoop ik dat ik dat op kan gaan pakken 🤞

vorig jaar

- meer genieten van alles om ons heen - ontspullen - minder impulsaankopen doen - sparen ( moet lukken als punt hierboven lukt 😂 ) - meer bewegen

vorig jaar

Zwanger van tweede: - Meer plezier maken en minder zorgen - Kaas en zuivel laten staan - Meer doen voor mijn/onze gezondheid (completere voeding, minder schermtijd meer rust, vaak naar buiten, thuis oefeningen doen enz) - voormalig schermtijd gebruiken voor kleine klussen (verbouwing gaande)

vorig jaar

- Minder op mijn telefoon - zodra ik ben hersteld van de bevalling een sportroutine opbouwen en me er aan houden

vorig jaar

Reactie op Hejsan

- Minder op mijn telefoon - zodra ik ben hersteld van de bevalling een spor ...
Dit zijn ook mijn goede voornemens! 🤣

vorig jaar

Reactie op Emvi86

Zwanger van tweede: - Meer plezier maken en minder zorgen - Kaas en zuivel ...
Slik je wel calcium dan? Ik eet juist extra kaas en zuivel omdat ik zwanger ben 😅. Je moet echt enorm veel eten ervan. Mijn goede voornemens: Geen Lukt me toch nooit, ik zie t wel.

vorig jaar

M’n zwangerschap beetje soepel doorlopen Niet over m’n grenzen gaan Nieuw werk zoeken (geen plezier meer) Meer tijd voor mezelf inplannen

vorig jaar

- mijn bevalling goed doorstaan - revalideren van deze zwangerschap (9 maanden amper iets gekund door hg) - terug komen op mijn oude fitheids niveau zodat ik mijn werk weer goed kan doen. Maar vooral - genieten van onze dreumes en ons tweede kindje - veel mooie herinneringen maken met mijn man

vorig jaar

- Weer durven auto te rijden - Minder moeten en meer mogen - Meer plezier maken

vorig jaar

Ik wil me vooral richten op onze zoon die we in juni verwachten. Dus de zwangerschap en bevalling goed doorkomen en een gezond kindje op de wereld zetten. Daarna zo veel mogelijk genieten van ons gezinnetje. Ik wil tijdens mijn zwangerschap zo lang mogelijk blijven fitnessen maar dit is niet mijn grootste prioriteit.

vorig jaar

Mama worden 😁 enige plan is het eerste jaar overleven 😅

vorig jaar

Een weekend per maand vrij plannen voor qualitytime met m’n man en dochter. We hebben vaak zoveel dingen in het weekend gepland staan en zijn veel te weinig als gezinnetje samen.

vorig jaar

- meer genieten van alles om ons heen - ontspullen - minder impulsaankopen ...
Maak een doorlopende betaling aan. Als mijn inkomen wordt gestort gaat hetgeen ik maandelijks wil sparen meteen door naar mijn spaarrekening, je kan niet uitgeven wat niet op je rekening staat 😊

vorig jaar

Reactie op Boysmom90

Slik je wel calcium dan? Ik eet juist extra kaas en zuivel omdat ik zwanger ...
Off topic maar ja, let nu juist op calcium want heb inderdaad cravings. Maar zoveel vette kaas snaaien als ik nu doe, is niet de gezondste en duurzaamste bron 😅 change of habits voorgenomen... Wat ik ook regelmatig doe is per maand 1 focus of goal en zo echt een verandering aan te leren. Werkt nog beter ☺️ Gelukkig nieuwjaar iedereen!

vorig jaar

Doorgaan met het gezonde eten. Doorgaan met afvallen en fitter worden. Doorgaan met mijn Nei therapie. Vanaf mei gaat onze jongste naar school waardoor mijn nest leeg is overdag. Ik ben thuisblijfmoeder dus ik ga weer lekker ruimen. Overdag weer het baantjes trekken oppakken ( zwemmen) Wat muurtjes schilderen, grote schoonmaak doen dat soort dingen. We gaan verbouwen. De zolder en een nieuwe keuken. Vooral weer nog meer snijden in mijn contacten en de sociale druk minderen. Ik moet en wil echt meer rust creëren. Focussen op de belangrijke mensen en de rest lekker laten vallen.

vorig jaar

Reactie op Boysmom90

Slik je wel calcium dan? Ik eet juist extra kaas en zuivel omdat ik zwanger ...
Ik ben vegetariër die, voor mijn zwangerschap, nu eet ik vaak babybel haha, amper zuivel at. Ik heb specyfiek gevraagd dit in mijn bloed na te kijken toen ik net zwanger was en alle waarden waren goed. Je hebt echt geen zuivel nodig voor je calcium. Ik gebruik wel sojamelk door mijn havermout, hier is wat calcium aan toegevoegd.

vorig jaar

Doorgaan met het gezonde eten. Doorgaan met afvallen en fitter worden. Door ...
Owja en mijn dochter van 8 echt serieus leren bakken.

vorig jaar

Reactie op Ikigai

Ik ben vegetariër die, voor mijn zwangerschap, nu eet ik vaak babybel haha, ...
Ik at ook weinig zuivel en heb mijn mening compleet bijgesteld. Mijn vader was hier ook laks in zuivel niet zo lekker. Hij is nu 68 en hij heeft kanker. Dit is tegen zijn botten gaan zitten. Die zijn helemaal niet sterk , zijn we echt van geschrokken. Hij moet nu heel veel skyr en eiwitten zuivel eten om die weer te verstevigen. Dagelijk calcium tabletten en eens in de 3 maanden een extra injectie. Ben er van geschrokken en ben als malle weer zuivel gaan eten. Botten hebben dit echt nodig en dat kan je via waardes in het bloed niet goed meten.