7 Reacties
3 jaar geleden
Ja, dat is heel normaal helaas! Ik ben nu 2,5 jaar moeder en al heel erg lang doodmoe. Het leven is gewoon veel drukker met een kind. Weekenden zijn niet meer chillen maar gewoon hard werken en continu prikkels en aan staan voor je kind. Het mooiste maar meest intense! Ik heb ook al meerdere keren bloed laten prikken maar alles is altijd goed. Met nummer 2 erbij is het erger geworden. Ik moet wel zeggen dat ik na 1 jaar een kleine opleving kreeg! Vergeet niet dat je ook nog aan het ontzwangeren bent. Het helpt wel om gezond te eten en vitamines te nemen en gezond te eten 🥰 sterkte ik weet hoe tot het is
3 jaar geleden
Jep hetzelfde hier, dochtertje is 17maand en slaapt al van haar 7weken door en een happy baby enzo maar zelf heb ik voor geen "extra's" nog energie precies.
Het altijd "aan" staan is vermoeiend dus ik kruip gwn altijd lekker vroeg mn bed in maarja mn sociaal leven ontkom ik niet aan 😅
3 jaar geleden
Ja hoor zeker, nu ook bijna 8 maanden moeder en ik geef 's nachts nog 2x borstvoeding en meneer is een vroege vogel 😀☠️
Ben nog nooit zo moe geweest! Ik lig vaak rond 2100, 2130 op bed omdat mn wekker op werkdagen ook om 6 uur gaat.
En in het weekend ga ik ook niet laat hoor, omgekeerd uitslapen noemen we het 😅
Als je echt het idee hebt dat je heel erg vermoeid bent kan je altijd je ijzerwaarden even laten checken bij de huisarts 👍
3 jaar geleden
Zeker weten, is niet vreemd hoor! Ik kon na meer dan een jaar pas weer een beetje opblijven savonds.
3 jaar geleden
O ja, wat hier hieronder staat is echt waar. Het helpt om gezond te eten en te sporten!