10 Reacties

4 jaar geleden

Heb je zo'n bezorgabonnement en misschien 1x je tijdslot niet gebruikt maar niet of te laat geannuleerd? Dat ze nu de minimum bestelkosten in rekening brengen? Ik heb dit zelf nog nooit gehad overigens, maar probeer gewoon mee te denken 😊

4 jaar geleden

Meestal is dit een boete dat je niet thuis was toen de boodschappen geleverd zouden worden 😬

4 jaar geleden

Dat is inderdaad een boete voor niet thuis zijn of bestelling annuleren. De klantenservice kan je daar mee over vertellen.

4 jaar geleden

Yes de € 50 is als je niet thuis was en wel besteld hebt. Dan moeten ze alles weggooien. Klopt het dat je dit hebt gehad? Anders even de klantenservice bellen!

4 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Heb je zo'n bezorgabonnement en misschien 1x je tijdslot niet gebruikt maar ...
Dat werkt volgens mij niet zo. Als je een tijdslot hebt maar niet op tijd voldoende besteld wordt hij automatisch geannuleerd. Dus geen boodschappen dan maar ook geen boete.

4 jaar geleden

Reactie op nijn5

Dat werkt volgens mij niet zo. Als je een tijdslot hebt maar niet op tijd v ...
Klopt!

4 jaar geleden

Yes de € 50 is als je niet thuis was en wel besteld hebt. Dan moeten ze all ...
Klopt helemaal, dit was het inderdaad! Zonde!

4 jaar geleden

Reactie op nijn5

Dat werkt volgens mij niet zo. Als je een tijdslot hebt maar niet op tijd v ...
Ohja, stom 🤦🏼‍♀️ dat staat er zelfs als je nog niets besteld hebt haha. Sorry, niet goed nagedacht!

4 jaar geleden

Gelukkig gooien ze het absoluut niet weg hoor. Albert Heijn is erg bezig met duurzaamheid en goede doelen. Bij de Jumbo overleggen ze dan en kijken ze of ze later nog een keer terug kunnen komen of zetten ze het in de tuin en sturen ze een betalingsverzoek. Dat vond ik zo'n bizar goede service toen ik het nodig had, omdat ik toevallig aan het bevallen was toen ze aan de deur stonden 🤣

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op JOvD

Gelukkig gooien ze het absoluut niet weg hoor. Albert Heijn is erg bezig m ...
Inderdaad boete voor als ze voor dichte deur staan. Ah is ook relaxte hierin. Ik kreeg het standaard berichtje "we zijn vandaag zo laat bij jullie", dan kan je al nier meer weinigen of annuleren. Toen klantenservice geapt dat we in ziekenhuis waren opgenomen en dit is kostenloos geregeld. Top service!