8 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben na mijn bevalling juist een stuk donkerder geworden. En dit is helaas wel gebleven. 😫

3 jaar geleden

Je haar kan wel een andere kleur krijgen tijdens de zwangerschap. Dat weet ik wel. Ik kan ook precies boven in mn haar zien dat mn haar een donkerde kleur had toen ik zwanger was. Sommige kappers kunnen aan je haar precies zien wanneer je bijv zwanger bent geweest.

3 jaar geleden

Ik ben na mijn bevalling juist een stuk donkerder geworden. En dit is helaa ...
Hier ook een pak donkerder na de bevalling. Maar vind het eigenlijk wel prima zo 😊

3 jaar geleden

Ik heb gelezen dat dit inderdaad kan, net zoals dat je haar meer of juist minder kan gaan krullen. Het schijnt wel weer normaal te worden na de volgende anagene fase, maar die kan wel even duren. Succes 😉

3 jaar geleden

Ja klinkt bekend! Ik ben een stuk roder geworden na de bevalling 😅

3 jaar geleden

Jammergenoeg kreeg ik tijdens mijn 1ste zwangerschap paar grijze/witte haren. Na de zwangerschap bleef dit bij 2de zwangerschap is dit nog iets erger geworden. Blijkbaar door de hormonen kun je dus ook ineens grijs worden dit kan tijdens of na de zwangerschap gebeuren en dit blijft en kan ook nog erger worden. Wist ik eerst ook niet.

3 jaar geleden

Ik heb nu tijdens de zwangerschap een kruin die er daarvoor toch echt niet zat … heel gek!

3 jaar geleden

Zie je vooral veel bij blond. Hier helaas ook van lichtblond naar donkerblond 🙈 Zoontje is nu 2 en m’n haar is nog niet terug lichter geworden.