9 Reacties

vorig jaar
Als seks hetgeen is wat jullie bij elkaar houdt dan is dat niet in orde, jullie relatie is veel meer dan dat!
Het is heel normaal om als je net ouders bent de intimiteit op een laag pitje te hebben.
Hoe gaat het in het weekend als de kleine overdag slaapt? Misschien dan elkaar even opzoeken, hoeft geen seks te zijn maar fijn intiem momentje.
Wij slapen alleen apart als de een ziek is zodat die rust kan pakken.
Seks komt wel weer, dat heeft geen haast. Probeer elkaar overdag een extra kus of knuffel te geven, dat zijn kleine dingen die wel verschil maken. Of ‘s avonds even samen kroelen en als jullie willen slapen dat je partner weggaat

vorig jaar
Hier slapen we nu ook tijdelijk apart ivm snurken en snel wakker worden van mij. Hebben een kleine van 14 maanden oud en 23 weken zwanger. Kiezen even voor onszelf in deze. Ik maakte hem continue wakker omdat ik wakker werd van zijn gesnurk. Icm virussen van nu was het echt geen doen. Slapen nu heerlijk beide! Op andere momenten lekker samen zijn om te knuffelen etc. Vorige zwangerschap zelfde gehad en na bevalling poos nachten om en om gedaan. Toen weer hele poos wel samen geslapen. Het komt echt wel weer!!

vorig jaar
Wij slapen ook sinds enige tijd apart van elkaar.
Misschien een optie voor als jullie kindje wat ouder is en zelf in haar kamertje slaapt,
Ik had destijds oordopjes op maat laten maken en dat hielp enigszins wel tegen het harde snurk geluid.
Van het merk elacin meen ik, kun je bij een gehoorzaak naar binnen lopen en er naar vragen .
Alleen nu ik zwanger ben word ik al enorm vaak wakker dus voor nu slapen wij ook even apart van elkaar

vorig jaar
Wij slapen al een jaar nagenoeg elke nacht apart. Onze dochter slaapt slecht, ik doe de nachten. Mijn man gaat er dan ‘s ochtends met de kinderen uit en ik blijf nog liggen. Als iedereen oververmoeid is heeft niemand er wat aan. Dus wij doen het zo. 👌 onze tijd komt wel weer

vorig jaar
Hey! Hier slapen we niet apart (hoewel ik me wel kan voorstellen dat dat ooit zou kunnen gebeuren, mochten we door het een of ander in een slecht-slapen periode zitten).
Wel vanaf de bevalling afgelopen juni pas 1 x intiem geweest. Naast dat ik echt 0 libido heb (borstvoeding) en echt verminderd gevoel dan toen ik zwanger was, heeft t ook nog een andere (medische) oorzaak niet bij mij. T komt vast wel weer. Kon er eerst ook wel onzeker door worden, maar we hebben nu echt hele andere prioriteiten. Ga me niet druk maken om ‘iets dat zou moeten’, terwijl ik verder wel voel dat de relatie goed zit. Een kind krijgen is gewoon een super heftige gebeurtenis. Neem overal lekker de tijd voor en doe wat voor jou/jullie goed voelt (boeie wat anderen zeggen dat ze doen en hoe vaak ze het doen (is toch meestal gelogen😉 )).

vorig jaar
Bedankt voor jullie reacties. Inderdaad door borstvoeding ook nog eens nul libido. Vervelend maar waar. 'T komt ind vst wel weer maar toch houdt het me bezig omdat ik me toch schuldig voel richting partner. Tijdens zwangerschap kwam het er ook niet echt vaak van door misselijkheid. Relatie is indd meer dan seks alleen natuurlijk. Goed idee om het wat meer in kleine momentjes te zoeken. In het weekend is daar meer tijd voor. Baby slaapt nog niet goed in eigen bedje dus is veel bij ons, dat maakt het ook wat moeilijker

vorig jaar
Je geeft aan dat je je schuldig voelt naar je partner. Heb je dit al eens met hem besproken? Heb je hem al eens aangegeven dat je de intimiteit mist? Wellicht kunnen jullie samen naar oplossingen of andere vormen van intimiteit vinden.
Wat mij betreft doet daarom een gebrek aan seks een relatie niet de das om, maar een gebrek aan communicatie.

vorig jaar
Wij hebben bijna 4jr apart geslapen ivm slecht slapende kinderen en we om de beurt een nachtdienst deden en de ander dan een goede nacht kon pakken. Intimiteit vind dan eerder op de avond plaats. ( of vroeger wel eens tijdens een middag slaapje) dit planden we niet oid, maar zodra er ff geslapen werd besprongen we elkaar 😅