95 Reacties

VRIEND

vorig jaar

Nee, waarom?

vorig jaar

Ik gebruik kleertjes die ik op vinted heb gekocht voor de opvang. Mijn ervaring is dat ze vaak vol met vlekken thuis komt en dat vindt ik zonde met “goede” kleren aan.

vorig jaar

Geen aparte kleding, maar doe geen nieuwe of nette kleding naar de opvang aan. Bij onze opvang is het heel veel naar buiten en hij komt vaak met heel veel vlekken terug.

vorig jaar

Zeker. Naar de opvang krijgt hij niet de leuke setjes aan. Krijg zo vaak kleding met vlekken terug. Hij draagt thuis veel beige, maar die lichte kleuren krijgt hij niet aan.

vorig jaar

Reactie op 2020mama

Nee, waarom?
Geen idee, vroeg het mij af, omdat de kleding soms zo vies is dat ik vlekken er bijna niet uitgewassen krijg

vorig jaar

Het meeste gebruik ik, omdat ik grotendeels shop bij c&a / h&m / HEMA .. Dure kleding en hemden doe ik eigenlijk nooit aan naar de opvang. Ik heb 1x 2 schoenen in dezelfde maat gekocht. 1 paar voor thuis, 1 paar voor de opvang en dat doe ik niet meer. Ze groeien er zo snel uit, dat dat in mijn optiek niet nodig is.

vorig jaar

Nee ons zoontje krijgt zijn gebruikelijke kleding aan naar de peuterspeelzaal. Heel soms 1 trui die wat netter is niet maar verder let ik daar niet zo op. Ons zoontje heeft wel alleen maar kleding van vinted van 1-2 euro per kledingstuk zodat het ook niet jammer is als het kapot gaat of vies wordt. En heel eerlijk dat gebeurd toch al snel🫣

VRIEND

vorig jaar

Reactie op Anoniempje2000

Geen idee, vroeg het mij af, omdat de kleding soms zo vies is dat ik vlekke ...
Ja, dat klopt. Ze spelen bij ons veel buiten . Maar dat doen we in onze vrije tijd ook met haar dus thuis worden de kleren ook vies. Hoort er wat mij betreft bij als kind. En op haar verjaardag is het dan mogelijk haar mooie feestjurk waar fles op komt. Meeste gaat er in was wel uit en anders dan niet.

vorig jaar

Gebruik alles wat in de kast ligt.

vorig jaar

Ik koop kleren om gedragen te worden. Ik kijk er niet echt naar wat wel en niet naar de opvang. Ik kijk vooral naar of hij comfortabel is. Ik zal hem bijvoorbeeld niet snel een hemd aandoen naar de opvang. Wel heel veel credits naar onze opvang. Ondanks veel buiten spelen, kliederen met verf en stiften en zelfstandig eten, krijgen we ons kind eigenlijk altijd zeer proper terug.

vorig jaar

Ik koop veel op vinted. Dit spul mag van mij eerder mee naar de opvang dan nieuwe kleren. Ook trek ik haar altijd een broek aan ipv jurkje of rokje zodat ze zich vrij kan bewegen

vorig jaar

Nee ik heb geen aparte kleding, alles mag vies worden dat hoort erbij. Heb wel is dat voor feestje iets nieuw koop en dan voor eerst aantrek, maar na dat feestje gaat het gewoon in de la.

vorig jaar

Kleren zijn om gedragen te worden en in gespeeld te worden, zelfde als met schoenen! Of het comfort is om in de spelen en bewegen vindt ik wel belangrijk. Lekker laten spelen, daar is hij kind voor!

vorig jaar

Gezien dat hij daar bizar veel viezer wordt dan thuis krijgt hij daar tweedehands kleding aan of kleren die al langer in de kast hangen. Schoenen maken mij daarentegen niet uit.

vorig jaar

Ja, aparte kleding voor de opvang. Op de dagen dat hij naar de opvang gaat, krijgt hij geen lichte kleding aan aangezien er dan vaak vlekken op kleding zitten. Ook hebben wij aparte schoenen voor de opvang.

vorig jaar

Haha ik wist niet eens dat dat iets was! Aparte kleding.. hier nog nooit over nagedacht eigenlijk, dus nee. Kinderen worden overal vies🫣

vorig jaar

Ik heb geen aparte kleren voor de opvang. Wel geef ik altijd een regenbroek/buitenspeelpak mee. Bij eten krijgt hij altijd een slab aan. Heb hem nog nooit met echt vieze kleren opgehaald. Af en toe wat zand maar dat hoort erbij. Zeker geen vlekken die ik er niet uit kreeg.

vorig jaar

Nee, thuis wordt hij net zo vies. Ik zie mijn kind niet als mode accessoire. Hij mag overal lekker spelen, rondrennen in de tuin, stampen in de plassen en kliederen met eten (zelf doen 😆).

vorig jaar

Reactie op JannekeJen

Nee, thuis wordt hij net zo vies. Ik zie mijn kind niet als mode accessoire ...
Oo ik ook niet hoor zie haar niet als mode accessoire, vind het alleen zonde van duurdere of net nieuwe kleding.

vorig jaar

Reactie op JannekeJen

Nee, thuis wordt hij net zo vies. Ik zie mijn kind niet als mode accessoire ...
Hier net zo, nieuw of 2e hands het maakt me allemaal niet uit. Daarom haal ik nooit dure kleding want ze mag van mij overal waar ze wil kind zijn.