25 Reacties

4 uur geleden

Ik zou voorstellen om overdag op visite te gaan! Het is voor opa leuk dat kleinzoon komt en als je zoontje het beter snapt voor hem ook super leuk wanneer opa jarig is! Het lijkt me logisch dat kleinkind(eren) overdag komen op een verjaardag.. Druk waarmee?

4 uur geleden

(Ook voor de komende jaren, avondverjaardagen zou ik nu al niet willen en ga je zeker niet volhouden).

4 uur geleden

Bij ons gaan de kinderen om 19.00 (vanaf een maand of 5 al) naar bed. Daar is geen discussie over. Twee avonden, dus in dit geval de ene avond ik en de andere avond mijn man. Onze kids slapen wel goed (en zelfstandig) dus wij zouden oppas regelen, maar dat is in jullie geval nog niet aan de orde.

3 uur geleden

Even voor iedereen die het niet vind kunnen als ik met mn baby om 23 uur ga slapen als ik met hem om 20.00 naar bed ging dan was hij een half uur later aan het feest vieren. En om 23 uur kakte hij dan weer in. Ik vond het prima, want op deze manier kon mijn man ook wat tijd met hem doorbrengen in de maand december aangezien dat dat de enigste maand is dat hij niet 6 dagen in de week hoeft te werken. Nu is het "normale" leven weer begonnen en gelukkig voelt onze baby dat ook aan en slaapt nu prima tussen 20:00 en 21:00 waarschijnlijk is hij daar dus nu ook aan toe. We hebben een hele makkelijke baby die niet huilt als hij moe is. Maar gewoon vrolijk blijft. Hij slaapt altijd 12 uur, maakt niet uit hoelaat hij naar bed gaat.馃槀 En over zelfstandig slapen. Als hij eenmaal slaapt kan ik gewoon wegsluipen 9 van de 10x. Maar ik moet er dus eerst wel bij liggen en dat vind ik helemaal prima. Ons momentje. Vind het fijn dat dit kan. Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ga vrijdagavond gewoon heen en zaterdag zie ik nog wel. Hangt er vanaf hoe de nacht vrijdag gaat.

茅茅n uur geleden

Zonder kind zou ik al geen zin hebben om 2 dagen achter elkaar naar iemand toe te gaan om zijn verjaardag te vieren馃槀, met kind zou ik zelf niet eens 1 avond gaan waarschijnlijk. Lekker laten gaan als mensen er iets van vinden hoor, niet jouw probleem toch