Hoe doen jullie dit?
Ons zoontje is 10 maanden en inprincipe volg ik ons zoontje met slapen en voeding.
Afgelopen tijd was het alleen een beetje uit de hand gelopen dat hij tussen 23:00 en 00:00 pas sliep en tussen 11 en 12 pas wakker werd 馃槄
Ik heb hem gisteren dus om 8 uur wakker gemaakt en vanochtend werd hij uit zichzelf om 9 uur wakker. Ik breng hem nu dus ook tussen 20:00 en 21:00 naar bed.
Hij ging hiervoor altijd mee naar verjaardagen van familie of als we een avond weg gingen naar familie. Verjaardagen van vrienden is hij nooit meegeweest en ik ben altijd bij hem thuis gebleven.
Volgende week is mijn schoonvader jarig. Het is daar altijd normaal om in de avond te komen, want overdag altijd druk. Hij is op vrijdag jarig en dan viert hij het met het gezin en zaterdag viert hij het ook, maar dan ook voor vrienden. Het is bij hun normaal om beide dagen te komen.
Ons zoontje kan trouwens niet zelfstandig slapen. Ik slaap altijd met hem.
Ik zit er dus aan te denken om dan vrijdagavond wel te gaan, maar zaterdagavond niet. Want wat heeft een baby van 10 maanden daar te zoeken. Terwijl het eigenlijk bedtijd is.
Maar ik wil ook geen scheve gezichten hebben dat ik er op zaterdag dan niet ben.
Wat zouden jullie doen?