12 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn naar Kaapverdië geweest!

3 jaar geleden

wij 2 nachtjes Antwerpen, kerstmarkt en kerstsfeer

VRIEND

3 jaar geleden

Wanneer?

3 jaar geleden

Wij gingen naar Tenerife toen ik 26 weken zwanger was! Wel heeeeel goed ingesmeerd ivm zwangerschapsmasker. Het was heerlijk om nog even ECHT te relaxen en een beetje daar van het avond-leven te genieten!

3 jaar geleden

Wij zijn gewoon in Nederland gebleven. Een paar nachtjes naar Volendam! Heerlijk hotel met zwembad, waar we uren in alle rust hebben gedobbert😂

3 jaar geleden

Wij hebben een weekend in de ANNA cabin geslapen ❤️💖

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Wanneer?
februari!

3 jaar geleden

Ik ben nét terug van Londen. Heb het ontzettend leuk gehad! Het enige wat ik een beetje onderschat had was de hoeveelheid trappen daar. We deden expres alles met de metro zodat ik niet te veel zou hoeven lopen, maar bij veel metrostations waren geen roltrappen en een lift kon ik ook niet altijd vinden. Verder vond ik Londen echt fantastisch voor onze babymoon. (Mocht je gaan, ga dan zéker naar de musical The book of Mormon! Heel erge aanrader, echt hilarisch!)

3 jaar geleden

Wij hebben voor half februari een weekje Lanzarote geboekt. Ik ben dan 32 weken. We hebben zoveel behoefte aan nog wat zon en relaxen met z’n tweetjes en dit durf ik qua afstand vliegen nog wel aan. :)

3 jaar geleden

Wij willen in maart/april 2 weekjes weg dan ben ik 4/5 maanden. Liefst ergens waar het lekker weer is en waar we nog een beetje kunnen relaxen en genieten van de zon (25 graden zoiets). Wie heeft een idee?

3 jaar geleden

IJsland!! Echt een aanrader :-)