10 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Meme2021
Ja erg he, ik durf het misschien als de fysio het een goed idee vindt maar ...
Ja ik snap je twijfels! Ik probeer m’n lijf echt de rust te geven die het nodig heeft om goed te herstellen en doe het qua sporten echt nog rustig aan in ieder geval tot de kleine een half jaar is. Wil heel graag nog een tweede kindje maar de kans is groot dat we weer een medisch traject nodig hebben. M’n lichaam heeft al heel wat te verduren gehad, dus dat sporten staat nu op een laag pitje. Wandelen is altijd goed 🙌🏻
11 maanden geleden
Reactie op Amber1991
Ik lees hier een oude topic. Maar ik zit met dezelfde vraag. Mag ik weer zw ...
Ik ben zelf na 8 weken begonnen met sportschool. Eerste keer heb ik alles gewoon heel rustig gedaan (lage kilo’s etc) en die week bekeken hoe mijn lijf daarop reageerde. Daarna gaan opbouwen. Zwemmen is natuurlijk veel buikspieren dus hierbij zou ik hetzelfde doen. Eerst gewoon weer ff lekker het water in. Beetje rondzwemmen, veel rust tussendoor. En dan kijken hoe je lijf daarop reageert de dagen erna!
11 maanden geleden
Reactie op jedidja04
Ik ben zelf na 8 weken begonnen met sportschool. Eerste keer heb ik alles g ...
Ja precies. Rustig opbouwen. Misschien weet jij het .. wie kan het beste helpen bij buikspieroefeningen ... ik heb weinig sportschool ervaring. Moet ik een fysio of een bekkenfysiotherapeut hebben? Ik heb zn behoefte om aan de slag te gaan met mijn lijf. Moet nog 10 kilo af. Pas al mijn kleding niet meer. En dit was mijn laatste kindje!
11 maanden geleden
Reactie op Amber1991
Ja precies. Rustig opbouwen. Misschien weet jij het .. wie kan het beste he ...
Ja k denk dat bekkenfysio niet verkeerd is. Ik heb er 1x geweest en alles was goed. Bij de sportschool heb ik voor de opstart een personal trainer. Ik heb toen ook aangegeven dat buikspieroefeningen nog niet lukken (maar je gebruikt ze wel automatisch bij andere oefeningen). Uiteindelijk 1 oefening erbij gedaan (jack knives) die mij dus niet lukten. Nu fiets ik in de lucht (mag geen pijn doen) 2x een minuut ofzo.