4 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben in juni om het Bernhoven bevallen, dus geen ervaring met de regels van nu. Maar toen heb ik er weinig van gemerkt. Er mocht alleen geen bezoek komen en mijn man mocht niet op een neer lopen naar bijvoorbeeld de auto. Heb je al aan je verloskundige/gyn gevraagd hoe het eraan toegaat nu? Die weet dat vast. Ik heb daar een hele fijne bevalling gehad. Ik hoop jij ook!

5 jaar geleden

Ik ga ook bevallen in Bernhoven. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en zij gaf ook aan dat regels m.b.t. bezoek e.d. wekelijks kan veranderen. Nu is het zo dat alleen broertje(s)/zusje(s) mogen komen en dat je vriend/man zo min mogelijk van de afdeling gaat.

5 jaar geleden

Ik ben in december bevallen in Uden. Bij aankomst moesten wij meteen uit de auto alles meenemen. Dus op en neer lopen dat hebben ze liever niet. Als je eenmaal daar bent merk je er eigenlijk niets van. Volgens mij mocht er 1 persoon toen bij de bevalling zijn, in ons geval mijn man. Heb daarna nog een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven en mocht tussen 6 en 8 bezoek ontvangen, wel maar 2 personen. Dus maak je niet te druk. Het valt daar allemaal heel erg mee en mij is het heel goed bevallen daar (wilde eigenlijk thuis bevallen)

5 jaar geleden

Ik merkte weinig van corona maatregelen in bernhoven. Personeel had geen mondkapjes op verbaasde me wel en bij binnenkomst mochten we meteen doorlopen zonder enige vragen. Maar ik ben echt super tevreden over alle medewerkers daar (muv één nacht-verpleegkundige). Wij waren in erg goede handen! Succes vast ☺️.