212 Reacties
2 jaar geleden
Jaaa 😁 heb zelf niet zo veel tijd om de livestreams te kijken, maar wordt graag op de hoogte gehouden. Kijk wel sowieso alle afleveringen, maar niet altijd direct als t uitgezonden wordt, meestal wel een dag later ofzo dus loop nooit heel ver achter.
Hebben jullie al een favoriet? Wat vinden jullie van de huidige opzet? Ik vind het nog een beetje vaag zo in die duo's maar ook wel weer leuk dat de deelnemers dus echt afhankelijk zijn van vooral 1 andere deelnemer.
2 jaar geleden
Jaaa 😁 heb zelf niet zo veel tijd om de livestreams te kijken, maar wordt ...
Ik vind het duo in the mirror room, Basiri en Ariana tot nu toe de leukste! Ashley mag ik eeecht niet… heb jij al een favoriet?
2 jaar geleden
Reactie op ladyladylady
Ik vind het duo in the mirror room, Basiri en Ariana tot nu toe de leukste! ...
Ik vind denk ik ook het duo in de mirrorroom het leukst! Ik vind Ariana een beetje irritant, gelijk al zo negatief, heb het idee dat ze het niet echt een kans geeft. Lenie leek me heel leuk van te voren, maar valt me tot nu toe ook een beetje tegen.
2 jaar geleden
Ik vind denk ik ook het duo in de mirrorroom het leukst! Ik vind Ariana een ...
Vind Ariana ook irritant, ze komt zo negatief over. Tot nu toe vind ik basiri en het duo in the mirror room wel leuk. De andere bewoners heb ik nog niet zo’n mening over.
Maar moet zeggen dat ik er altijd wel een weekje of twee in moet komen voor je de bewoners weer een beetje kent
2 jaar geleden
Ariana was degene die zei weg te gaan als er vandaag geen koffie kwam toch? 😵
2 jaar geleden
Reactie op MarijkeYoshi
Ariana was degene die zei weg te gaan als er vandaag geen koffie kwam toch? ...
Ja 😂 dat vond ik wel een beetje overdreven.
2 jaar geleden
Reactie op ladyladylady
Ik vind het duo in the mirror room, Basiri en Ariana tot nu toe de leukste! ...
Oké ik ben van mening veranderd.. Ashley is wel leuk en Tom en Sonja zijn zo irritant. Hoezo deze drama voor kistjes die de hele dag in de wall staan? Jullie hadden tijd genoeg, net kleine kinderen die een hele dag niet naar speelgoed kijken en het moment dat iemand het neemt drama omdat zij het dan wel willen 😅
2 jaar geleden
Reactie op ladyladylady
Oké ik ben van mening veranderd.. Ashley is wel leuk en Tom en Sonja zijn z ...
Oh jij bent dus niet zo blij met de uitslag vanavond. Ik was er juist helemaal blij mee! Vond Ashley niet mn type! Tom en Sonja zijn juist gezellig samen! Inderdaad dat met die kistjes sloeg nergens op maar verder wel een gezellig duo
2 jaar geleden
Okee ik heb t gemist maar zie op X dat Sonja uit t spel is gestapt vanwege haar gezondheid? Heel goed natuurlijk dat ze voor haar gezondheid kiest, maar dan is t wel erg sneu dat Ashley eruit is. Sonja geeft aan dat ze zich al de afgelopen dagen niet goed voelde dus dan had ze al voor de stemronde kunnen aangeven toch? Zodat Ashley kon blijven?
2 jaar geleden
Okee ik heb t gemist maar zie op X dat Sonja uit t spel is gestapt vanwege ...
Jaaa inderdaad vind het eigenlijk niet zo eerlijk van haar dat ze eerst Ashley laat vertrekken en dan eruit gaat…
2 jaar geleden
Ik heb (nog) geen livestream gezien, dus wat ik zeg is puur gebaseerd op het montagewerk van de afleveringen. Ik vind Ariana echt heel irritant. Hoe ze eerst liep te kwijlen als een tienermeisje bij Tom en insinueren van jij ziet het toch ook? En nu hij duidelijk heeft gemaakt dat het voor hem vriendschappelijk is, deugt er niks meer van hem. Een vrouw van 36! Haar hele houding, zo negatief... van mij mag ze vertrekken🙊
2 jaar geleden
Reactie op Jane9188
Ik heb (nog) geen livestream gezien, dus wat ik zeg is puur gebaseerd op he ...
Ik ben het helemaal met je eens. Erger me er steeds meer aan. Ze vindt hem leuk en hij haar niet. Pak je verlies dan als een volwassen vrouw en ga verder. Ook van mij mag ze eruit. Ze is op het moment de minst favoriete bewoner van mij
2 jaar geleden
Reactie op Saskia170
Mee eens, opeens 360 graden gedraait van Tom leuk vinden naar nee vriendsch ...
Ja! Dat via via spelen inderdaad. Dat deed ik toen ik 16 was haha. Gelukkig liet Karen ook merken dat ze er klaar mee was. Maar dan nog mag Ariana eruit. Nominaties komen morgen op tv denk ik?
2 jaar geleden
Reactie op Jane9188
Ja! Dat via via spelen inderdaad. Dat deed ik toen ik 16 was haha. Gelukkig ...
Ja morgen idd. Hopelijk komen Tom en rohani van hun nominatie af en kan ariana genomineerd worden
2 jaar geleden
Pff ja heb me ook kapot geërgerd aan ariana vandaag. Ben wel heel benieuwd of Tom en Ronahi anderen moeten nomineren als ze zelf alle verschillen hebben kunnen raden 🤭