275 Reacties
2 jaar geleden
Leuk!! Heb veel op mn lijstje:
Joolz Geo 3
Stokke tripp trapp
Maxi Cosi 360
Maci Cosi standaard
Ledikantje
Babynestje
Camera met app
White noise
Etc. Haha zo’n beetje de hele uitzet dus. Soms beginnen de aanbiedingen al vanaf begin november, dus in de gaten houden!! ☺️
2 jaar geleden
We hebben een 2/3 autostoel op het oog. We hebben nog niet direct nodig, maar wel zo rond/net na black friday. We willen echt alleen die stoel, maar wachten dus even af of hij in de aanbieding komt. Zo niet, komt hij er zonder korting rond die tijd.
Verder hebben we eigenlijk niks nodig, dus ik hoop dat er vooral veel aanbiedingen voor jullie tussen zitten!
2 jaar geleden
Reactie op Zwaantjee
Tip! Noteer de huidige prijzen. Zo kun je met Black Friday kijken of de aan ...
Anders kun je vergelijken op tweakers!!
2 jaar geleden
Reactie op Zwaantjee
Tip! Noteer de huidige prijzen. Zo kun je met Black Friday kijken of de aan ...
Gedaan !
Mijn lijstje (en welke producten ik de prijzen van deze week van heb genoteerd voor de zekerheid):
- Mamafiets (gazelle bloom of cortina roots)
- Autostoeltje vanaf 6 maanden (maxi Cosi axissfix of Lionello Bastiaan)
- Wasmachine (nog niet echt 1 op t oog)
Ik had ook eerst de Puckababy 4 seizoenen, maar die had ik laatst al gekocht met die aanbieding voor € 107,96. Benieuwd of dat een goede deal is geweest achteraf 😋.
2 jaar geleden
Allerbelangrijkste is, kijken na de prijzen een paar maanden van te voren al het liefst.
Alleen zo weet je of je een goede deal hebt of dat het gewoon een aanbieding is die wel vaker terugkomt.
Aantal jaar geleden hebben wij zo een tv gekocht.
Wij hebben dit jaar niet echt iets op het oog.
2 jaar geleden
Reactie op Felimba
Mijn zoontje is tegen die tijd bijna 6 maanden, dus ik wil een goede hapjes ...
Nutribaby xl is ook echt een fijn apparaat 😊
2 jaar geleden
Geen blackfriday tip maar Ik was laatst in Duitsland in kleve zit net over de grens. Was daar bij baby winkel baby1one heet het. En zag dat veel dingen echt veel goedkoper waren. Ik had in nl maxicosi pebble 360 base en de vervolgstoel gekocht en bij deze zaak was het 150 euro goedkoper. Dus wellicht de moeite waard voor mensen