275 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg eventjes🙋‍♀️

2 jaar geleden

Leuk!! Heb veel op mn lijstje: Joolz Geo 3 Stokke tripp trapp Maxi Cosi 360 Maci Cosi standaard Ledikantje Babynestje Camera met app White noise Etc. Haha zo’n beetje de hele uitzet dus. Soms beginnen de aanbiedingen al vanaf begin november, dus in de gaten houden!! ☺️

2 jaar geleden

Tip! Noteer de huidige prijzen. Zo kun je met Black Friday kijken of de aanbieding wel echt een aanbieding is.

2 jaar geleden

We hebben een 2/3 autostoel op het oog. We hebben nog niet direct nodig, maar wel zo rond/net na black friday. We willen echt alleen die stoel, maar wachten dus even af of hij in de aanbieding komt. Zo niet, komt hij er zonder korting rond die tijd. Verder hebben we eigenlijk niks nodig, dus ik hoop dat er vooral veel aanbiedingen voor jullie tussen zitten!

2 jaar geleden

Weet iemand of er een leuke korting op Connetix is geweest de laatste jaren? Olive & Mint heeft nu nl. 15% korting.

2 jaar geleden

Reactie op twinmom22

Weet iemand of er een leuke korting op Connetix is geweest de laatste jaren ...
Kidsdeco heeft 20% nu!

2 jaar geleden

Reactie op twinmom22

Weet iemand of er een leuke korting op Connetix is geweest de laatste jaren ...
In september geven ze vanuit het merk zelf altijd 20% korting. Op verschillende websites.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is tegen die tijd bijna 6 maanden, dus ik wil een goede hapjesmaker scoren en alvast een meegroeistoel die geen tripptrapp is🤣

2 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Tip! Noteer de huidige prijzen. Zo kun je met Black Friday kijken of de aan ...
Anders kun je vergelijken op tweakers!!

2 jaar geleden

Reactie op Felimba

Mijn zoontje is tegen die tijd bijna 6 maanden, dus ik wil een goede hapjes ...
De stoommachine van Twisthake en de Maxi Cosi Minla 👌🏻

2 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Tip! Noteer de huidige prijzen. Zo kun je met Black Friday kijken of de aan ...
Gedaan ! Mijn lijstje (en welke producten ik de prijzen van deze week van heb genoteerd voor de zekerheid): - Mamafiets (gazelle bloom of cortina roots) - Autostoeltje vanaf 6 maanden (maxi Cosi axissfix of Lionello Bastiaan) - Wasmachine (nog niet echt 1 op t oog) Ik had ook eerst de Puckababy 4 seizoenen, maar die had ik laatst al gekocht met die aanbieding voor € 107,96. Benieuwd of dat een goede deal is geweest achteraf 😋.

2 jaar geleden

Allerbelangrijkste is, kijken na de prijzen een paar maanden van te voren al het liefst. Alleen zo weet je of je een goede deal hebt of dat het gewoon een aanbieding is die wel vaker terugkomt. Aantal jaar geleden hebben wij zo een tv gekocht. Wij hebben dit jaar niet echt iets op het oog.

2 jaar geleden

Reactie op Felimba

Mijn zoontje is tegen die tijd bijna 6 maanden, dus ik wil een goede hapjes ...
Nutribaby xl is ook echt een fijn apparaat 😊

2 jaar geleden

Een nieuwe wasmachine en als er goede aanbiedingen zijn een peuterbed.

2 jaar geleden

Co-sleeper 2e autostoeltje Kleertjes (of niet, weet tegen die tijd wat het wordt🥰)

2 jaar geleden

Weet iemand of Engel Natur jasjes ergens met korting te krijgen zijn met Black Friday?

2 jaar geleden

Reactie op anne-91

Weet iemand of Engel Natur jasjes ergens met korting te krijgen zijn met Bl ...
Volgens mij zijn ze nu met 20% korting te koop via Kidooz.nl

2 jaar geleden

Geen blackfriday tip maar Ik was laatst in Duitsland in kleve zit net over de grens. Was daar bij baby winkel baby1one heet het. En zag dat veel dingen echt veel goedkoper waren. Ik had in nl maxicosi pebble 360 base en de vervolgstoel gekocht en bij deze zaak was het 150 euro goedkoper. Dus wellicht de moeite waard voor mensen

2 jaar geleden

Reactie op 9gag

Gedaan ! Mijn lijstje (en welke producten ik de prijzen van deze week van ...
Puckababy is goede deal. Heb ik nog nooit meer korting dan 20% van gezien. Volg ik al 2 jaar en heb nu voor onze 2e ook laatst eentje gekocht.

2 jaar geleden

Stokke tripp trapp