135 Reacties
één maand geleden
Ik trap af:
Ik hoop op een mooie aanbieding voor mushie servies of iets vergelijkbaars.
Mooie softshell pakken voor de kleintjes
Verder vooral op zoek naar inspiratie
één maand geleden
Leuke vakantie aanbieding, vorig jaar curacao een stuk goedkoper kunnen boeken
één maand geleden
Poeh... een nieuwe wasmachine en droger. Eisen wasmachine minimaal 9 a 10 kilo en 1400 liefst 1600 toeren.
één maand geleden
Reactie op Ahoymatey
Een tv. We willen een nieuwe omdat de oude al echt oud is. En we hebben nie ...
Wij hebben vorig jaar tv bij mediamarkt gehaald voor Black friday. Daar hadden ze toen alle tv's 20% korting. Aantal weken ervoor gingen we erlangs om ons te laten informeren en allerlei tv's te bekijken. Toen eentje gekozen, maar nog niet gekocht. Volgens mij begon de sale toen al twee weken voor Black friday. De verkopers zeiden dat we de website in de gaten moesten houden, als die 20% korting zichtbaar werd, konden we hem bestellen, er zou niet meer korting komen op Black friday zelf. Lekker op tijd en dus nog geen problemen dat er geen voorraad meer was!
één maand geleden
Ik wacht op mooie kortingen voor de aankopen voor ons 2e kindje;
Eetstoel, babyfoon, luieremmer, nieuwe puckababy
één maand geleden
Reactie op Saskia97
Een nieuwe pannenset! Tips altijd welkom, we hebben nu nog een verzameling ...
Wij hebben 5 jaar terug deze besteld en nu nog steeds heel blij mee! Als je de deksels een kwartslag draait, hoef je ze niet vast te houden met afgieten. Handvaten ook behoorlijk vuurvast, ik gebruik eigenlijk nooit pannenlappen meer. Alleen echt een enkele keer als er meerdere pannen heel lang op het fornuis hebben gestaan.
Wel aan de prijzige kant, dus wachten op een aanbieding kan lonen. Het is wel echt een investering voor de hele lange termijn. Nu na 5 jaar zie je nog steeds geen gebruikerssporen. Mijn oma heeft een voorloper van dit merk al ruim 20 jaar in gebruik.
https://www.bol.com/nl/nl/p/bk-q-linair-master-glas-pannenset-5-delig-glazen-deksel-veilig-afgietsysteem-inductie/9200000002757689/?Referrer=ADVNLGOO002032-S--9200000002757689&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw3624BhBAEiwAkxgTOgRzAQdrNxJKE4KCLHw4reCG95tjH2XBDqVqRvoW6KjV9AMySvvyXhoCcYsQAvD_BwE
één maand geleden
Ik denk dat er ook wel veel mee wordt gesjoemeld .. Vorig jaar de Maxi Cosi Axissfix gekocht voor €235,-. Het was zo’n goede Black friday deal. Hij was een paar weken daarvoor ook echt duurder.
Regelmatig de prijzen daarna in de gaten gehouden. Hij is niet meer boven dat bedrag uitgekomen. Sterker nog: zelfs gezakt (€209,- vandaag).
Ik zou de prijs echt over een langere tijd in de gaten houden. Vooral bij grote uitgaves.