135 Reacties

één maand geleden

Ik trap af: Ik hoop op een mooie aanbieding voor mushie servies of iets vergelijkbaars. Mooie softshell pakken voor de kleintjes Verder vooral op zoek naar inspiratie

één maand geleden

De babyfoon hopelijk in een mooie aanbieding, de kleine komt in januari dus nog de tijd het even af te wachten :)

één maand geleden

Leuke vakantie aanbieding, vorig jaar curacao een stuk goedkoper kunnen boeken

één maand geleden

Reactie op MevrouwIJsbeer

Ik trap af: Ik hoop op een mooie aanbieding voor mushie servies of iets ver ...
Ielm heeft nu flinke kortingen op hun website! Toevallig daar vandaag een softshell bestelt 😊.

één maand geleden

4 jaar geleden had ik een super goede deal voor de nieuwe iPhone, wilde dit jaar weer een nieuwe kopen dus ben benieuwd of er weer een goede prijs komt

één maand geleden

Een tv. We willen een nieuwe omdat de oude al echt oud is. En we hebben niet veel eisen behalve mooi beeld en ik denk dat dat wel goed zit aangezien deze echt oud is 🙈 Mocht iemand nog een tip hebben, ik heb er niet veel verstand van 🤣

één maand geleden

Poeh... een nieuwe wasmachine en droger. Eisen wasmachine minimaal 9 a 10 kilo en 1400 liefst 1600 toeren.

één maand geleden

Reactie op Ahoymatey

Een tv. We willen een nieuwe omdat de oude al echt oud is. En we hebben nie ...
Wij hebben vorig jaar tv bij mediamarkt gehaald voor Black friday. Daar hadden ze toen alle tv's 20% korting. Aantal weken ervoor gingen we erlangs om ons te laten informeren en allerlei tv's te bekijken. Toen eentje gekozen, maar nog niet gekocht. Volgens mij begon de sale toen al twee weken voor Black friday. De verkopers zeiden dat we de website in de gaten moesten houden, als die 20% korting zichtbaar werd, konden we hem bestellen, er zou niet meer korting komen op Black friday zelf. Lekker op tijd en dus nog geen problemen dat er geen voorraad meer was!

één maand geleden

Ik wacht op mooie kortingen voor de aankopen voor ons 2e kindje; Eetstoel, babyfoon, luieremmer, nieuwe puckababy

één maand geleden

Een nieuwe pannenset! Tips altijd welkom, we hebben nu nog een verzameling van pannen van overal en nergens 😅

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ielm heeft nu flinke kortingen op hun website! Toevallig daar vandaag een s ...
Wow wat zijn die pakken duurder geworden! Vorig jaar waren ze in de sale onder de 40 euro.

één maand geleden

Nieuwe handdoeken en baddoeken

één maand geleden

Reactie op Saskia97

Een nieuwe pannenset! Tips altijd welkom, we hebben nu nog een verzameling ...
Wij hebben 5 jaar terug deze besteld en nu nog steeds heel blij mee! Als je de deksels een kwartslag draait, hoef je ze niet vast te houden met afgieten. Handvaten ook behoorlijk vuurvast, ik gebruik eigenlijk nooit pannenlappen meer. Alleen echt een enkele keer als er meerdere pannen heel lang op het fornuis hebben gestaan. Wel aan de prijzige kant, dus wachten op een aanbieding kan lonen. Het is wel echt een investering voor de hele lange termijn. Nu na 5 jaar zie je nog steeds geen gebruikerssporen. Mijn oma heeft een voorloper van dit merk al ruim 20 jaar in gebruik. https://www.bol.com/nl/nl/p/bk-q-linair-master-glas-pannenset-5-delig-glazen-deksel-veilig-afgietsysteem-inductie/9200000002757689/?Referrer=ADVNLGOO002032-S--9200000002757689&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw3624BhBAEiwAkxgTOgRzAQdrNxJKE4KCLHw4reCG95tjH2XBDqVqRvoW6KjV9AMySvvyXhoCcYsQAvD_BwE

één maand geleden

Wollen dekentjes en schommelstoel wachten wij op. Het wordt wel erg spannend aangezien ik dan hoogzwanger ben, maar ik ga toch wachten, krengen zijn zo duur. Anders is het zo besteld mocht ik eerder bevallen :)

één maand geleden

Hier houden we in de gaten of de Connetix sets mee gaan in de aanbieding bij bol 😂. Alvast een stel screenshots gemaakt van de huidige prijzen.

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ielm heeft nu flinke kortingen op hun website! Toevallig daar vandaag een s ...
Dank voor het delen van deze tip!! Ik heb gelijk ook een bestelling gedaan.

VRIEND

één maand geleden

Wasmiddel. Kopen in de aanbieden een hele grote voorraad voor het jaar met hoge korting maar wasmiddel is bijna op:-)

één maand geleden

Ik denk dat er ook wel veel mee wordt gesjoemeld .. Vorig jaar de Maxi Cosi Axissfix gekocht voor €235,-. Het was zo’n goede Black friday deal. Hij was een paar weken daarvoor ook echt duurder. Regelmatig de prijzen daarna in de gaten gehouden. Hij is niet meer boven dat bedrag uitgekomen. Sterker nog: zelfs gezakt (€209,- vandaag). Ik zou de prijs echt over een langere tijd in de gaten houden. Vooral bij grote uitgaves.

één maand geleden

Wij gaan zondag lootjes trekken voor kerst en houd ik in de gaten of ik daar wat van kan kopen. Bij sommige dingen heb ik het gevoel dat ze eerst de prijs om hoog drukken en dan een zogenaamde black friday deal hebben 🤭

één maand geleden

Reactie op Rooosx

Wij gaan zondag lootjes trekken voor kerst en houd ik in de gaten of ik daa ...
Dat doen ze ook 🙃