160 Reacties

één maand geleden

Reactie op 9gag

Ik denk dat er ook wel veel mee wordt gesjoemeld .. Vorig jaar de Maxi Cosi ...
Met een jaar verschil is dat opzich best logisch. Ik hou zelf altijd vanaf januari de prijs in de gaten en dan kijk ik of het uit kan met Black Friday. En dan voornamelijk grote uitgave.

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ielm heeft nu flinke kortingen op hun website! Toevallig daar vandaag een s ...
Deze korting is er volgens mij altijd.

één maand geleden

Reactie op 9gag

Het is wettelijk verplicht dat wanneer ze een van- voorprijs laten zien dat de originele prijs de laagste prijs van de afgelopen 30 dagen is. Als je dus de prijzen goed in de gaten wilt houden, moet je dat dus meer dan een maand van tevoren doen.

één maand geleden

Reactie op Rooosx

Wij gaan zondag lootjes trekken voor kerst en houd ik in de gaten of ik daa ...
Mijn man en ik houden al jaren in Excel een lijstje bij van producten die we graag willen aanschaffen, incl. linkje naar de webshop en de prijs. Denk aan nieuwe laptop, keukenapparatuur en ander witgoed. Ik kijk regelmatig op dat lijstje en daardoor is mij opgevallen dat de meeste webshops zo’n drie maanden voor Black Friday, de prijzen omhoog gooien. Om vervolgens met Black Friday een zogenaamd goede deal aan te bieden, die soms nog hoger uitvalt dan wanneer je het product drie maanden eerder had gekocht 🫠 Sind ik dit heb ontdekt laat ik Black Friday vrolijk aan me voorbij gaan 👋🏻

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Ielm heeft nu flinke kortingen op hun website! Toevallig daar vandaag een s ...
Deze korting is er altijd hoor

één maand geleden

Reactie op 9gag

Bij Knibble kan je van diverse producten zien wat op lange termijn de prijs heeft gedaan. Ook van autostoelen, dus het loont om altijd even te checken of het echt zo'n mooie deal is.

één maand geleden

Poeh... een nieuwe wasmachine en droger. Eisen wasmachine minimaal 9 a 10 k ...
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_bosch-wgg246z7nl-wasmachine-1806537.html?utm_source=tradedoubler&utm_medium=aff-other%20affiliate&utm_campaign=rt_affiliate_performance_sp_na_BCC&utm_term=23799566&tduid=a53a8a13ff150051103e3843638bf6e5

één maand geleden

Reactie op Nyana

Mijn man en ik houden al jaren in Excel een lijstje bij van producten die w ...
Interessant dat jij dit deelt, dankjewel! Toch wel hè? Het is toch eigenlijk wat, ik dacht al anders kan het haast niet uit en mensen worden bij het woord korting gek 😱 daarom probeer ik ook vaak speelgoed te kopen als het bij Kruidvat trekpleister magazijn uitverkoop is dan scheelt het ook enorm. Zo moeten we tegenwoordig wel op de kleintjes letten in deze dure tijd. Bedankt en leuk dat je deelde! Het bewust worden ook, goed dat je black friday aan je voorbij laat gaan en hop na de mooie aanbiedingen. Succes 🍀

één maand geleden

Reactie op Nyana

Mijn man en ik houden al jaren in Excel een lijstje bij van producten die w ...
Dat is niet mijn ervaring. Ik heb het zelf ook bijgehouden voor een aantal dingen. Maar echt wel hele goede deals kunnen scoren met Black Friday. En dat het daarna ook nog wel heel lang duurde voordat het product met een reguliere aanbieding op hetzelfde bedrag zat. Gaat wel om grotere uitgaven.

één maand geleden

Reactie op Izzy92

Deze korting is er altijd hoor
Echt waar?! Haha nice. Anders zouden die pakken ook echt extreem duur zijn. Zijn ook niet goedkoper op vinted

één maand geleden

Met name wat grotere dingen afhankelijk van of er goede deals zijn. Een droger geen idee nog welke dus lastig de prijzen van te vergelijken, ligt er meer aan of ik een goede prijs voorbij zie komen op black friday. Verder een dweilstofzuiger van Bissel. Een tv voor op de slaapkamer en misschien Stapelstein. Tips zijn welkom 😄

één maand geleden

Voor degene die een droger willen kopen. Bij siemens zit nu cashback op bepaalde drogers tot medio december. Wij hadden laatst geluk met 20% korting bij de expert en ook nog cashback. Ipv 890 hadden we 636 betaald voor een goed beoordeelde droger die aan onze wensen voldeed 🥳

één maand geleden

Engel natur jasjes en puckababy slaapzakken hoop ik eigenlijk 🙈

één maand geleden

Reactie op michelledd

Vorig jaar was het de moeite niet waard. Toen waren de slaapzakken bij de Mega Mazzel dagen goedkoper

één maand geleden

Samsung s23 een maand geleden nog 535 op bol. Nu 625.

één maand geleden

Reactie op michelledd

Nu t/m zondag 20% korting op puckababy! https://www.puckababy.com/nl/omni24?utm_source=facebook&utm_medium=paid&utm_campaign=NL-conversion-omnichannel1024&utm_term=Instagram_Stories&utm_content=151024_PB_Omnichannel_CountDownProduct_url_omni24+%25E2%2580%2593+Copy

één maand geleden

Reactie op MevrouwIJsbeer

Samsung s23 een maand geleden nog 535 op bol. Nu 625.
Ben heel benieuwd naar de zogenaamde deal straks. Het zou me niks verbazen als het alsnog hoger uitkomt dan €535

één maand geleden

Ik wacht op een aanbieding voor de Xiaomi 14 🫣 Hou hem al een tijdje in een gaten en hij blijft maar op 700 hangen.

25 dagen geleden

Ik houd de luiertas van kapten&son al een tijd in de gaten. Plan was deze met black friday te kopen. Maar ze hebben nu de beter dan Black friday dagen. Ik vind de aanbieding slecht. Van de zomer hadden ze dezelfde prijs. Iemand een idee of black friday dan weer zo teleurstellend gaat zijn? Ik twijfel om.dan nu toch maar te kopen omdat het toch niet beter wordt...

25 dagen geleden

Ik wil een nieuwe iPhone, heb nu de 13 maar twijfel nog een beetje 🤔