160 Reacties
14 dagen geleden
Ik hoop op een goede aanbieding voor de tripp trapp baby set + blad
14 dagen geleden
Reactie op Tijdvoordetweede
Ik hoop op een goede aanbieding voor de tripp trapp baby set + blad
Deze hoop ik ook
14 dagen geleden
Reactie op Rooosx
Interessant dat jij dit deelt, dankjewel!
Toch wel hè? Het is toch eigenl ...
Goeie tip, nog nooit van die magazijn uitverkoop gehoord! Wanneer is dat meestal en hoe kom je aan die info? Ff snellle google search levert me vooral dingen uit 2017 of 2020 op 😅
14 dagen geleden
Reactie op M_1986
Je kan Ziggo ook gewoon gedurende het jaar opbellen en dan krijg je ook gew ...
Mijn man belt Ziggo altijd met black friday met de boodschap dat kan een mooiere deal heeft. Daarna kan je tot tweemaal hun aanbod weigeren waarna je echt het meest gunstige aanbod krijgt.
Voor hem een leuk spelletje, dus hij kijkt er alweer naar uit om straks ziggo weer te kunnen bellen.
14 dagen geleden
Reactie op TopperAms
Mijn man belt Ziggo altijd met black friday met de boodschap dat kan een mo ...
Deed ik vorig jaar ook Amar hun beste aanbod was nog steeds vele malen lager dan wat ik elders kon krijgen.
Heb toen alles opgezegd en onder m'n vriend z'n naam alles opnieuw afgesloten, met dikke korting dus. Enige is dat we nieuwe apparatuur moesten installeren maar das nauwelijks werk. En scheelde €320 per jaar. Makkelijk verdiend hoor
14 dagen geleden
Reactie op EllaNaz
Ik zou wel een Dyson steelstofzuiger willen kopen als er een goede aanbiedi ...
https://www.spydeals.nl/dyson/ontvang-tot-wel-eur300-korting-met-deze-dyson-kortingscode-828257?fbclid=IwY2xjawGgpAlleHRuA2FlbQIxMQABHRfvUGAPQ1KyczCWLCKFUBaqfyWqQOXcWMflr6asuEw0iVi2L3jUW4tp1w_aem_O-dOSYdCH0fonPsQan9RDA
13 dagen geleden
Als iemand een goede feetje wafel pyjama aanbieding voorbij ziet komen hoor ik het heel graag!!
13 dagen geleden
Reactie op Annesoof83
Als iemand een goede feetje wafel pyjama aanbieding voorbij ziet komen hoor ...
Welke maat? Van kleine maatjes staan er veel op vinted.
Ik zoek een goede puckababy mini teddy slaapzak (ja ik weet dat er 2 weken geleden een sale was maar toen dacht ik het niet nodig te hebben)
13 dagen geleden
Reactie op Lilalo
Welke maat? Van kleine maatjes staan er veel op vinted.
Ik zoek een goede ...
Staat ook de wereld aan puckababy slaapzakken op Vinted 😃