12 Reacties
4 jaar geleden
Het heeft bij mij tot de 9 weken nagebloed. Deed ik een dag iets te veel dan werd het erger. En iets teveel was dan al iets vaker mijn dochter optillen, de wasmand naar beneden brengen. Toen 2 dagen niks en erna ongesteld. Zolang je geen koorts, pijn hebt hoef je je geen zorgen te maken. Ik kreeg zelf rond 6 weken echt buikpijn dus heb toen nog een echo gehad. Gelukkig was alles goed
4 jaar geleden
Ik had ook na denk ik 5 weken dat het bloeden stopten, was toen al een paar weken vooral spotting en de ene dag meer dan de andere dag.
En werd toen met 6 weken al ongesteld en het was bij mij niet super hevig maar wel lang meer dan 2 weken. Ik geef borstvoeding, dus vond het wel jammer dat ik zo snel weer ongesteld was.
Maar je zal zelf wel herkennen of het ongesteldheid is of echt bloeden, dus als je het niet vertrouwd, zou ik contact opnemen met de huisarts.
4 jaar geleden
Ben je wat actiever geweest? Bij mij stopte het en als ik dan net iets meer deed was het weer even
4 jaar geleden
Hetzelfde hier..6,5 week geleden keizersnede en na 4 weken stopte het bloeden maar sinds vorige week weer wat bloed. De ene dag weer wat donkerder maar na iets getild te hebben weer wat helderrood bloed. Wel vervelend want ik dacht dat het eindelijk over was!